• Jaa, het liefst bromances of onbekende personen (16+). Maar bij de andere verhalen kijk ik ook wel even.

    Eendagsvlieg prinses



    Once there was a girl. A girl like you and me. Nothing extraordinary. But she was descendant of a queen. Which means she was a princess. She had to give up a lot of things to become a princess. It changed her whole life. But was she a princess like the princesses in the fairytalaes?

    "All my life I've been fighting my way upstream"
    "I love you, in the way I understand love"




    Ik heb nog steeds rollen nodig




    Dream Chronicles





    I had a dream.
    In my dream, Lilith, the Fairy Queen of Dreams,
    cast a sleep spell over the entire kingdom.
    Everything and everyone fell into a deep enchanted sleep.
    Somehow, I feel my husband Fidget awaken me to this strange new world.

    Part 2



    26 - 02 - '16

    Pandora's box
    Jaren geleden, toen de eerste mens was geschept waagde Prometheus het om het vuur van de Olympus te stelen en het aan de mens te schenken. Als straf schepte Zeus de eerste vrouw. De godinnen schonken haar elk verschillende eigenschappen, waaronder een nieuwe: Nieuwsgierigheid.
    De vrouw, Pandora, werd naar aarde gestuurd als geschenk, samen met een doos die nooit geopend mocht worden. Het ging goed, tot Pandora haar nieuwsgierigheid niet meer kon bedwingen en de doos opende. Meteen ontsnapte de rampspoed waarmee de doos was gevuld naar en sindsdien was het leven nooit meer hetzelfde.

    Vandaag de dag is dit slechts een in vergetelheid geraakte mythe, een verhaal waar niemand echt meer op zit te wachten. Zeus, woedend omdat niemand hem meer vereerd voor de machtige god die hij is, laat nog zo'n meisje geboren worden. Ook met haar wordt een doos meegestuurd. Een doos vol rampspoed die onvoorwaardelijk met het meisje is verbonden. Niemand had voorzien wat er zou gebeuren als ze de doos zou openen. Niemand behalve één man.


    ~Onbekende personen
    ~Avontuur
    ~Science fiction
    ~Nederlands geschreven
    ©General






    yeehh

    Luck belongs to the brave


    'I am dangerous,
    I am seductive
    I am brave...
    and I am a traitor.'

    In a dangerous world in the future Europe, she has to choose: her home and family or the love of her life.

    You never know how strong you are until being strong is the only choice you have.

    ~ Leuk? Neem een abo, ik waarschuw niet.
    ~ Ik hou van tips en opbouwende kritiek.
    ~ Gestart op 04/08/2012

    Actie - Science-fiction ~ Drama ~ Romantiek ~ Onbekende personen


    Take risks and conquer your fears.


    Nicholas Keagan is een kunstschaatser en krijgt voor het programma 'Sterren dansen op het ijs' een nieuwe schaatspartner toegewezen. Het meisje heet Lily Morris, is 19 jaar oud en is opkomend schrijfster. Zij intrigeert hem, maar hij probeert het gevoel te negeren en verder te gaan met zijn alledaagse leven. Al snel komt hij erachter dat dit geen gevoel is dat hij zomaar kan negeren en besluit ervoor te gaan. Hij zal alles doen om Lily tot de zijne te maken, maar hij weet dat een relatie tussen hen niet makkelijk zal zijn, gezien hij dertien jaar ouder is dan zij.

    [ bericht aangepast op 31 aug 2012 - 11:11 ]


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Gevangen in het verleden



    Een verhaal vol verdriet, verlies, vriendschap en romantiek.

    Amber is een jonge vrouw die er alleen voor staat. Ze draagt de zorg voor haar zoontje en probeert de eindjes aan elkaar te knopen. De dood van Daniël draagt zij als een zware last met zich mee en het lijkt alsof ze met iedere stap vooruit, twee stappen achteruit zet. Ze weet zich geen raad met de pesterijen waar haar zoontje onder lijdt op school en probeert zich staande te houden bij alle tegenslagen die ze op haar pad tegen komt.
    Dan wordt de knappe, zelfverzekerde Michael haar op een presenteerblaadje aangeboden. Het lijkt een perfecte afloop te krijgen en Amber vindt steeds meer innerlijke rust. Ze weet het zware verlies van Daniël een plekje te geven, terwijl haar liefde voor Michael groeit.

    Toch is het niet zo perfect als ze had gehoopt…



    ~ Dit is mijn eerste verhaal dat ik hier post
    ~ Drama/Romantiek
    ~ Nederlands geschreven
    ~ Bevat enkele 16+ scènes
    ~ Goed opbouwende kritiek is altijd welkom

    [ bericht aangepast op 31 aug 2012 - 13:01 ]


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”


    - Korte verhalen over onbekende personen
    - Nederlands geschreven
    - AL

    Plaatje is aanklikbaar

    [ bericht aangepast op 31 aug 2012 - 11:51 ]


    It's hard to tell if the world we live in is either reality or a dream - Kim Ki-Duk




    Ze zijn samen,
    Al hadden ze dat niet mogen zijn.
    Spijt hebben ze niet.
    Nog niet.






    Link in het plaatje.

    [ bericht aangepast op 31 aug 2012 - 12:21 ]


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Ik heb een OP. It's five to twelve, darling. Voor wat meer uitleg kan je op de link klikken. ;D


    The things we see now will be gone soon, but the things we cannot see will last forever.

    ©Rider



    Nuray woont al sinds haar tiende in een huis voor kinderen waarvan de ouders onverwachts zijn gestorven. Ze wordt nu bijna zestien, de leeftijd waarop kinderen weggaan. Alleen het feit dat er nooit wordt verteld waar de kinderen heen gaan en wat er met hun gebeurd, baart haar zorgen. Zal Nuray achter de waarheid komen voor zij zelf zestien wordt en wat is toch die profetie waar de leraren het de laatste tijd zo vaak over hebben?

    Gebaseerd op de serie Charmed
    Je hoeft de serie niet te kennen
    Cover gemaakt door DreamerN



    Clair de la lune


    Happy Birthday my Potter!

    A Story To My Heart • ft. Liam Payne. [16+]

    I might have a disorder, but I stand for what I am, they bullied me, they would've beaten me up everyday. But I am strong, people later in my life learned me to stay strong.

    I am Maya, and I'm a fighter.
    But what happens when I get kidnapped?


    A Little Preview.
    Ik keek angstig over mijn schouder terwijl mijn ademhaling gejaagd werd. Ik liep snel vooruit en keek voor me voordat ik kon vallen, ik ging over op rennen maar werd tegen gehouden door een flinke ruk aan mijn haren. "Stop!" Gilde ik. "Waarom ik?!" Ik snikte en draaide me om, ik zag mijn lange zwarte haren in zijn hand, zijn o zo verachrikkelijke hand. Hoeveel klappen ik er wel niet van had hoeven vangen. Mijn schouders schokte en ik liet verslagen mijn hoofd hangen, wachtend op de dreunende pijn door mijn hele schedel...


    I can be no Superman, but for you I'll be Superhuman.

    Misschien vind je mijn OP romantiek story leuk?




    Als Audreys vriend David het uitmaakt na een relatie van bijna vier jaar, begrijpt ze er niets van. De twee leken een perfect stel, en ze hadden zelfs al plannen gemaakt om samen te gaan wonen.
    Audrey is ontroostbaar, totdat haar vriendin Emma haar opdraagt een brief aan hem te schrijven, zonder deze te versturen. Ze besluit dit te doen, maar ze houdt niet op na één brief. Elke dag stuurt ze David een brief. In die brieven staan al haar gevoelens en herinneringen, maar ook hoe ze haar leven weer leuk maakt en een nieuwe liefde op haar pad komt.


    Klik op de foto voor de story


    A single dream is more powerful than a thousand realities. -JRR Tolkien



    Volturi

    Only pain can life change.
    And when you wake up, you have a new life.
    A new start.
    If vampire.
    With an army of vampires.

    A Twilight story


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    http://www.quizlet.nl/stories/96708/forbidden-love-kuroshitsuji/
    Two love.
    A choice.
    A fight ...
    To the death





    16+
    Abo, ik waarschuw niet.
    Reactie zo leuk zijn
    Tips en opbouwend kritiek zijn welkom


    http://www.quizlet.nl/stories/92768/black-raven/

    Historisch,
    avontuur,
    romantiek,
    fantasy
    16+
    Tips zijn welkom!