• De laatste tijd heb ik vaak een wit scherm als ik een kudo wil geven. Ligt dit aan mij of zijn er nog andere mensen die dit hebben? Ik heb al verschillende browsers geprobeerd, zonder resultaat. Als ik refresh krijg ik de melding 'Oeps, er ging iets mis'.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik heb ook vaak een wit scherm, maar ik denk dat dit is omdat ik eventueel al een kudo heb gegeven. Of iemand met hetzelfde ip adres, zoals jij :d

    Ik zou het niet weten om eerlijk te zijn, ik lees tegenwoordig zo weinig stories dat ik geen kudo's meer geef, maar ik neem aan dat dit niet aan jouw computer ligt.


    Ex astris, sciencia

    Wat is de url van de pagina? Volgens mij is dat gewoon de "process"-pagina, maar die is dan geladen en niet meteen doorgestuurd terug naar Q...


    Deep inside, I've never felt alive

    Mysteria schreef:
    Wat is de url van de pagina? Volgens mij is dat gewoon de "process"-pagina, maar die is dan geladen en niet meteen doorgestuurd terug naar Q...
    Dat is het ook, maar het is gewoon vervelend. Het kan zijn omdat er al een kudo is gegeven, maar normaal heeft hij dan toch die melding dat er al een kudo is gegeven met je adres?


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Volgens mij gebeurt dat sinds een tijdje wanneer je een kudo probeert te geven aan een verhaal waarbij je dat die dag al hebt gedaan...


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Utlapa schreef:
    Ik zou het niet weten om eerlijk te zijn, ik lees tegenwoordig zo weinig stories dat ik geen kudo's meer geef, maar ik neem aan dat dit niet aan jouw computer ligt.
    Oh ik maak soms eens een quizje en daar geef ik dan soms een kudo op.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Pyromancer schreef:
    (...)Dat is het ook, maar het is gewoon vervelend. Het kan zijn omdat er al een kudo is gegeven, maar normaal heeft hij dan toch die melding dat er al een kudo is gegeven met je adres?

    Ja, weet ik. En ik zeg ook; hij is dan niet teruggestuurd naar Q. Ligt niet aan jouw internet, maar waarschijnlijk omdat de site nog vol zit met fouten, etc.


    Deep inside, I've never felt alive

    Mysteria schreef:
    (...)
    Ja, weet ik. En ik zeg ook; hij is dan niet teruggestuurd naar Q. Ligt niet aan jouw internet, maar waarschijnlijk omdat de site nog vol zit met fouten, etc.
    Ja dat snapte ik ook, maar ik vind het gewoon raar dat hij dat nu opeens doet, terwijl het vroeger wel goed werkte.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Pyromancer schreef:
    (...)Ja dat snapte ik ook, maar ik vind het gewoon raar dat hij dat nu opeens doet, terwijl het vroeger wel goed werkte.


    Volgens mij had Rutger laatst iets aangepast om te voorkomen dat er werd valsgespeeld bij het geven van kudo's, en sindsdien krijg je dat scherm in plaats van de melding dat je al eerder een kudo hebt gegeven.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik heb het ook, ongeveer sinds Rutger oploste dat sommige mensen per ongeluk heel veel kudo's konden geven. Sinds toen heb ik inderdaad heel vaak een wit scherm als ik een kudo wil geven, misschien is het een foutje van de site?


    “Love is a contradiction.”

    Dus eigenlijk is dat tegen die kudorape?


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Pyromancer schreef:
    Dus eigenlijk is dat tegen die kudorape?


    Ja, een paar mensen gezegd dat er bij het willen van een tweede kudo een wit scherm kwam nadat Rutger een of andere aanpassing maakte tegen het voorkomen van Kudo misbruik.


    -