• Curse Of Shady Oaks

    Storyline [gebaseerd op The Vampire Diaries]
    Er rust een befaamde vloek over de stichtersfamilies in Shady Oaks. Het gaat hier over heksen, weerwolven en vampieren. Weerwolven zijn slaven van de maan, vampieren slaven van de zon. Heksen hebben de taak om het evenwicht van de natuur te houden. natuurlijk is dit niet allemaal zo traditioneel als in de middeleeuwen, vampieren hebben speciale ringen om hun te beschermen tegen zonlicht, terwijl weerwolven zich vastketenen aan bomen zodat ze niemand verscheuren. Deze eeuwige vijanden van elkaar zullen hoe dan ook een manier vinden om samen te overleven, zonder elkaar te vermoorden.

    Personages
    Witches [max 5]
    -
    -
    -
    -
    -

    Vampires [max 10]
    -
    -
    -
    -
    -
    ...

    Wherewolves [max 10]
    -
    -
    -
    -
    -
    ...

    Rules
    geen perfecte perso's - wees origineel !
    no kills
    niemand buitensluiten
    max. 2 perso's
    Out Of Character: praten met haakjes


    - zou ik nog meer informatie moeten geven over de vampiers, heksen en weerwolven of moet ik de spelers zelf laten fantaseren?
    - is dit een tof/origineel onderwerp waaraan jullie zelf zouden willen meedoen?


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 30 aug 2012 - 13:40 ]


    Love is just a word until you find someone to give its definition.

    Ik vind de uitleg duidelijk genoeg dus ik geloof dat het goed is zo.
    En ik vind het inderdaad een tof onderwerp en zou daarom als het doorgaat zelfs 2 rollen willen reserveren van een heks en vampier, beiden vrouwelijk als dat mag dan.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ik vind het wel een leuk idee. Waarschuw me, dan wil ik mee doen


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Leuk idee =) ik zou wel mee willen doen denk ik.. xD

    Ik vind het echt een awesome idee! Ik zat eigenlijk al een tijdje te wachten op een TVD achtige RPG. Ik zou echt graag een vrouwelijke heks spelen (Ik ben dol op Bonnie in de serie :) )

    [ bericht aangepast op 30 aug 2012 - 13:54 ]


    Happy Birthday my Potter!