• De lichtjes in je ogen doven
    je glimlach verdwijnt
    en ik kan je niet beloven
    dat die door mij weer verschijnt.

    Ik weet waar je gedachten zitten
    bij datgene die je geluk heeft verminkt
    bij de dingen die je voor altijd zullen tegenzitten
    bij het verdriet waarin je stilaan verdrinkt.

    Ik voel me ingesloten
    omringd door glas
    omdat we alleen liedjes floten
    en ik er toen je me nodig had
    Niet was.



    [Ik wil dit gedicht opdragen aan mijn beste vriendin. Omdat ik weet dat ze elke dag aan vroeger denkt, en omdat ik denk dat ik haar niet kan helpen. Sam, ookal ga je dit nooit lezen, ik hou zielsveel van je!]

    [ bericht aangepast op 2 sep 2012 - 20:38 ]


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Heel erg mooi, het raakt me.


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Souvenir schreef:
    (...)

    En dan nog? Jij bent Cyberlord [ik weet even niet hoe je jou naam spelt:Y)], en jij bent een van de mensen waarnaar ik opkijk, hier op Q. Dus neem dat compliment aan en geef me een knuffel! [Dat laatste hoeft niet :3]

    Mitchell, met dubbel L :Y) En dankjewel. Dat is erg aardig van je.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    (...)
    Mitchell, met dubbel L :Y) En dankjewel. Dat is erg aardig van je.


    Ik meen het, ik vind je super!


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Ik vind het heel mooi, vooral de laatste paragraaf. Mag ik je nog een tip geven voor in het vervolg? Niet alles moét rijmen en 'rijmen om te rijmen' geeft vaak geen mooie dingen. Zoals in de tweede paragraaf: 'hoe raar het ook klinkt'. Dat vind ik er een beetje raar achter geplakt en daarvoor zou ik in de plaats iets anders nemen.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Souvenir schreef:
    (...)

    Ik meen het, ik vind je super!

    Danku.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Tempesta schreef:
    Ik vind het heel mooi, vooral de laatste paragraaf. Mag ik je nog een tip geven voor in het vervolg? Niet alles moét rijmen en 'rijmen om te rijmen' geeft vaak geen mooie dingen. Zoals in de tweede paragraaf: 'hoe raar het ook klinkt'. Dat vind ik er een beetje raar achter geplakt en daarvoor zou ik in de plaats iets anders nemen.


    Ik heb het aangepast!


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Memoria schreef:
    Echt heel mooi<3


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Awwh! That's soooo cute! Ze mag blij zijn dat ze zo'n vriendin als jij heeft (:


    26 - 02 - '16

    Ik probeerde met dit gedicht lid te worden van een dichtclub.
    Ik werd niet toegelaten omdat mijn rijm te veel rijmde. Ik rijmde te veel, ik meet niet hoe ik het moet zeggen. Ze gaven me als advies om eens een nietrijmend gedicht te schrijven. Volgende keer beter!


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Prachtig. Bij dit soort dingen krijg ik altijd een beetje heimwee naar de band die mijn beste vriendin en ik vroeger hadden..


    You are beautiful, you are love.

    Souvenir schreef:
    Ik probeerde met dit gedicht lid te worden van een dichtclub.
    Ik werd niet toegelaten omdat mijn rijm te veel rijmde. Ik rijmde te veel, ik meet niet hoe ik het moet zeggen. Ze gaven me als advies om eens een nietrijmend gedicht te schrijven. Volgende keer beter!


    Zeurdozen. Sommige dichters vinden juist dat gedichten niet moeten rijmen, anderen doen wel aan rijm. Ik vind dat het allebei kan en in dit geval vind ik jou gedicht erg mooi gerijmd. Als je je gedichten nog ergens kwijt wilt voor feedback, kun je ook kijken op; http://www.schrijvenonline.org/


    Aan niets denken is ook denken.

    Omnivium schreef:
    Prachtig. Bij dit soort dingen krijg ik altijd een beetje heimwee naar de band die mijn beste vriendin en ik vroeger hadden..

    Oh. Zielig voor je.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Wauw. Echt mooi!


    Don't find love. Let love find you.

    Wauw, echt een mooi gedicht. (krul)


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Souvenir schreef:
    (...)

    Ik heb het aangepast!

    Dat is inderdaad beter. En ik snap het commentaar van de dichtclub dat het 'te veel' rijmt. Ik zeg niet dat gedichten niet mogen rijmen, maar het moet vlot en soepel blijven klinken en vaak gaat dat door de rijm verloren.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.