• Kinderen die weglopen van huis hebben vaak geen doel of opvang. Dus worden ze gewoon meegenomen door leden van een sekte. De sekte heeft zulke strikte regels dat je ze bij het minste overtreed. Met zware gevolgen. De Kinderen worden gefolterd of opgesloten zonder eten. Op de dag voor hun negentiende verjaardag worden ze afgevoerd naar 'het witte compartiment', om er vervolgens nooit meer uit te komen. Het verhaal doet de ronde dat ze gevraagd worden om bij de sekte te komen en anders worden ze gedood en verbrand. Maar aangezien niemand het ooit heeft kunnen navertellen blijft het bij geruchten.

Welke rollen zijn er?

Tien meisjes (tussen 12 en 18) :

-
    -
    -
    -
    -

Vijf jongens (tussen 12 en 18):

- gereserveerd door Olympus
    -
    -
    -
    -

Drie Bewakers (20+) :

-
    -
    -

Wat moet ik weten over een rol?

Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk(+foto):
    Karakter:
    Extra:

Wat zijn de RPG regels?

-Maximaal 2 personages per persoon
    -Reserveringen blijven 3 dagen staan
    -Maak geen overperfecte personges
    -Minimum 6 zinnen per keer schrijven.
    -gesprekken tijdens het rpg worden tussen haakjes gezet
    -Zet altijd duidelijk bovenaan welk personage je bent, zodat het duidelijk is.
    -Bij 3 keer het overtreden van de regels word je rol gewist en komt die rol opnieuw vrij.
    -Als je gehersenspoeld bent ben je een soort dood en wordt je rol ook verwijderd, maar het is niet verboden een nieuwe aan te maken!

[ topic verplaatst door een moderator ]

[ bericht aangepast op 21 aug 2013 - 18:02 ]

Sidera nostra contrahent solem lunamque

IIlumination schreef:
    (...)Als ik een docent en een leider heb

Okeey (:

Shit Could Be Worse.

WE NEED THAT TEACHER AND THAT LEADER. GRRRR. ^^

Hello, Xanthy. ^^

help

Gallymogger schreef:
    WE NEED THAT TEACHER AND THAT LEADER. GRRRR. ^^

Hello, Xanthy. ^^

yes we need Hi Marthy

Naomia schreef:
    Rol: Meisje.
    Naam: Karin Felicia Millens.
    Leeftijd: Net 16.
    Uiterlijk(+foto):

Karin heeft lange bruine haren. Ze heeft opvallende felblauwe ogen die er altijd meteen uitspringen en als ze lacht ontstaan er kuiltjes in haar wangen, wat haar er altijd lief laat uitzien. Ze draagt bijna nooit veel make-up, alleen een beetje mascara. Ze heeft een heel licht tintje van zichzelf en word altijd heel snel bruin. Verder is ze niet heel lang, maar 1.70 enheeft een slank postuur wat zo ok zo houd door veel te sporten en te letten op wat ze eet. Ze heeft verder niet echt een vast kledingstyle, het verandert altijd wel, ze draagt gewoon wat ze leuk vindt.
    Karakter: Karin is absoluut geen verlegen meisjes. Ze geeft altijd haar mening en denkt niet na voordat ze iets zegt waardoor er soms nogal snel kwetsende woorden uit haar mond komen. Als ze door heeft dat haar woorden niet goed vallen biedt ze meestal wel haar excuus aan, alleen als ze de gekwetste persoon echt niet kan uitstaan, dan heeft ze iets van laat maar. Karin is vaak wel nogal aanwezig, mede doordat ze veel praat, en dan bedoel ik ook echt veel, maar ook doordat ze soms nogal de neiging heeft wat overdreven te reageren, zelfs om klein dingetjes. Sommige mensen vinden dat irritant, maar anderen vinden dat juist grappig. Daardoor komt we vaak niet erg intelligent over wat ze eigenlijk wel is, ook al laat ze dat niet vaak zien. Dat ze af en toe nogal domme opmerkingen maakt helpt ook niet echt. Ze is ook iemand die dingen vaak zelf wil uitvinden en hulp van anderen daarbij niet accepteert. Pas als ze echt zeker weet dat ze iets niet in haar eentje kan zal ze hulp vragen en dat gaat alsnog gepaard met tegenzin. Ze is perfectionistisch en kan er niet tegen als iets niet lukt. Als iets niet lukt of fout gaat kan ze ook behoorlijk gestrest raken. Dat is dan ook meestal aan haar gezicht te zien maar als ze niet wil dat iemand zit hoe zich voelt kan ze zo een muur optrekken. (Kan altijd nog een beetje veranderen in RPG.)
    Extra: Haar ouders zijn beide omgekomen in een vliegtuig ongeluk toen Karin 11 was, ze is er overheen gekomen, maar soms heeft ze het er toch nog moeilijk mee en durft ze daarom ook niet in vliegtuigen. Sinds dien woont ze bij haar oom en tante.

Mijn rol is af! :Y)

[ bericht aangepast op 3 sep 2012 - 20:03 ]

"I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

IIlumination schreef:
    (...)
    yes we need Hi Marthy

Don't call me Marthy.

help

Kunnen er niet gewoon een leider en een docent zelf bedacht worden dat iedereen die kan spelen? Want ik denk niet dat die nog komen namelijk

To the stars who listen — and the dreams that are answered

Naomia schreef:
    (...)

Mijn rol is af! :Y)

Kan je je foto veranderen? Ik heb namelijk al Miranda Kerr ..

The duty of youth, is to challenge corruption.

Lahey schreef:
    Kunnen er niet gewoon een leider en een docent zelf bedacht worden dat iedereen die kan spelen? Want ik denk niet dat die nog komen namelijk
    idd straks komt hrt topic online. De docent word door iedereen gespeeld

IIlumination schreef:
    (...)idd straks komt hrt topic online. De docent word door iedereen gespeeld

Ik wil best wel namen verzinnen. ^^

help

Sirens schreef:
    (...)

Maar in principe lijken ze op de foto's niet op elkaar had haar bij jou in eerste instantie niet herkent.... Dus... Het lijken 2 hele verschillende personen vind ik. En ik heb lang gedaan om een foto te vinden...

Gallymogger schreef:
    (...)

Ik wil best wel namen verzinnen. ^^
    jij mag van mij een naam voor de doce zorken marthe(y)

Sirens schreef:
    (...)

Darling, I don't wanna burst your bubble maar die van jou is Adriana Lima ;p

To the stars who listen — and the dreams that are answered

Ja sorry, ik heb ook een tijdje moeten zoeken voor een foto en ik kwam uiteindelijk ook bij haar.
    Het is en blijft dezelfde persoon en ik vind juist van niet..

Lahey schreef:
    (...)

Darling, I don't wanna burst your bubble maar die van jou is Adriana Lima ;p

De jouwe is dus een ander persoon! Probleem opgelost. :Y)

Ach, probleem opgelost. Echt, soms is weheart it niet te vertrouwen -.-''