• Hallo allemaal, ik ben erg nieuwschierig wat voor instrumenten jullie kunnen bespelen. Kan je ook noten lezen? Of lees je taps? En wat zou je graag willen leren spelen??? Zet effe reactie;)
    Hier komen die van mij.
    Ik bespeel:panfluit,keyboord en blokfluit.
    noten of taps: ik lees noten en soms op geluid.
    Ik wil leren spelen: gitaar,harp en drummen lijkt me ook wel cool:)

    SUCCES!!!!


    here i am!

    Ik kon noten lezen toen ik nog muziek als vak had op school. Nu niet meer.
    En ik heb een keyboard en een gitaar, maar ik ben te lui om het te leren.
    Maar ik zou heel, heel graag wel eens viool willen spelen. Lijkt me echt prachtig.

    Ik speel cello. (bloos)


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Vroeger heb ik blokfluit en keyboard gespeeld, dus ik kon ook noten lezen, maar nu niet meer.


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    uhm ik speel viool,cello,keyboard/piano,bas,drums en gitaar.
    en ik kan noten lezen.


    out of time, all out of fight, you are the only thing in life that i got right

    Ik speel piano, 8 jaar ofzo al, kan noten lezen


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Ik heb een keyboard en een gitaar, heb mezelf geleerd om piano te spelen, maar gitaar lukt me niet echt. Ik kan geen noten lezen en probeer stukken gewoon na te spelen of zelf uit te vinden.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ik speel gitaar. Ik kan noten lezen, maar werk liever met tabs en chords.
    Zelf zou ik wel willen drummen en okk basgitaar lijkt me heel leuk.


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Ik kan een paar liedjes op de gitaar en piano maar verder niets.


    Take risks and conquer your fears.

    Ik speel viool, zing en kan noten lezen. Graag zou ik gitaar willen leren maar daartoe ben ik nog niet gekomen.

    Ik ben erg muzikaal, maar speel zelf geen instrument. Wel zing ik (voor de lol) en weet ik wat basis dingetjes van gitaar, bas, drums en piano. Ik kan noten lezen, maar het kost me vaak veel moeite x'D. Ik speel liever gewoon op gehoor. Thuis heb ik een keyboard en oefen ik (heel) soms wat op mijn broers gitaar.
    Zo nu en dan ook speel ik in wat gelegenheidsbandjes. Ik wil heel graag dit najaar weer met dezelfde band als vorig jaar de bandworkshop volgen die mijn school organiseert, maar dan moet ik wel Karel (suuuper knappe muziekdocent) overhalen om ons mee te laten doen, aangezien het alleen voor de onderbouw is x].

    [ bericht aangepast op 6 sep 2012 - 13:58 ]


    i put the fun in funeral

    Ik heb klarinet gespeeld (stomste instrument ooit, en toch kan ik het goed :W) en nu drum ik. Ik kan een beetje gitaar en ukelele spelen, en zou graag nog piano willen leren spelen en saxofoon is ook cool.
    Ik kan ook noten lezen, maar dat heeft niet zozeer te maken met of je muzikaal bent of niet. (cat)


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."