• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Timothy Rhine - Painting
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner
    Braxlin Rose Evermore - JokerBaby


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

    Meisjes:
    Elena Gracia Ramirez - Painting
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Sirens

    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens


    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ bericht aangepast op 1 sep 2012 - 22:21 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    {MAAAIIN TOPICS}


    Don't be like the rest of them, darling

    Damon
    'Hmm.. Die van mij is een paar jaar geleden opgebrand dus ik ben toe aan een nieuwe ' zeg ik grijnzend waarna ik mijn laatste slok neem en het glas op tafel zet.

    [ bericht aangepast op 31 aug 2012 - 20:15 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    {mijn topics}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    WillNotLearn schreef:
    Damon
    'Hoezo niet meer?' Vraag ik waarna ik mijn laatste slok neem en het glas op tafel zet.

    [Ze zei 'niet hier'. :3]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Aragog schreef:
    (...)
    [Ze zei 'niet hier'. :3]


    {Oeps.. Give me a sec..}


    Don't be like the rest of them, darling

    WillNotLearn schreef:
    Damon
    'Hmm.. Die van mij is een paar jaar geleden opgebrand dus ik ben toe aan een nieuwe ' zeg ik grijnzend waarna ik mijn laatste slok neem en het glas op tafel zet.


    Don't be like the rest of them, darling

    Axton
    Vlak voor de deur sla ik mijn vleugels weer open en schiet de lucht in. Uiteindelijk kwam ik daar nog 20 minuten te vroeg aan, maar de voorbereidingen zouden nog genoeg tijd in beslag nemen...

    Braxlin 'Rose'
    Ik beet op mijn lip en keek ademloos naar hem op. Een lichte rilling liep over mijn rug door zijn aanraking en ik kreeg kippenvel.
    Ik kreeg geen genoeg van hem, dus drukte mijn mijn lippen opnieuw dringend op de zijne.


    Alexi
    'Oma wat is er aan de hand?' vraag ik haar en sla mijn armen over elkaar. 'Ehm thee liefje?' 'Ja en de waarheid.' Ze zucht 'Dat moet Axton je vertellen.' en loopt naar de keuken.

    Joshua
    Ik kruip met een hand onder haar shirt en teken daar terwijl ik haar terug zoen. 'Niet zo verlegen.'

    [ bericht aangepast op 31 aug 2012 - 20:16 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Rachelle 'Rae' Lemmons.

    'Waarom?' vraag ik kdan en kijk hem aan. 'Waarom zou je dat doen?' mompel ik terwijl ik hem aankijk.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Lily
    Ik grinnikte en stond op om vervolgens mijn tas met de jurk op te pakken. ''Daarheen,'' zei ik, en gaf een knikje naar een peperdure schoenenwinkel. Voordat ik ging lopen keek ik Damon aan. ''Vriendjes houden toch altijd tassen vast?'' grinnikte ik, en duwde mijn tas met de jurk in zijn handen. Toen begon ik richting de winkel te lopen.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Damon
    'En hoe kom je dan bij het idee dat ik dat ook doe?' Vraag ik terwijl ze de tas al in mijn hand heeft gedrukt, hopeloos.


    Don't be like the rest of them, darling

    Lily
    ''Omdat je lief bent?'' zei ik grijnzend, en liep de winkel binnen. Het zag er ontzettend luxe uit, en schoenen van dure merken zag ik overal: Dior, Gucci,..


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Damon
    'Ben ik niet' Weet ik nog te zeggen waarna ze al naar binnen is gelopen en zuchtend loop ik met haar mee en werp een blik om de stomme tas en heb de neiging om hem in brand te steken, jammergenoeg zou Lily me dan waarschijnlijk vermoorden.


    Don't be like the rest of them, darling

    Axton
    Nadat ik een bad in een ijskoude bron midden in het bos had genomen, mijn hele lichaam beschilderd was met vloeiende lijnen, vreemde patronen en oude runen in een heldere lichtblauwe kleur, die mooi afstak op mijn gebruinde huid en ik een simpele lendendoek voorgebonden had gekregen, liep ik de open plek op waar alles zou gebeuren. Ik zag mijn vader staan en toen ik in zijn ogen keek leek ik even een sprankje trots te zien, maar voor ik het zeker was, wende hij zijn hoofd af.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Maaiinnn topics!]

    [Ik moet weer gaan, baaybayyy]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi
    Oma staart mij aan terwijl ik van de thee drink. 'Je bent vermagerd... in je gezicht maar je buik is wel al een heel klein beetje gegroeid.' merkt ze op. 'Eet je wel genoeg?' Ik slik. 'Ik kan het niet. Ik... ik kan maar een beetje eten anders gooi ik het er allemaal er weer uit. Mijn lichaam verdraagt het niet.' fluister ik en ze kijkt me aan.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'