• Ik en mijn schat van een Silke willen een verhaaltje maken... aber wij geen idee'tje weten... nu Silke weg is moet ik dan maar iets zoeken aber ik niet direct een vet idee hebben... Dus zijn er mensen die ons of beter gezegt mij willen helpen?

    Jaa!
    Maar, TH of niet?


    Life is hard and then we die

    Jaa!
    Maar, TH of niet?


    Ja lieft wel ^^

    Hmm, misschien een verhaaltje over alleen hun 4. Hoe 't eraan toegaat achter de scene. Misschien dat Bill overwerkt is. Dat Tom geen meisjes meer wilt en gameverslaafd word. Dat Georg opeens op jongens valt. Dat Gustav er geen zin meer in heeft.
    Dat zou ik echt superorgineel vinden & leuk!
    Maarja, niemand wil zoiets schrijven. Want de meesten willen graag fantaseren over een vurige relatie met 1 van de 4. Ik vind dat eerlijk gezegd helemaal niets, maar goed. Dat is mijn mening.


    Life is hard and then we die

    Hmm, misschien een verhaaltje over alleen hun 4. Hoe 't eraan toegaat achter de scene. Misschien dat Bill overwerkt is. Dat Tom geen meisjes meer wilt en gameverslaafd word. Dat Georg opeens op jongens valt. Dat Gustav er geen zin meer in heeft.
    Dat zou ik echt superorgineel vinden & leuk!
    Maarja, niemand wil zoiets schrijven. Want de meesten willen graag fantaseren over een vurige relatie met 1 van de 4. Ik vind dat eerlijk gezegd helemaal niets, maar goed. Dat is mijn mening.


    Hmmm. lijkt me wel goed ^^

    Uhmm... Ik ga denken, heel erg denken...

    Wat dachten jullie van een tweeling, die een eigen programma heeft en ze doen daarin de gekste dingen, krijgen. Voor elkaar verzinnen ze opdrachten die ze moeten uitvoeren [de een van de tweeling is meer een gangster type en de ander meer een huppel] Het huppel meisje van de tweeling heeft als opdracht dat haar tweelingzus een lesje cheerleading moet krijgen. Maar wat als TH daar in de zaal zit en ze alle 4 verliefd worden op een van de tweeling?

    Je kan ook nog doen dat ze alle 4 gewoon verliefd worden op de tweeling...

    Uhmm... Ik ga denken, heel erg denken...

    Wat dachten jullie van een tweeling, die een eigen programma heeft en ze doen daarin de gekste dingen, krijgen. Voor elkaar verzinnen ze opdrachten die ze moeten uitvoeren [de een van de tweeling is meer een gangster type en de dander meer een huppel] Het huppel meisje van de tweeling heeft als opdracht dat haar tweelingzus een lesje cheerleading moet krijgen. Maar wat als TH daar in de zaal zit en ze alle 4 verliefd worden op een van de tweeling?

    Je kan ook nog doen dat ze alle 4 gewoon verliefd worden op de tweeling...


    Cooll!!! thanx.. maar nog efkes wachten voor meer idee'tjes xD ik dan laten stemmen ^^

    Volgens mij is mijn idee wel orgineel weet het niet zeker hoor! En als er weer mensen gaan zeuren zoals ik ookal deed moet je zeggen dat het idee van mij komt.. [a]

    Volgens mij is mijn idee wel orgineel weet het niet zeker hoor! En als er weer mensen gaan zeuren zoals ik ookal deed moet je zeggen dat het idee van mij komt.. [a]


    Ok zal ik doen xD