• Nicol heeft nieuwe bandana [black] en nieuwe strikjes [also black] n_n en nee chantou ik heb niet deselfde als jouw die nv mij sijn vn H&M O_o. en ik mogt geen hello kitty kope vn sas ;l ach ja.. n_n foto's in FB!


    We can only learn to love by loving.

    Wrm mogt je neit hello kitty kopen?? Hk rockt Meiss :P En selfs al je deselde koopt als die vn mij ,,als jij dat doet sie ik het als een compliment sgat(A)


    Crack a bottle

    Wrm mogt je neit hello kitty kopen?? Hk rockt Meiss :P En selfs al je deselde koopt als die vn mij ,,als jij dat doet sie ik het als een compliment sgat(A)


    whaha n_n omdat saskia HK eng vind O-o opeens.. maar goed.. n_N ik koop wel andere x HK met andere vriendin n_n


    We can only learn to love by loving.

    hk niet eng :O


    Crack a bottle

    ^^ nee vindk ook nie n_n whaha mr dude ik heb koppijn ;l door de son O_o en weetje
    een mannetje uit de hema ging aardig tegen ons doen toen wij chocomel ginge hale n_n krege we 2 rietjes vn hem n_n hihi [/mogolisch mr goed ik had kleuterbui]


    We can only learn to love by loving.

    2 RIETJES?? Wow ,,die moest jullie dan wel heel leif vinden :P


    Crack a bottle

    Ja amn n_n da dachtk dus ookal x3


    We can only learn to love by loving.

    wHuahaha,,Geak kiend :P
    <333


    Crack a bottle

    ^^ Ben nie gek O_o [diepbeledigd]
    weetjee.. x3 wij gingen so rondlope op de markt daar en toen was er 1 draaimolen (l)_(l)


    We can only learn to love by loving.

    Dude ,, Seaxxy tog ,, en nee ,,jij neit geak ,jij prettig gestoord [/jij nu neit meer diepbeledigt zijn?]


    Crack a bottle

    [/niet meer beledigd]
    Ja amn n_n
    Ik dacht meteen weer aan jou en juul O_o en ook in de claire's met dat haar O_o


    We can only learn to love by loving.

    Jippi ,,Nicol neit meer beledigt(A)

    En ik wil jou weer meeten XD Gaa maar als de kermis hier is ook naar de kermis in enschede(A)


    Crack a bottle

    ^^ x3 whaha wnnr is de kermis bij jullie ? gak mijn pa omlulle als mijn ma moet werke [/wnt dan komk bijna seker o_o D:]


    We can only learn to love by loving.

    Ik hb geen flauw idee ,,XD Sgat ik pb jou wel als die der is ,,:P


    Crack a bottle

    ^^ okee :P mr is da doordweeks of in weekend [/wnt si vlgens mij volgende week en dan hebk door deweeks ook al kermis in borne ;l]


    We can only learn to love by loving.

    Whuahah XD I dunno ,,maar dan moet je seggen dat die in enschede leuker is wnt hier mag je staan inde breakdance (A)


    Crack a bottle