• Hallo users!
    Nadat we nieuwe moderators en nieuwe bèta readers zochten, zoeken we nu ook weer een of meerdere bemiddelaars!

Inschrijven kan tot* zondag 23 september!
    http://www.quizlet.nl/crew/bemiddelaar/

Nog even een paar opmerkingen:
    - We weten nog niet hoeveel nieuw bemiddelaars Quizlet gaat krijgen. Dat zal blijken bij de uitslag.
    - Lees de uitleg op het aanmeldformulier (de link) goed door!
    - Zoals ook al bovenaan het aanmeldformulier beschreven staat, hebben jullie ook gedeeltelijk invloed op wie straks bemiddelaar wordt. Nadat de moderators de aanmeldformulieren hebben bekeken komt er een kandidatenlijst waarop jullie kunnen stemmen.

*Dat betekent dat vanaf zondagochtend de inschrijvingen ieder moment gesloten kunnen worden.

Groetjes, de mods.

Edit: Een kleine schets van wat je kunt verwachten.

PUKKELxDING zei op 10 sep 2012 - 22:31:
    Doepdiewoepdoep, zal ik jullie even fijn vertellen over mijn tijd als bemiddelaar ;D Ik neem trouwens aan dat Sam jullie daar ook wel van alles over kan vertellen Bemiddelaar zijn is eigenlijk een soort 'rechter'-positie hebben, het enige verschil is dat je uiteindelijk geen kant hoeft te kiezen maar moet proberen het dilemma tussen de twee op te lossen. Belangrijk daarbij is dat je volledig neutraal blijft, ook al ben je alsnog zo zeker van de schuld van een van de twee. Probeer een compromis tussen de twee te stellen.
    Over het algemeen ga je te werk als er ruzie is tussen een user en een user, maar wat ook wel voorkomt is ruzies tussen een moderator en een user. Vaak word je er dan bijgeroepen door een moderator, maar het kan ook zo zijn dat een user zelf naar je toe komt. Ga hier verstandig mee om en blijf altijd rationeel denken is mijn advies daarbij.
    En daarnaast kun je soms ook om advies worden gevraagd door de moderators over bepaalde zaken aangaande de relatie tussen users en moderators.
    Het is wel een rustig baantje. Het komt niet vaak voor dat users naar een bemiddelaar stappen, hoewel dat wel handig zou zijn. Het komt iets vaker voor dat moderators je doorverwijzen.
    Zodra de nieuwe bemiddelaars er zijn zal ik jullie alles nog veeeeeel gedetailleerder uitleggen, maar dit dus even voor nu.

[ bericht aangepast op 4 sep 2012 - 8:44 ]

[ bericht aangepast door een moderator op 10 sep 2012 - 22:46 ]

Maar bemiddelaars hebben het dus niet extreem druk? Want ik zou wel bemiddelaar willen worden.

[ bericht aangepast op 11 sep 2012 - 18:12 ]

Physics is awesome

Beetje laat, maar alsnog, veel succes iedereen! (:

"No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

Pompompom.
    Ik heb het formulier nog steeds niet ingeleverd, haha. :'D Ik wil echt zeker weten dat ik niks vergeet. :3

"When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

Oczy schreef:
    Maar bemiddelaars hebben het dus niet extreem druk? Want ik zou het wel willen

Voor wat ik ervan heb meegekregen, hangt het ervan af. Als heel Quizlet plots in een cyber-oorlog belandt, zullen de bemiddelaars het heel druk krijgen - waarschijnlijk nog drukker als er één gekozen wordt in plaats van meer. Maar over het algemeen kan je volgens mij wel stellen dat het bemiddelaarschap één van de minder drukke baantjes op Q is.

Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

Wiarda schreef:
    (...)
    Voor wat ik ervan heb meegekregen, hangt het ervan af. Als heel Quizlet plots in een cyber-oorlog belandt, zullen de bemiddelaars het heel druk krijgen - waarschijnlijk nog drukker als er één gekozen wordt in plaats van meer. Maar over het algemeen kan je volgens mij wel stellen dat het bemiddelaarschap één van de minder drukke baantjes op Q is.

Nou, als er mensen problemen hebben, wil dat niet per se zeggen dat je het al snel hebt afgehandeld en dat het een werkje van een dag is. Het kan ook zijn dat je er langer voor nodig hebt, dus ik denk dat je dat van tevoren niet echt kunt inschatten.

everything, in time

PUKKELxDING schreef:
    Doepdiewoepdoep, zal ik jullie even fijn vertellen over mijn tijd als bemiddelaar ;D Ik neem trouwens aan dat Sam jullie daar ook wel van alles over kan vertellen :) Bemiddelaar zijn is eigenlijk een soort 'rechter'-positie hebben, het enige verschil is dat je uiteindelijk geen kant hoeft te kiezen maar moet proberen het dilemma tussen de twee op te lossen. Belangrijk daarbij is dat je volledig neutraal blijft, ook al ben je alsnog zo zeker van de schuld van een van de twee. Probeer een compromis tussen de twee te stellen.
    Over het algemeen ga je te werk als er ruzie is tussen een user en een user, maar wat ook wel voorkomt is ruzies tussen een moderator en een user. Vaak word je er dan bijgeroepen door een moderator, maar het kan ook zo zijn dat een user zelf naar je toe komt. Ga hier verstandig mee om en blijf altijd rationeel denken is mijn advies daarbij.
    En daarnaast kun je soms ook om advies worden gevraagd door de moderators over bepaalde zaken aangaande de relatie tussen users en moderators.
    Het is wel een rustig baantje. Het komt niet vaak voor dat users naar een bemiddelaar stappen, hoewel dat wel handig zou zijn. Het komt iets vaker voor dat moderators je doorverwijzen.
    Zodra de nieuwe bemiddelaars er zijn zal ik jullie alles nog veeeeeel gedetailleerder uitleggen, maar dit dus even voor nu ;)

Ik wist al dat bemiddelaar zijn leuk was, maar nu ben ik er nóg enthousiaster over! Dit lijkt me echt heel leuk om te doen. ^^
    Bedankt voor de uitleg!

PUKKELxDING schreef:
    Doepdiewoepdoep, zal ik jullie even fijn vertellen over mijn tijd als bemiddelaar ;D Ik neem trouwens aan dat Sam jullie daar ook wel van alles over kan vertellen :) Bemiddelaar zijn is eigenlijk een soort 'rechter'-positie hebben, het enige verschil is dat je uiteindelijk geen kant hoeft te kiezen maar moet proberen het dilemma tussen de twee op te lossen. Belangrijk daarbij is dat je volledig neutraal blijft, ook al ben je alsnog zo zeker van de schuld van een van de twee. Probeer een compromis tussen de twee te stellen.
    Zodra de nieuwe bemiddelaars er zijn zal ik jullie alles nog veeeeeel gedetailleerder uitleggen, maar dit dus even voor nu ;)

Lijkt me eigenlijk wel iets voor mij, maar school gaat helaas voor D:.

“You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

Daemon schreef:
    (...)
    Lijkt me eigenlijk wel iets voor mij, maar school gaat helaas voor D:.

Bij mij gaat school ook voor maar ik ga me waarschijnlijk toch opgeven. Wie weet word ik helemaal niet gekozen, dan heb ik het tenminste geprobeerd.

Physics is awesome

Aragog schreef:
    Pompompom.
    Ik heb het formulier nog steeds niet ingeleverd, haha. :'D Ik wil echt zeker weten dat ik niks vergeet. :3

Haha, same here :')

Deep inside, I've never felt alive

Oczy schreef:
    Maar bemiddelaars hebben het dus niet extreem druk? Want ik zou het wel willen

Dan zou in feite meer conflicten willen op Quizlet, als je het drukker wilt hebben. Ik neem aan dat je dat niet bedoelt, maar ik snap wat dat als je eenmaal Bemiddelaar bent of kan worden, je graag wil proeven van de functie. Ik neem aan dat je dat bedoelt? Want dan bedoel ik het ook! [:

"A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

Aragog schreef:
    Pompompom.

Jeetje, ik heb 't gewoon via Q ingevuld. Ik heb niet eens zozeer een enorme lijst, niet echt kort of zo, maar ik heb niet het idee dat ik iets ben vergeten. Je zult altijd dingen willen veranderen en ze kijken heus ook verder dan je inschrijving, dus waarom niet insturen? Komt vast goed! al snap ik goed dat je bang bent dat je iets vergeet, want soms heb ik dan ook als ik aan de inzending denk >.<

"A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

Svenka schreef:
    (...)

Jeetje, ik heb 't gewoon via Q ingevuld. Ik heb niet eens zozeer een enorme lijst, niet echt kort of zo, maar ik heb niet het idee dat ik iets ben vergeten. Je zult altijd dingen willen veranderen en ze kijken heus ook verder dan je inschrijving, dus waarom niet insturen? Komt vast goed! al snap ik goed dat je bang bent dat je iets vergeet, want soms heb ik dan ook als ik aan de inzending denk >.<

Haha, nou, dat had ik dus bij mijn inzending bij de mod-verkiezingen. Ik had alles 'snel' ingevuld, maar daarna, na het versturen, bedacht ik me allerlei dingen die ik er nog bij kon zetten :'D.
    Ik wil er dit keer écht mijn tijd en moeite insteken, omdat dit me echt gewoon heel tof lijkt om te doen. (:

"When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

Aragog schreef:
    (...)
    Haha, nou, dat had ik dus bij mijn inzending bij de mod-verkiezingen. Ik had alles 'snel' ingevuld, maar daarna, na het versturen, bedacht ik me allerlei dingen die ik er nog bij kon zetten :'D.
    Ik wil er dit keer écht mijn tijd en moeite insteken, omdat dit me echt gewoon heel tof lijkt om te doen. (:

Ik heb toen mijn vader laten nalezen, de spelling had ik zelf gedaan, ik had alleen een schrijffoutje of het hoofd gezien die hij had verbeterd. Maar deze keer heb ik pas verteld dat ik meeding in de verkiezingen voor Bemiddelaar ná mijn inzending. Mijn vader en moeder wat van Quizlet en ik heb ze uitgelegd wat het is en ook over de functies waar ik mij voor heb ingeschreven, Moderator en Bemiddelaar dus. Nu heb ik het waarschijnlijk korter dan toen, maar ik ben langer nu op Quizlet en heb het idee dat deze brief naar mijn idee beter weergeeft wat ik bedoel en wil. :]

Ik krijg echt het idee dat ik mijn inzending als een noob heb ingevuld.
    Ik ben bang dat ik van die standaard dingen heb genoteerd. :'D

Lioncourt schreef:
    Ik krijg echt het idee dat ik mijn inzending als een noob heb ingevuld.
    Ik ben bang dat ik van die standaard dingen heb genoteerd. :'D

Ze hebben zelf gezegd ook dat ze wel verder kijken dan alleen een inzending. No worries, het komt wel goed, joh. [: Ik heb ook 't idee dat 't wat kort is en standaard, maar ach, niets aan te doen. x]

[ bericht aangepast op 11 sep 2012 - 18:02 ]