• Ja, erg he? Haha!
    Ik weet het niet. Ik ben nu opeens kerstliederen aan het luisteren en het gevoel komt weer helemaal boven. Misschien komt het doordat juist een nieuw schooljaar is begonnen of omdat de bladeren al aan het vallen zijn. Ik weet het niet.
    Me is strange, me knows. ^^

    Hebben jullie zin in iets?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Dankje, nu heb ik kerstliedjes in mijn hoofd-_- haha


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ik houd van kerst, Ik heb daar ook wel zin in haha ben al weken van tevoren bezig ermee haha.

    verder ik weet niet eigenlijk.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Ik heb altijd het gevoel dat het kerst is -nouja ik wil heel graag kerst en sneeuw en al die gezelligheid- behalve met kerst -.-
    Ik houd gewoon heel erg van winter.
    BAM nu heb ik zin in sneeuw en warme chocomelk met slagroom O.o
    Je bent niet de enige :-)


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Ik ben ook vaak weken voor kerst in een kerststemming hoor!!


    -

    Ik heb zin in de zomervakantie :Y)


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    okee nu heb ik én
    ''All I want for Christmas, is youuuuuuu'' in me kop én
    ''jingle bells, jingle bells'' in me kop ><'
    Haha bedankt, Manon! x']
    Mijn pa begon vandaag sinterklaasliedjes te spelen, was ook al een ramp xd
    Dan toch maar liever christmas idd! haha.

    Mjah ik heb zin in.... *trommelgeroffel*
    Vakantie voor een ellenlange tijd zodat ik lekker in het cafe kan werken en niet naar school hoef (cat) Serieus, maar helaas begint maandag school weer :'( Arme ik xD Hoewel ik ook medelijden heb met de mensen die allang weer zijn begonnen! STERKTE MENSJES!!!!!(flower)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    No, no sun!
    It is snowtime :-) (bouw anders je kamer om tot een winterse stijl. Mijn kamer is altijd met beige en donkere kleuren en met allemaal winterachtig gedoe, dus het kan best :)

    [ bericht aangepast op 30 aug 2012 - 8:43 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Ik heb altijd zin in Kerst. Maar mijn moeder wil nooit wat doen met kerst, mijn favoriete feestdag. (cat)


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Volgens mij komt dat door het weer (':
    Ik had vandaag het gevoel dat het herfst was, zo waaien en regenen dat het hier deed.
    Maar stiekem zitten er nu kerstliedjes in m'n hoofd ja.


    There will be beauty from pain.

    Wel, de pepernoten liggen al weer een tijdje in de winkel, dus de kerstkransjes zullen iet heel erg lang op zich laten wachten, denk ik zo.
    Maar eigenlijk luister ik altijd kerstliedjes in de zomer, want in de winter word ik er gek van.
    Toch denk ik dat ik altijd wel zin heb in Kerst, gewoon dat knusse gevoel, maar dankzij mijn geloof vieren we het gelukkig dan ook twee keer per jaar!


    To love another person is to see the face of God. - Victor Hugo

    Het heeft nu eenmaal een über geweldigde sfeer. ^^


    O, look at all the fucks I give:

    Eyka schreef:
    Volgens mij komt dat door het weer (':
    Ik had vandaag het gevoel dat het herfst was, zo waaien en regenen dat het hier deed.
    Maar stiekem zitten er nu kerstliedjes in m'n hoofd ja.

    Wauw echt?
    Hier heeft de zon de hele dag geschenen, hier is geen druppel regen gevallen... En het was warm, maar ook wel veel wind.

    [ bericht aangepast op 29 aug 2012 - 23:40 ]


    O, look at all the fucks I give: