• Hallo

    Ik zal met de deur in huis vallen. In de winter zie ik vaak meisjes rond lopen met een soort van muts.
    Deze =>


    Ik heb geen idee waar je zo eentje vind. Ik heb er wel al verschillende gekocht, maar geen van allemaal bleef zitten.
    Weet iemand waar je zo eentje vindt en hoe die blijft zitten?
    Ik weet het, best raar. Maar de mijne blijft niet zitten.
    Weet iemand raad?
    Alvast bedankt ^^


    'Yeah, that’s right! You better run! She’s our friend and she’s crazy!' - Stranger Things

    Ik zet hem of met een speldje vast of hij blijft al zitten, haha. En misschien moet je hem iets meer naar voren schuiven?

    [ bericht aangepast op 31 aug 2012 - 15:23 ]


    Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had.

    Ik zet ze altijd vast met een klein speldje of met een schuifje. Dan blijven ze wel hangen, als het niet te hard waait.


    I am an idiot, I move.

    Met een speldje of een schuivertje en in de large.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Ik heb eentje die er op lijkt, maar ietsje kleiner is dus beter blijft opstaan. Mijne komt gewoon van de juwelenwinkel six.
    Maar zoals degene boven me is een speldje een klassieke maar toch de beste oplossing.

    Sometimes old school is the best!(krul)


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    Oeh ik moet er nog zo een kopen. ^^

    Zet er elastiek ik of koop er een met elastiek in.


    Life is full of fake people

    Ik heb zo éen in het licht roze, en ehm, vast zetten met een speldje? Of wat meer naar voren schuiven.


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Weet iemand of je voor zo een muts een lange frou ook gaat? want ik heb namelijk lang haar en mijn frou groeit juist hetzelfde mee?
    Iemand ?


    'Yeah, that’s right! You better run! She’s our friend and she’s crazy!' - Stranger Things

    Veel mensen maken ook een klein knotje van een beetje haar achter op hun hoofd zodat hij daar op blijft hangen.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Veel mensen maken ook een klein knotje van een beetje haar achter op hun hoofd zodat hij daar op blijft hangen.


    Weet je misschien of die muts ook gaat met lang haar, dus een lange frou?


    'Yeah, that’s right! You better run! She’s our friend and she’s crazy!' - Stranger Things

    Smil3 schreef:
    (...)

    Weet je misschien of die muts ook gaat met lang haar, dus een lange frou?


    Natuurlijk, ik vind dat juist mooier.


    Your make-up is terrible

    WlNGS schreef:
    Ik zet hem of met een speldje vast of hij blijft al zitten, haha. En misschien moet je hem iets meer naar voren schuiven?


    Hoe moet je dat speltje er dan in steken xD
    sorry als ik dom klink maar ik heb er geen idee van :$


    'Yeah, that’s right! You better run! She’s our friend and she’s crazy!' - Stranger Things