• Hallo,
    De laatste tijd heb ik echt gemerkt dat Quizlet heel lang moet laden (dat is dan ook zo bij anderen, eerst was dat ook wel eens, maar nu heb ik het bijna elke dag) en soms is hij gewoon tergend langzaam. Nu zag ik ook dat hij soms een beetje op een pagina blijft vasthangen omdat het zo lang duurt om de reclame aan de zijkant te laden. Dat duurt het even voordat überhaupt ergens op kan klikken.
    Op het forum heb ik het vaak niet zo maar als ik een story lees of een quiz maak wel.
    Hebben nog meer mensen er last van?

    [ bericht aangepast op 6 sep 2012 - 15:29 ]


    Your make-up is terrible

    Net was hij weer ontzettend langzaam. Zo langzaam dat hij amper nog laadt.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    Net was hij weer ontzettend langzaam. Zo langzaam dat hij amper nog laadt.


    Inderdaad, ik had het ook weer.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    En nu weer D;


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik heb geen last ervan. (cat)


    -

    Nou, als je nu niet merkt dat Q langzaam is weet ik het ook niet meer (cat)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik wilde dat dus net zeggen wat Cyberlord zegt.. Ik word er helemaal gek van.


    To infinity and beyond •

    Ik kon er haast niet meer op net. ;O


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik heb eerlijk gezegt nerens last van. Misschien dat er iets met je browser is. De reclame maakt Q idd langzamer, maar als een GM neemt zal het misschien beter worden.

    Ik heb adblock, dus de reclame is er niet meer.
    En op andere sites merk ik via deze browser helemaal niets.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Lilia schreef:
    Ik heb eerlijk gezegt nerens last van. Misschien dat er iets met je browser is. De reclame maakt Q idd langzamer, maar als een GM neemt zal het misschien beter worden.

    Heb je dat van net niet gemerkt? Ik heb een sterke computer, GM en AdBlock en kwam er gewoon niet op. Terwijl andere sites het wel gewoon deden.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Lilia schreef:
    Ik heb eerlijk gezegt nerens last van. Misschien dat er iets met je browser is. De reclame maakt Q idd langzamer, maar als een GM neemt zal het misschien beter worden.

    Ik denk het niet. Ik ben GM, heb daarom geen reclame en mijn laptop en browser zijn normaal gesproken ontzettend snel, maar sinds een tijdje heb ik er ook last van. Net kreeg ik zelfs het bericht dat er een probleempje was met de database(?). Het wordt steeds erger. D:


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik heb er nu ook last van langzame Quizlet.


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Hij laadt nu zelfs amper nog. Ik heb Rutger een e-mail gestuurd.

    [ bericht aangepast op 8 sep 2012 - 17:31 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Hij is zo traag... ik ben bezig met een quiz maken dus het is best vervelend. ><

    niet echt, alleen traag


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.