• Mijn verjaardag is pas volgende week, maar vandaag heb ik mijn cadeau al gekregen van mijn ouders. Ik wist totaal van niets, dus voor mij was het een complete verrassing. Het enige wat ik wist? We gingen naar Nederland. In de auto onderweg -ik woon dus in België, dus het was wel een eind rijden- kreeg ik allemaal tips en uiteindelijk kon ik het toch raden.. Al van toen ik klein was droomde ik van dit moment; dat ik eens met dolfijnen mocht zwemmen. En vandaag was het dus dé dag! Echt letterlijk aan hun vin heb ik niet mogen hangen ofzo, daarvoor moest je trainer zijn -wat wel normaal is. Maar twee uur lang heb ik over hen mogen nog meer leren, hen mogen aaien, voederen, trucjes leren, snorkelen,.. en we kregen zelfs een foto! Hier is het fantastische resultaat :')


    P.S.: Let niet op dat 'fantastisch' pak, dat is super zwaar en dik en doet je meteen 20kg dikker lijken .___.

    [ bericht aangepast op 30 aug 2012 - 21:55 ]


    So I guess we are who we are for a lot of reasons. And maybe we'll never know most of them.

    omfg how cuteeee! Ik ben echt heel erg blij voor je, Larissa :')

    Wat verschrikkelijk leuk voor je! Het klinkt echt super spannend en leuk. En nog gefeliciteerd c:


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Wat leuk! (:


    26 - 02 - '16

    Whaahw, ziet er tof en schattig uit!
    Alvast een gelukkige verjaardag!


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    awh zo leuk! Gelukkig heb je het leuk gehad! En alvast gefeliciteerd hihi.


    Life is a beautiful struggle

    O my god. Enorm jaloers, echt waar!


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    aww, wat een schattige foto.


    -

    Oh, hoe leuk!


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    OHMYGOD. IK BEN ZO JALOERS!


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Awww, die foto is echt leuk! En wat een geweldig cadeau van je ouders, echt heel vet!


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Ahw, wat leuk! Alvast een happy birthday, maar dat zal wel lukken! [:


    Tell me about it, stud.

    Awh wat leuk !


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Omg wat schattig ! n.n


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    My God, awesome!


    i put the fun in funeral

    Weet je hoe blij ik voor je ben?
    Heel erg gefeliciteerd!


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt