• Kinderen die weglopen van huis hebben vaak geen doel of opvang. Dus worden ze gewoon meegenomen door leden van een sekte. De sekte heeft zulke strikte regels dat je ze bij het minste overtreed. Met zware gevolgen. De Kinderen worden gefolterd of opgesloten zonder eten. Op de dag voor hun negentiende verjaardag worden ze afgevoerd naar 'het witte compartiment', om er vervolgens nooit meer uit te komen. Het verhaal doet de ronde dat ze gevraagd worden om bij de sekte te komen en anders worden ze gedood en verbrand. Maar aangezien niemand het ooit heeft kunnen navertellen blijft het bij geruchten.

    Welke rollen zijn er?

    Tien meisjes (tussen 12 en 18) :

    -
    -
    -
    -
    -


    Vijf jongens (tussen 12 en 18):

    - gereserveerd door Olympus
    -
    -
    -
    -


    Drie Bewakers (20+) :

    -
    -
    -



    Wat moet ik weten over een rol?

    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk(+foto):
    Karakter:
    Extra:

    Wat zijn de RPG regels?

    -Maximaal 2 personages per persoon
    -Reserveringen blijven 3 dagen staan
    -Maak geen overperfecte personges
    -Minimum 6 zinnen per keer schrijven.
    -gesprekken tijdens het rpg worden tussen haakjes gezet
    -Zet altijd duidelijk bovenaan welk personage je bent, zodat het duidelijk is.
    -Bij 3 keer het overtreden van de regels word je rol gewist en komt die rol opnieuw vrij.
    -Als je gehersenspoeld bent ben je een soort dood en wordt je rol ook verwijderd, maar het is niet verboden een nieuwe aan te maken!

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 21 aug 2013 - 18:02 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    I'm good at French. *wbw*

    [Ik had 95 procent voor het tweede trimester. En het gemiddelde was 70]

    Iek gaa slaapun. Byee!


    help

    Dan laat ik jou mijn Franse zinnetjes wel vertalen, komt goed haha. Duits ftw!

    Slaap lekker. (:


    everything, in time

    Woew, nu over school, ik heb eindelijk goede cijfers ^-^!

    Het hoogste wat ik nu heb is een 6 _O_


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    MyDreamStory schreef:
    Woew, nu over school, ik heb eindelijk goede cijfers ^-^!

    Het hoogste wat ik nu heb is een 6 _O_
    Ik heb als hoogste een nul want ik heb nog geen school _O_


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Rol: Tiener jongen.
    Naam: Christian Elroy Lynch
    Leeftijd: 16
    Uiterlijk(+foto):




    Chris heeft donker bruine haren haren en bruine ogen, die soms wel zwart lijken. Meestal heeft hij een beannie of een pet op. Hij heeft een vrij bleke huid edn een vriendelijke uitstraling. Hij heeft altijd, maakt niet uit hoe warm het is, zijn handschoentjes aan, maar dat is vooral om zijn handen te verbergen.
    Karakter: Chris is over het algemeen een aardige jongen, hij kan soms alleen wat afstandelijk en impuslief zijn. Hij is vaak in gezelschap rustig en probeert zo sociaal mogelijk over te komen. Het liefts gaat hij zodra de groep mensen im hem heen te groot word gewoon even naar buiten. Dat doet hij het liefts: Buiten zitten, als het kan met muziek. Chris kan goed delen, aangezien hij dart al zijn hele leven heeft moeten doen.Hij is niet erg goed met meiden en blijft het liefst ook een stukje uit de buurt. Hij is niet erg koppig en vind alles eigenlijk 'wel goed'. Ook kan hij behoorlijk irritant zijn als je hem iets robeert te vertellen wat hij niet wil horen. Als hij iets niet leuk vind of niet wil dat iets gebeurt doet hij er ook alles aan om het niet te laten gebeuren.
    Extra: Chris komt uit een groot gezin met heel veel regels. De belangerijkste regel is geen gevaarlijke dingen doen. Nou vinden zijn ouders werkelijk alles gvaarlijk. Hij graag skate en aan en free-running doet en zijn handen daar soms beschadigt bij raken draagt hij de handschoenen.


    We've lived in the shadows for far too long.

    IIlumination schreef:
    peeps de RPG story staat online en de rollen staan er al op!

    [RPG] The White Panel


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Rol: Jongen
    Naam: Harvey Finn Van Bernicië - Iedereen noemt hem Finn.
    Leeftijd: 18
    Uiterlijk:



    Finn Harries.
    Finn heeft bruin haar en speciale groene ogen met een donkere rand en gouden tekeningen in de iris. Soms heeft het zelfs iets katachtig. Finn heeft littekens op zijn handen en zijn armen. Dat komt doordat hij drie jaar op straat heeft geleefd en hij vaak moest vechten voor zijn voedsel, wat hem ook zijn opvliegende temperament heeft gegeven.
    Karakter: Finn was altijd al een vrolijke jongen die met alles kon lachen, maar sinds hij is weggelopen van thuis, is hij een sarcastisch persoon geworden en bijna op alles een irritant antwoord heeft. Hij is erg opvliegend en heeft vaak moeite om zijn woede in de hand te houden, wat totaal niet wil zeggen dat hij dom is, integendeel. Finn heeft en enorme mensenkennis en weet hoe hij dat moet uitbuiten. Hij is erg goed in logica en kan dat ook in vrijwel alles vinden, waardoor hij niet lang hoeft na te denken over ingewikkelde onderwerpen.
    Extra: Finn's moeder is van adellijke afkomst en komt uit België. Ze had een groot fortuin en dat wisten veel mensen maar al te goed. De reden waarom Finn de achternaam van zijn moeder draagt, is omdat zijn vader met haar trouwde voor het geld. Toen Finn 13 was, kwamen ze daar achter. Zijn moeder, die altijd al een beetje onder de sloef lag bij zijn vader, was niet echt het persoon dat heel erg kwaad ging worden op haar man omdat hij achter haar rug vreemdging, maar Finn was razend en begon op den duur zijn vader zelfs te bedreigen. Op een dag is hij weggelopen omdat hij maar niet kon begrijpen dat zijn moeder alles maar gewoon liet gebeuren. Zo leefde hij drie jaar op straat, vechtend voor zijn voedsel, die dan ook zijn leven werd. Toen hij zestien werd, vond zijn moeder hem bijna doodgevroren. Ze nam hem terug mee naar huis en vertelde hem dat de politie zijn vader had opgepakt voor poging tot moord op haar. Ze besloot nooit meer opnieuw te trouwen en veranderde de naam van haar zoon naar die van haar toen hij daar naar vroeg. Finn's vader was trouwens Brits en de familie woonde ook in Engeland. Finn kent wel een paar woorden Nederlands, maar is in het Brits opgevoed, iets wat zijn moeder dan ook niet veranderde toen ze met hun tweetjes alleen waren - het was Finn die per se Nederlands wilde leren.

    [ bericht aangepast op 2 sep 2012 - 17:06 ]


    help

    Wanneer gaan we beginnen?..

    Als we al zijn begonnen heb ik iets gemist xd
    x


    Shit Could Be Worse.

    Rol: Meisje.
    Naam: Karin Felicia Millens.
    Leeftijd: Net 16.
    Uiterlijk(+foto):


    Karin heeft lange bruine haren. Ze heeft opvallende felblauwe ogen die er altijd meteen uitspringen en als ze lacht ontstaan er kuiltjes in haar wangen, wat haar er altijd lief laat uitzien. Ze draagt bijna nooit veel make-up, alleen een beetje mascara. Ze heeft een heel licht tintje van zichzelf en word altijd heel snel bruin. Verder is ze niet heel lang, maar 1.70 enheeft een slank postuur wat zo ok zo houd door veel te sporten en te letten op wat ze eet. Ze heeft verder niet echt een vast kledingstyle, het verandert altijd wel, ze draagt gewoon wat ze leuk vindt.
    Karakter: Karin is absoluut geen verlegen meisjes. Ze geeft altijd haar mening en denkt niet na voordat ze iets zegt waardoor er soms nogal snel kwetsende woorden uit haar mond komen. Als ze door heeft dat haar woorden niet goed vallen biedt ze meestal wel haar excuus aan, alleen als ze de gekwetste persoon echt niet kan uitstaan, dan heeft ze iets van laat maar. Karin is vaak wel nogal aanwezig, mede doordat ze veel praat, en dan bedoel ik ook echt veel, maar ook doordat ze soms nogal de neiging heeft wat overdreven te reageren, zelfs om klein dingetjes. Sommige mensen vinden dat irritant, maar anderen vinden dat juist grappig. Daardoor komt we vaak niet erg intelligent over wat ze eigenlijk wel is, ook al laat ze dat niet vaak zien. Dat ze af en toe nogal domme opmerkingen maakt helpt ook niet echt. Ze is ook iemand die dingen vaak zelf wil uitvinden en hulp van anderen daarbij niet accepteert. Pas als ze echt zeker weet dat ze iets niet in haar eentje kan zal ze hulp vragen en dat gaat alsnog gepaard met tegenzin. Ze is perfectionistisch en kan er niet tegen als iets niet lukt. Als iets niet lukt of fout gaat kan ze ook behoorlijk gestrest raken. Dat is dan ook meestal aan haar gezicht te zien maar als ze niet wil dat iemand zit hoe zich voelt kan ze zo een muur optrekken. (Kan altijd nog een beetje veranderen in RPG.)
    Extra: Haar ouders zijn beide omgekomen in een vliegtuig ongeluk toen Karin 11 was, ze is er overheen gekomen, maar soms heeft ze het er toch nog moeilijk mee en durft ze daarom ook niet in vliegtuigen. Sinds dien woont ze bij haar oom en tante.

    [ bericht aangepast op 3 sep 2012 - 20:03 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    De rollen zijn bijgevuld


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    BrokenPlace schreef:
    Wanneer gaan we beginnen?..

    Als we al zijn begonnen heb ik iets gemist xd
    x
    Als ik een docent en een leider heb


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Rol: Meisje
    Naam: Serena Iris Mattews
    Leeftijd: 13
    Uiterlijk:

    Maddi Jane
    Karakter: RPG.
    Extra: RPG.

    [ bericht aangepast op 3 sep 2012 - 16:45 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Serieus? Nog meer meisjes >.<


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Lahey schreef:
    Serieus? Nog meer meisjes >.<
    Gedaan met meisjes. Maar ik heb al acht jongens waaronder 1 proefrol


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    MEISJES VOL!!


    Sidera nostra contrahent solem lunamque