• Halloo! Ik heb een tijdelijke oplossing nodig qua tas, en ik wou jullie mening over deze tas :


    Zouden jullie er mee lopen, vinden jullie de tas mooi en ie goed voor school?


    Don't let small minds convince you that your dreams are too big.

    Ik vind 'm wel mooi


    26 - 02 - '16

    Niet mijn smaak. En als al je boeken en shizzle erin passen, dan is het toch goed?
    Ik zelf heb op het moment ook een schouder tas, maar ik ga 'm vervangen met een rugzak. Dat vind ik wat aangenamer.

    ik ben zelf meer van de eastpack dus ik vindt hem wel een beetje klein. Maar ik denk dat ie wel goed voor jouw is.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Ik zou nevernooitniet met zo'n tas lopen op school aangezien ik dat heel onpraktisch vind :3

    Maar hij is niet lelijk hoor, alleen niet mijn type tas.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    - Nee, ik houd meer van tassen met print.
    - Hij is mooi
    - Hij ziet er niet super stevig uit, maar ik denk dat hij het wel kan houden tenzij je alle boeken er in stopt en niet steeds van boeken wisselt bij je kluisje.


    Today will be Girl's Day party with you~

    Ik vind hem maar niets. Hij ziet eruit alof hij na een paar maanden al gaat bezwijken onder de zwaarte van mijn boeken. Laat staan of al mijn boeken/kaften met cursussen er in passen.

    Maar dat is op mij gericht, ik weet niet of jij veel moet meesleuren. :Y)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef :

    Ik vind hem maar niets. Hij ziet eruit alof hij na een paar maanden al gaat bezwijken onder de zwaarte van mijn boeken. Laat staan of al mijn boeken/kaften met cursussen er in passen.

    Maar dat is op mij gericht, ik weet niet of jij veel moet meesleuren.

    Het is voor drie dagen, hoogstens een week. Daarna heb ik een andere tas en een kluisje! :D


    Don't let small minds convince you that your dreams are too big.

    xDisney schreef:
    (...)
    Het is voor drie dagen, hoogstens een week. Daarna heb ik een andere tas en een kluisje! :D

    moet je dan de hele tijd al je boeken meesleuren of maar een paar?


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Memoria schreef :
    moet je dan de hele tijd al je boeken meesleuren of maar een paar?

    Allemaal! :S Maar mijn oma zegt dat ie het wel houd, ben benieuwt xD


    Don't let small minds convince you that your dreams are too big.

    Mwahh, het is niet mijn smaak. Maar zolang je boeken er in passen is hij prima :')


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Scandal schreef:
    Ik vind hem maar niets. Hij ziet eruit alof hij na een paar maanden al gaat bezwijken onder de zwaarte van mijn boeken. Laat staan of al mijn boeken/kaften met cursussen er in passen.

    Maar dat is op mij gericht, ik weet niet of jij veel moet meesleuren. :Y)


    comfort in c h a o s

    Ik zou er wel mee lopen, zolang mijn boeken er in passen.


    You are beautiful, you are love.

    Ik snap sowieso niet hoe al die meiden bij mij op school al hun boeken in zo'n tasje kunnen krijgen, en ik ben zelf meer van de rugzakken of desnoods een grote schoudertas.
    Ik vind 'm niet echt mooi, maar het is dan ook niet mijn smaak. :')

    Als jij 'm toch mooi vindt, en je boeken passen erin, is het toch goed?

    Aurorae schreef:
    Mwahh, het is niet mijn smaak. Maar zolang je boeken er in passen is hij prima :')


    Where the light is, there will be darkness.Where the darkness is, there will be light.

    Ik vind het eerlijk gezegd een hele lelijke tas. Maar als jij 'm mooi vindt en hij stevig is, is er toch niks?


    The odds are néver in our favor.