• Kijk mijn gebruikersnaam.
    Dit is mijn Dream Story:

    Verder gaan met schilderen en acteren, op Broadway komen en trouwen met een superknap&lief iemand!

    Natuurlijk gebeurd het niet allemaal, maar wat is jou Dream Story?


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Alles met school geregeld krijgen, IBS afmaken, Japans & Communicatie studeren, (band)manager worden voor Johnny's Entertainment of Avex of Sony Music Japan of iets anders in de jpop business, in een mooi appartement in Yokohama of Shibuya wonen, geld over hebben om ook wat leuke dingen te kunnen doen (rijk worden zou leuk zijn, maar is niet noodzakelijk, alhoewel ik graag m'n Nederlandse vrienden en familie wil kunnen blijven zien), trouwen met een leuk persoon.


    le Yokohama

    [ bericht aangepast op 3 sep 2012 - 19:54 ]


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    hahahaha, misschien verandert hij nog maargoed;
    momenteel dus, zou ik heel erg graag goed bevriend worden met de meisjes uit mijn klas zodat ik ineens veel vriendinnen lijk te krijgen, en mijn ene crush waar ik me nodig eens deinitief over heen moet zetten blijkt me zo leuk te vinden dat hij besluit dat hij toch nog wat moeite voor mij gaat doen en dan besluit ik op de juiste moment dat ik hem wil hebben en laat ik hem niet gaan zoals de vorige keer en dan wordt ik super gelukkig met hem en ondertussen ben ik dus zo goed bevriend met die meisjes uit mijn klas dat de ex-bitch-friend zich helemaal realiseert dat ik het echt wel voorelkaar heb, omdat dan dus niet alleen mijn crush voor me zou izjn gevallen, maar ook heeft besloten zijn player verleden achter te laten en dat ik vrienden heb en dat zij best forever alne overblijft!(nerd)

    is not gonna happen.


    effort never betrays you

    Kyary schreef:
    Alles met school geregeld krijgen, IBS afmaken, Japans & Communicatie studeren, (band)manager worden voor Johnny's Entertainment of Avex of Sony Music Japan of iets anders in de jpop business, in een mooi appartement in Yokohama of Shibuya wonen, geld over hebben om ook wat leuke dingen te kunnen doen (rijk worden zou leuk zijn, maar is niet noodzakelijk, alhoewel ik graag m'n Nederlandse vrienden en familie wil kunnen blijven zien), trouwen met een leuk persoon.


    le Yokohama

    Pretty picture... (krul)

    Ik maak mijn vwo af, ga medicijnen studeren. In de tussentijd geef ik mijn eerste boek uit. Ik wordt kinderarts, verhuis naar het buitenland. Trouw met een lieve, grappige man, zorg voor mijn broer als mijn ouders er niet meer zijn, krijg 4 kinderen en sterf oud en gelukkig


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Op de manier van South Park beroemd worden: zelf afleveringen schrijven, iemand anders laten animeren en de stemmen worden gedaan door jouzelf. Lijkt me zo vet.


    Searching heavens for another earth

    Pfoh, 4 kinderen is nogal wat o-o

    Ik wil twee kinderen, een jongen&meisje

    Bryce Justin -Achternaam-
    Dailey Saige -Achternaam-


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Gelukkig worden (bloos).
    Ja, dit meen ik serieus.


    Deep inside, I've never felt alive

    Mijn opleiding afmaken en op een leuke school komen te werken.
    Een boek succesvol boek uitbrengen.
    Rond mijn 50e stoppen met mijn baan als lerares en een eigen boekwinkel beginnen samen met een vriendin.
    Trouwen met een lieve jongen ^^


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    In Londen wonen en heel veel films maken :9~


    Caution first, always.

    Ik vind het grappig dat iedereen wilt trouwen en kinderen wilt krijgen. Ik wil dat dus echt niet, ik wil gewoon gelukkig zijn.. Alleen of met een vriend.


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Ellenpoep schreef:
    Ik vind het grappig dat iedereen wilt trouwen en kinderen wilt krijgen. Ik wil dat dus echt niet, ik wil gewoon gelukkig zijn.. Alleen of met een vriend.

    This.

    Waarom trouwen? Ik vind het best nutteloos. Je kan ook gelukkig zijn zonder te trouwen.

    ..Hoe zou dat eigenlijk uitgevonden zijn?


    "Schat, onze relatie gaat zo goed, laten we het in het boek van de gemeente zetten! Heck, ik laat alle duiven los! Trek jij even je witte jurk aan?" Of zo. :"D

    Succesvol scenarioschrijfster worden.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Gelukkig zijn en mijn dierbaren om me heen hebben (:


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Niet meer lui zijn


    Can't control my second personality

    Wat ik zéker wil doen is mijn middelbare school afronden, verder studeren en Londen bezoeken.


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”