• ...Stratosphere.
    Ja, mijn nieuwe username :Y)

    Ik ben sinds kort fan van Shinedown en ik wilde graag een leuke username in combi met hen ^^
    Na een heleboel keer geprobeerd te hebben, kwam er dus Stratosphere uit, van het live-album Somewhere in the Stratosphere.

    En het is ook gewoon een vette username ^^

    Maar mijn vraag dus: zijn hier nog meer Shinedown-fans? En gaan er misschien een aantal mensen naar de 013 in Tilburg op 29 oktober (als ik het goed heb)?


    Deep inside, I've never felt alive

    Shinedown, hm... Zijn dat niet die van Devour of zoiets? Leuke naam trouwens. (:


    Searching heavens for another earth

    Helvetios schreef:
    Shinedown, hm... Zijn dat niet die van Devour of zoiets? Leuke naam trouwens. (:

    Devour, Sound of Madness, Second Chance, The Crow and the Butterfly, etc. (en dit is alleen nog maar het album Sound of Madness ^^)
    Thanks :]


    Deep inside, I've never felt alive

    Wacht even. Shinedown treedt op in Tilburg op 29 oktober? Onder welke steen heb ik in godsnaam geleefd de afgelopen paar maanden? D:


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Ik ken alleen 'all I ever wanted' en die is mega oud haha.


    Your make-up is terrible

    Mercurial schreef:
    Wacht even. Shinedown treedt op in Tilburg op 29 oktober? Onder welke steen heb ik in godsnaam geleefd de afgelopen paar maanden? D:

    Geen idee of het de 29e is, hoor... Het is in ieder geval op de maandag na de herfstvakantie ^^
    En ja :Y)


    Deep inside, I've never felt alive

    Toffe naam, ken alleen die band niet x3


    Aan niets denken is ook denken.