Ik word net als vele anderen zat van de OD/TH/JB/Twilight etc verhalen. Ik heb misschien een idee die dit kan oplossen zonder dat de site al te traag gaat worden (hoop ik x'D)
Op Livejournal heb je de optie om lid te worden van bepaalde groepen (aka communities). Hierdoor krijg je alleen updates te zien van verhalen (in Quizlets geval; verhalen, quizen, polls etc) die te maken hebben met de groep waarop jij je hebt geabboneerd.
Ben je bijvoorbeeld een grote Justin Bieber fan, dan kan je je abboneren op de Justin Bieber groep waardoor je enkel updates te zien krijgt die met Justin Bieber te maken heeft. Natuurlijk kan je je dan op meerdere groepen abboneren als je dat wilt.
Als extra 'spotlight' optie kan je dus toevoegen in welke groep je creatie zichtbaar is.
Ik weet niet of dit handig is, maar misschien kan er een soort tweede spotlight bijgemaakt worden op de groepspagina. De gewone spotlight zal dan gewoon net zo zijn als nu, maar dat er dan op de groeppagina enkel spotlights te zien zullen zijn die met die band te maken hebben.
Als groepen had ik in gedachte:
Alle (dan krijg je Quizlet zoals het nu is)
One Direction (enkel updates met OD)
Tokio Hotel (enkel updates met TH)
Justin Bieber (enkel updates met JB)
Harry Potter (enkel updates met HP)
Twilight (enkel updates met twilight)
J-rock/pop (enkel updates met Japanse bands)
K-pop (enkel updates met Koreaanse bands)
Overige bands (enkel updates met bands anders dan hier boven genoemd staat)
Overige (enkel updates die niets te maken hebben met bands)
* = Kan eventueel ook onder 'Overige bands' maar aangezien ook deze groepen best groot zijn kunnen ze ook individueel zijn.
Natuurlijk kunnen er altijd bepaalde groepen worden toegevoegd die ik hier nu niet bij heb genoemd.
[ bericht aangepast op 2 sep 2012 - 15:28 ]
Always be true to yourself.