Ik heb wel een goedkope oplossing die voor mij erg goed werkt (:
Ik gebruik 3 dingen van essence en sinds dien is mijn huid minder vettig, rood, hij is egaler en de poriën zijn meer gesloten.
Ik gebruik het volgende:
's Avonds was ik mijn gezicht met Essence Anti-Spot Wash Gel van de Pure Skin lijn. (Kostte 3 euro ofzo). Daarna doe ik de Mattifying Cream van de Essence My Skin lijn op. (2 euro ofzo?)
's Ochtends gebruik ik de Essence Natural Cover Moisturizer, ook van de Pure Skin lijn, deze koste 1.50 ofzo.
En ja dit werkte bij mij héél goed.
Misschien helpt het bij jou ook? En anders raad ik je ook nog de essence concealer aan of die van de etos zelf. Een anti-bacteriële coverstick is ook erg goed, deze sluit poriën niet af enzo en de naam zegt het al.
Anders kan je af en toe een maskertje proberen? Ik heb een gelmasker van de tuinen met Aloë Vera, Aloe Vera is erg goed voor je huid (:
Beautyblogs bekijken helpt trouwens ook wel, haha.
Niet doen: Je gezicht vol plamuren met foundation, gebruik dan liever een BB crème (zoek wel op internet de goede, desnoods PB je mij even) of een getinte moisturizer/dagcrème.
ook niet allemaal poeder op je gezicht smeren.
[ bericht aangepast op 2 sep 2012 - 15:22 ]
In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.