• Het zal wel weer aan mij liggen maar ik vind dat die jongen op de foto wel iets weg heeft van Harry. Maar aangezien ik vaker bekende mensen in andere mensen zie, wilde ik toch even jullie mening weten?

    Helaas is zijn gezicht te zien anders had ik het wel goed kunnen vergelijken.


    Physics is awesome

    Well, zolang er ongeveer miljoenen blanke jongens zijn die wat langer bruin haar hebben zal er altijd wel iemand zijn die op zo'n foto op hem lijkt. Kijk eens naar die spieren, dat kan je niet vergelijken met die puberjongen hoor.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Well, zolang er ongeveer miljoenen blanke jongens zijn die wat langer bruin haar hebben zal er altijd wel iemand zijn die op zo'n foto op hem lijkt. Kijk eens naar die spieren, dat kan je niet vergelijken met die puberjongen hoor.


    Maar Harry sport tegenwoordig ook hoewel ik eigenlijk niet op zijn arm had gelet. En ik denk wel eens vaker dat iemand op een bekend iemand lijkt terwijl dat helemaal niet zo is. In dit geval was het echter een twijfel geval.


    Physics is awesome

    Oczy schreef:
    (...)

    Maar Harry sport tegenwoordig ook hoewel ik eigenlijk niet op zijn arm had gelet. En ik denk wel eens vaker dat iemand op een bekend iemand lijkt terwijl dat helemaal niet zo is. In dit geval was het echter een twijfel geval.


    Ja, maar dit is overduidelijk iemand die niet gewoon sport. Die schouderspieren zijn veeeel te ontwikkeld daarvoor. Dat duurt wel even, heb je niet zomaar voor elkaar.


    Your make-up is terrible

    ... Het is een jongen met bruin haar. Je kan z'n gezicht niet eens zien.


    i put the fun in funeral

    Arme mensen, ze kunnen niet eens rustig hun ding doen op een strand zonder met anderen vergeleken te worden...


    Maybe it's not my weekend, but it's gonna be my year.

    De spieren van die gast zijn dikker... Mag ik z'n nummer btw? Lol.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Uneventful schreef:
    De spieren van die gast zijn dikker... Mag ik z'n nummer btw? Lol.


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Harry heeft echt geen spieren zoals dat, hahaha. Nee.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Audacity schreef:
    ... Het is een jongen met bruin haar. Je kan z'n gezicht niet eens zien.

    Ik vind Het net lijken of iemand het hoofd van Harry styles op een ander lichaam heeft "geplakt" xD


    Can't control my second personality

    Elly4ever schreef:
    Ik vind Het net lijken of iemand het hoofd van Harry styles op een ander lichaam heeft "geplakt" xD

    Ja, inderdaad. De neklijn loopt ook heel erg vreemd, vind ik.


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Het is gewoon een normaal persoon die ligt te zoenen met zijn vriendin (;
    Ik denk niet dat het Harry is.
    Je ziet zijn tattoo niet (:


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Elly4ever schreef:
    Ik vind Het net lijken of iemand het hoofd van Harry styles op een ander lichaam heeft "geplakt" xD


    Nu je het zegt, inderdaad daar lijkt het wel op.


    Physics is awesome

    In mijn nieuwe klas eh, zit ook een jongen die er op lijkt.


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    ASTRONAUTx schreef:
    In mijn nieuwe klas eh, zit ook een jongen die er op lijkt.


    Alle Directioners in je klas willen zeker naast hem zitten? (Als je Directioners in je klas hebt)


    Physics is awesome