• Ik heb gister blijkbaar wat geinstalleert waardoor ik reclame-links krijg in de tekst. Ik weet niet hoe ik het moet verwijderen, maar volgens sommige site's is het text enhance , heeft iemand dit eens gehad? Weet iemand hoe ik dit moet verwijderen?


    Don't let small minds convince you that your dreams are too big.

    In je extensies of add-ons kijken of daar iets staat dat je niet kent en verwijderen. Daarna je anti-virus programma eventjes laten scannen om te kijken of het virus zelf van je computer is.

    [ bericht aangepast op 1 sep 2012 - 11:58 ]


    comfort in c h a o s

    Bedankt! We hebben een kennis gebelt die daar bekend mee is, en het bleek een virus. Hij heeft het weggehaalt en mijn pc is weer virusvrij! Toch bedankt!


    Don't let small minds convince you that your dreams are too big.

    ff abo hierop , want ik heb ook reclame tekst xd


    Pretty is just a pretty word.

    ik heb dit al eens gehad maar ik zie nu dat het al opgelost is (;


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Ja, ik wou laatst een film kijken, en dat wou niet lukken. Ik moest van alles installeren, wat ik heb gedaan, en blijkbaar zaten daar een paar schadelijke toolbars bij. Het heeft een halfuur geduurt, maar ik ben er van af. Net als de andere virussen die ik had!

    Trouwens, Memoria, hoe heb jij het toen opgelost?


    Don't let small minds convince you that your dreams are too big.

    Memoria schreef:
    ik heb dit al eens gehad maar ik zie nu dat het al opgelost is (;


    Life is full of fake people

    Is het al weg?

    Dit komt wel steeds vaker voor zeg, je bent al de 3de of 4de die ik erover hoor.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Memoria schreef:
    ik heb dit al eens gehad maar ik zie nu dat het al opgelost is (;


    Birds born in a cage think flying is an illness.