• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Timothy Rhine - Painting
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner
    Braxlin Rose Evermore - JokerBaby


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

    Meisjes:
    Elena Gracia Ramirez - Painting
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Sirens

    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens


    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ bericht aangepast op 9 sep 2012 - 12:02 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Ja is goed hoor ^.^

    En ik wil les dronken maken dus je mag best zeggen dat ze ook al meerdere drankjes nog hebben genomen :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    We dansen nu al uren en Les heeft al verschillende drankjes door haar keel gegoten waardoor ze nu een stuk wankeler loopt dan anders.'Les? Alles goed?' vraag ik lachend.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik giechel als Jake vraagt of alles goed gaat. 'Jaaaa Jakey,' zeg ij vrolijk lachend. 'alles gaat goed.' ik sta alleen iets wankeler op mijn benen maar dat maakt niet uit right? Ik, als mens, kan drank minder goed verdragen dan Jake, als demon.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik rol met mijn ogen 'Ik ga even een drankje voor me halen, val niet terwijl ik weg ben ok?' vraag ik haar grinnikend.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik lach en zeg, 'Ik zal mijn best doen Jake.' ik glimlach naar hem en blaas hem een handkusje toe. Ik wankel een beetje en bots tegen een jongen op. 'Sorry,' zeg ik giechelend. Ik kijk even naar de jongen en kijk dan weer richting Jake die naar de bar loopt. Ik voel de blik van de jongen niet eens op me. Ik giechel weer en haal een hand door mijn haar. Nog steeds merk ik de blik van de jongen niet op.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik denk na. 'Nog een stuk of 3 shotjes.' zeg ik dan maar. 'Hoeveelste shotje is dat dan?' vraagt de barman lachend en ik haal mijn schouders op. 'Kan goed tegen alcohol.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik wacht op Jake en voel nu pas de blik van de jongen. 'Waarom kijk je?' vraag ik met een opgetrokken wenkbrauw. Hij grinnikt, 'Ik vroeg me af waarom een mooie dame alleen staat,' antwoord hij. Ik giechel, 'Dat is dus echt geen originele zin. En daarbi ben ik niet alleen maar wacht op een jongen.' hij kijkt me aan. 'Een jongen zou een dame niet moeten laten wachten.' ik haal mijn schouders op, 'Whatever,' mompel ik. Het doet me niets dat hij dichterbij me is komen staan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [IK HEB MIJN SCHOENEN GEVONDEN :'DE

    klik]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    Ik sla de drankjes achterover 'Iets te rap.' mompel ik en het draait even. 'Zit even neer maat.' lacht de barman en ik ga op het krukje zitten.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    {Awesome Jaimes :3 I'm still in love with mine ;3}


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    Ik zucht en wacht op Jake. Als ik alcohol heb en ik moet lang wachten word ik steeds minder vrolijk. 'Het ziet er naar uit dat hij je laat zitten,' zegt de jongen dan. Ik kijk hem aan met een donkere blik. 'Fuck off oké?' zeg ik dan. En ik kijk weg van hem en kijk uit naar Jake. 'Ik zal jou niet laten wachten,' fluistert hij in mij oor. Ik duw hem een beetje weg. 'Maar ik jou wel,' zeg ik bot.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    'Ik ga maar eens terug naar mijn vriendin.' zeg ik en glimlach 'Ehm dat meisje met wie je daarnet hier stond?' Ik knik. 'Ik denk dat ze al iemand anders heeft gevonden, sorry maat.' zegt de barman en kijk me aan. Ik kijk over mijn schouder en zie een jongen héél dicht tegen Leslie staan. Mijn glimlach verstrakt en ik weet niet wat te denken.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik blijf om me heen kijken naar Jake maar kan hem niet vinden. Daf kan ook komen doordat ik iets waziger zie door de drank. De jongen staat nog steeds dicht bij me, of eigenlijk alweer. Ik duw hem weg maar hij pakt mijn hand beet en laat me een rondje draaien en ik moet giechelen maar trek dan mijn hand los. 'Rot op oké? Ik wacht op mijn vriendje.' ik heb weer de boze uitdrukking over me gekregen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik besluit toch naar Les te gaan en ga bij hen staan. 'Laat mijn vriendin met gerust wil je?' grom ik naar de jongen en hij lacht schamper. 'Misschien moet je haar dan maar beter aan de leiband houden voor ze een ander baasje zoekt.' zegt hij uitdagend. Heeft hij nu net gezegd dat ze een hond is? Ik bal mijn vuist en laat hem recht in zijn gezicht neerkomen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik ben blij dat Jake er is en glimlach naar hem. Dan noemt die jongen me indirect een hond en ik glimlach breed als Jake hem neerslaat. Helaas staat de jongen gelijk op en ik zie hoe de jongen uithaalt naar jake's maag en ik slaak een klein gilletje.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.