• Blijkbaar sla ik mensen in mijn slaap. Gister had ik namelijk een feest van een goede vriendin en blijkbaar sliep ik echt heel vroeg. Mijn vriendinnen probeerden me dus wakker te maken en toen heb ik blijkbaar iemand in zijn gezicht geslagen. De volgende ochtend had ze een blauwe en beurse plek op haar gezicht :3
    Ook probeerden ze me wakker te maken dooor een glas water over me heen te kieperen en blijkbaar sprong ik op pakte het glas af en kieperde het over die vriendin heen. Ik wist hier dus helemaal niks van(;
    ook slaapwandel ik heel erg, ik huppel door de gang en roep dingen zoals hallelujah en perencompot :'D.
    Doen jullie nog rare dingen als jullei slapen ?


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    ElfCitadel schreef:
    Lol x'D
    Mijn zusje heeft wel een keer op vakantie zichzelf een bloedneus geslagen...

    Ik heb vroeger iemands neus gekneusd, ik doe echt rare dingen:'D


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    CarrotNiall schreef:
    ik doe nou precies hetzelfde als jij doet! xD

    Yeah:Y)


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Aniquilado schreef:
    Okee, ik denk niet dat ik met samen met jou op een slaapfeestje wil zijn.. :'D

    Pas maar op 8D
    Haha ik schaam me er echt wel over


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Whaha, dat is best vreemd!
    Ik slaap heel rustig, maar mijn stiefbroer niet. Hij gaat soms midden in de nacht rechtop zitten en dan brabbeld hij allerlei alientaal. Een beetje in de richting van: Zwaaaaahaaanaaaa, gggroooniviviaaaa, hazzzlamaaa.... Heel eng!

    Wonderaction schreef:
    Klinkt echt grappig :'D


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Lilia schreef:
    Whaha, dat is best vreemd!
    Ik slaap heel rustig, maar mijn stiefbroer niet. Hij gaat soms midden in de nacht rechtop zitten en dan brabbeld hij allerlei alientaal. Een beetje in de richting van: Zwaaaaahaaanaaaa, gggroooniviviaaaa, hazzzlamaaa.... Heel eng!

    Hehe
    Laatst zei mijn zus in haar slaap kom kom kom komkommer (;


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Ik brabbel wat in mijn slaap en maak (vreemde) geluiden volgens mijn vriend. Daarnaast knars ik ook ontzettend met mijn tanden, in mijn slaap. Maar verder slaap ik normaal ;p.


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Ik rol me in mijn slaap helemaal op tot een bolletje
    En van de week knalde ik in mijn slaap tegen mijn muur aan en toen werd ik wakker en had ik een bloedneus


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Nee, maar mijn vriend die probeert gesprekken met me te voeren in z'n slaap. Laatst hadden we een uitvoerig gesprek over een achtbaan, ik was wakker, hij niet. En na zijn verjaardagsfeestje hield hij 's nachts een gesprek met mij over druiven, dan een van zijn vrienden de beste druiveneter was van allemaal. En dat terwijl er helemaal geen druiven waren op dat feestje. Erg raar, maar wel grappig :P


    Life is hard and then we die

    Memoria schreef:
    (...)
    Pas maar op 8D
    Haha ik schaam me er echt wel over

    Haha, daar kan je toch niks aan doen? Louis gaat altijd Jungle Book zingen ^^


    It’s cold today, dress warmly on your way to heaven. You worked hard.

    Ik trek hooguit de dekens weg xd


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik praat soms wel in mijn slaap maar verder weet ik niet wat ik alleemaal doe wel weet ik dat ik slaapwandel en soms denk dit is echt gebeurt maar het was mij slaap.

    AHAHA, Jaa nou.. Ik knuffel mensen dus.. En.. ik ben eens opgestaan en ben gewoon me kleren gaan bekijken alsof ik in een winkel stond met mijn ogen dicht T_T' , Ik heb mijn broertje verrot gescholden en.. praat random shit :#


    Shit Could Be Worse.

    Hha best eng.

    ik doe alleen mezelf pijn in mijn slaap, geen anderen.


    Tears are words the heart can't say.

    Ik schop en sla, soms praat ik. Ik heb mijn hele hand blauw geslagen aan de muur.


    Your make-up is terrible