• Ik kwam dus net deze foto tegen op facebook en ik herinnerde me dat die een paar weken geleden in dit topic werd vermeld. Er werd verondersteld dat het Harry was. Maar volgens een meisje - op facebook - is het een vriend van haar. Ze plaatste iets in de trend van 'haha, blijkbaar ben jij Harry Styles' & de link van die foto. Die jongen moest er erg om lachen en zei dat die foto op heel veel verschillende sites gestaan had zoals twitter en weheartit. Het meisje zei ook nog dat verschillende mensen op twitter kwaad waren omdat zij zei dat het haar vriend was en anderen er van overtuigd waren dat het Harry was een paar jaar terug. Ze vond het dan ook grappig dat hij werd vergeleken met een 13 jarig jongetje. Haar vriend was dan die rechtse jongen - Harry wordt verondersteld de linkse te zijn. Ik weet niet echt of ik het moet geloven want ondertussen is dat gesprek alweer verwijderd. En aan de ene kant denk ik dat een jongen niet over zo'n 'gewone' foto gaat liegen, maar aan de andere kant denk ik dat hij het misschien wel doet om misschien nog meer aandacht te krijgen. Hoe dan ook, wat denken jullie?

    Ik weet niet of dit topic echt nuttig is maar ik vond het gewoon grappig en toevallig dat heel veel mensen die foto gezien hebben en er vanuit gaan dat het Harry is, terwijl het een gewone - best wel populaire, aan zijn likes op facebook te zien - Vlaamse jongen is.


    Save me from myself.

    Kreayshawn schreef:
    Ik geloof gewoon niet dat dit Harry is. Klaar. :Y)


    promissio schreef:
    Die rechter pfieeuw how hot .


    We've lived in the shadows for far too long.

    Ik zag die foto maanden geleden al op Facebook, op 'het mooiste koppel van België'. Iemand die hen erop had gezet.
    Wat een bende domme kalven, de mensen die rondbazuinen dat dit Harry is.


    Has no one told you she's not breathing?

    Kreayshawn schreef:
    Ik geloof gewoon niet dat dit Harry is. Klaar. :Y)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    LaJoie schreef:
    Ik zag die foto maanden geleden al op Facebook, op 'het mooiste koppel van België'. Iemand die hen erop had gezet.
    Wat een bende domme kalven, de mensen die rondbazuinen dat dit Harry is.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Die lijken allebei totaal niet op Harry, hoor..


    You can better regret things you have done, than regret things you haven't done in life.

    Hello ^^


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    LaJoie schreef:
    Ik zag die foto maanden geleden al op Facebook, op 'het mooiste koppel van België'. Iemand die hen erop had gezet.
    Wat een bende domme kalven, de mensen die rondbazuinen dat dit Harry is.

    Maakt dat nou zoveel uit? Ik vind het maar gedoe om niks. Maar ja, dat ben ik hè.


    26 - 02 - '16