• Mijn handboeken zouden allang gekaft moeten zijn, maar ik weet niet wat ik er mee wil doen. Ik dacht aan gewoon donker roze kaftpapier & dan enkele quotes afprinten en erop plakken. Lijkt jullie dat wat?
    Wat hebben jullie of zijn jullie van plan te doen?


    Save me from myself.

    Ik heb gelukkig geen boeken dit jaar, al mijn boeken zijn digitaal. :D

    Je kunt ook posters of random pagina's uit tijdschriften gebruiken (krul)
    Ik neem vaak gewoon effen kaftpapier en dat komt vanzelf wel vol met tekeningetjes e.d.


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Ik las handdoeken ipv handboeken x'd

    Ik hoef niet te kaften, maar toen ik het nog wel moest koos ik gewoon een random kaft uit een winkel en deed er verder niet zo veel mee. Nouja.. vriendinnen tekenden er bloemetjes op. :Y)


    You are beautiful, you are love.

    Ik heb mijn boeken gekaft en ik heb al een aantal boeken ondergetekend/geschreven. :Y)


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik kaft mijn boeken niet, aangezien ze gewoon gekocht zijn.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Mijn boeken hoeven niet gekaft te worden, ik heb ze namelijk gekocht


    Life is hard and then we die

    Ik hoef ze niet te kaften, want ik heb ze gekocht. Maar op de middelbare printte ik altijd foto's / quotes etc. uit, die ik op blanco kaftpappier plakte.


    He's a lion. Who Can Talk.

    Ik kocht altijd twee soorten kaftpapier, een effen en een drukke, met dezelfde kleur als de effen. De effen tekende ik altijd onder of ik plakte er stukjes van de drukke op als ik die overhad.

    [ bericht aangepast op 3 sep 2012 - 21:55 ]


    Your make-up is terrible

    Ik zou ze er mooi opschrijven. Dat heb ik vorig jaar ook gedaan. Dit jaar houd ik het netjes zonder tekeningentjes en tekstjes; mijn voornemen :'D


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."