• Want morgen begin ik voor 't eerst met een nieuwe opleiding :'D En daarnaast zijn er nog een aantal onduidelijkheden. 'k Heb de hele vakantie doorgewerkt om m'n schriftelijk examen voor 't MBO af te maken en da's in ieder geval gelukt! Maar, nu sta ik dus nog ingeschreven op 't MBO en heb ik me ingeschreven op 't HBO (wat pas officieel wordt verklaard, als ik m'n diploma heb ingeleverd), wat gewoon ook kan, maar technisch gezien word ik dan nog wel op mijn MBO school verwacht :'D Maar, ja. Ik wil niet die eerste maand van het HBO mislopen, dus ik heb besloten da'k daar gewoon morgen heenga ^^ Ik hoop da'k mijn leraren op 't MBO daarmee niet kwaad maak x) Enfin, ik moet dus nog wel m'n examen inleveren en dan moet de examencommissie het nog nakijken. Dat alles moet uiterlijk voor 28 september, want dan moet ik het inleveren bij de studentenadministratie op Hanze Hogeschool, ja, ik ga dus ook ineens naar 'n nieuwe stad om te studeren. Dat terwijl ik nu eigenlijk tussen twee scholen in zit :'D En dan nog niet te spreken over het idee van een nieuwe klas, nieuw gebouw... hoe ga'k ooit de weg vinden, zeg (cat) Ik ben echt een ramp op benen x) FINGERS CROSSED!

    Iemand die 't aandurft om mij te kalmeren of die mijn ervaring deelt/gedeeld heeft? (krul)

    [ bericht aangepast op 2 sep 2012 - 12:37 ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik ga morgen ook voor t eerst naar mijn nieuwe opleiding ;o Spannend! Maar jij hebt nog veel meer dingen om je zorgen over te maken..
    Succes Nynkje! T komt wel goed met ons, haha.

    Rhaegar schreef:
    (...)
    D: NEE.


    Het komt wel goed ^^ Scholen zijn altijd een gedoe en ik raak ook altijd volledig in de stress aan het begin van het nieuwe schooljaar, maar uiteindelijk komt het allemal goed. En docenten zijn mensen, dus die zijn meestal ook begripvol en hebben sowieso het beste met je voor ^^


    quidquid excusatio prandium pro

    Mordin schreef:
    (...)

    Het komt wel goed ^^ Scholen zijn altijd een gedoe en ik raak ook altijd volledig in de stress aan het begin van het nieuwe schooljaar, maar uiteindelijk komt het allemal goed. En docenten zijn mensen, dus die zijn meestal ook begripvol en hebben sowieso het beste met je voor ^^

    Hum. Ik heb alleen nog geen boeken... daar zit'k ook wel een beetje over in x)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Rhaegar schreef:
    (...)
    Hum. Ik heb alleen nog geen boeken... daar zit'k ook wel een beetje over in x)


    Pff, hebben ze daar geen bibliotheek?

    En anders doe jeh et op de klassieke meisjesmanier: je trekt mooie kleren aan en vraagt een dromerige jongen met zwoele stem of hij je zijn boeken wil lene


    quidquid excusatio prandium pro

    Het kennismaken met nieuwe klasgenoten is altijd wel spannend. Maar bij mij ging uiteindelijk makkelijker dan verwacht. Er zijn altijd een heleboel mensen die nog niemand kennen en niemand zal je raar aankijken als je bij hem/haar aan een tafel gaat zitten. (: Ze vinden dat alleen maar leuk. Dus wees jezelf en veel plezier op de Hanze! In Groningen toch? Leuke stad. (:


    You are beautiful, you are love.

    Mordin schreef:
    (...)

    Pff, hebben ze daar geen bibliotheek?

    En anders doe jeh et op de klassieke meisjesmanier: je trekt mooie kleren aan en vraagt een dromerige jongen met zwoele stem of hij je zijn boeken wil lene

    Ehm, ja, er is 'n mediatheek, so. Ik wil pas boeken kopen, als ik zeker weet da'k geslaagd ben voor 't MBO :Y)

    'k Denk dat die jongen eerder zijn boeken naar m'n hoofd slingert, als ik maar 'n poging doe tot 'n zwoele stem :'D


    "I shut my eyes in order to see.'

    Cydonia schreef:
    Het kennismaken met nieuwe klasgenoten is altijd wel spannend. Maar bij mij ging uiteindelijk makkelijker dan verwacht. Er zijn altijd een heleboel mensen die nog niemand kennen en niemand zal je raar aankijken als je bij hem/haar aan een tafel gaat zitten. (: Ze vinden dat alleen maar leuk. Dus wees jezelf en veel plezier op de Hanze! In Groningen toch? Leuke stad. (:

    Yu'up, Grunn' (nerd)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik moet morgen ook weer naar school. Nu ga ik naar de vierde en ken ik de school en zit ik bij de meeste vakken wel bij iemand die ik ken, maar ik snap hoe je je voelt >.< Just relax, er moet wel iets heel vreemds gebeuren als je geen vrienden maakt, want volgens mij ben je een aardig persoon ^^. De weg leer je vanzelf wel, niemand kan van je verwachten dat je meteen van alles weet waar het is.


    i put the fun in funeral

    Audacity schreef:
    Ik moet morgen ook weer naar school. Nu ga ik naar de vierde en ken ik de school en zit ik bij de meeste vakken wel bij iemand die ik ken, maar ik snap hoe je je voelt >.< Just relax, er moet wel iets heel vreemds gebeuren als je geen vrienden maakt, want volgens mij ben je een aardig persoon ^^. De weg leer je vanzelf wel, niemand kan van je verwachten dat je meteen van alles weet waar het is.

    Ah, dankjewel (: En meestal valt 't achteraf gezien vaak ook wel mee, ja :'D Alleen 't begin, hm x)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Rhaegar schreef:
    (...)
    Ah, dankjewel (: En meestal valt 't achteraf gezien vaak ook wel mee, ja :'D Alleen 't begin, hm x)


    Ik weet iets waardoor je heeeel snel vrienden gaat zoeken en ervoor zorgt dat je ze krijgt, wil je het weten? :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Mordin schreef:
    (...)

    Ik weet iets waardoor je heeeel snel vrienden gaat zoeken en ervoor zorgt dat je ze krijgt, wil je het weten? :Y)

    Ja... met achterdocht (cat)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Rhaegar schreef:
    (...)
    Ja... met achterdocht (cat)


    Nou, als je na je eerste week nog geen vrienden hebt gevonden op school wil ik wel vriendjes met je zijn! Dan gaan we gezellig naast elkaar zitten en altijd samen studeren en dan kunnen we ook andere leuke dingetjes doen! (cat)


    quidquid excusatio prandium pro

    Mordin schreef:
    (...)

    Nou, als je na je eerste week nog geen vrienden hebt gevonden op school wil ik wel vriendjes met je zijn! Dan gaan we gezellig naast elkaar zitten en altijd samen studeren en dan kunnen we ook andere leuke dingetjes doen! (cat)

    Laat de leuke dingetjes maar achterwege (cat) KOM JE NAAR GRONINGEN DAN? 'k Moet toch iemand hebben om samen met te lunchen.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Rhaegar schreef:
    (...)
    Laat de leuke dingetjes maar achterwege (cat) KOM JE NAAR GRONINGEN DAN? 'k Moet toch iemand hebben om samen met te lunchen.


    Fuck groningen! Ik neem je meeeeeee, achterop de fiets naar londen of parijs!


    quidquid excusatio prandium pro

    Mordin schreef:
    (...)

    Fuck groningen! Ik neem je meeeeeee, achterop de fiets naar londen of parijs!

    Ugh, Fransen. Londen, please :Y)


    "I shut my eyes in order to see.'