• -Warning: zeiktopic-

    Ik had een vraagje,

    Ik RPG hier best wel eens en soms krijg ik het gevoel dat de mensen die dan ook meedoen aan die RPG mij echt niet mogen en mij soms gewoon negeren enzo. Ik kan het mij natuurlijk allemaal verbeelden...

    Ik vroeg mij dus af of jullie dat gevoel ook wel eens hebben en wat doen jullie dan?

    (Ik zit btw nu op een oud account, dus dit is niet het account waarmee ik RPG)


    Je hebt magie, maar je moet wel absoluut geloven dat jij de sterkste bent

    Nee, dat gevoel heb ik niet. Maar dat komt vast omdat ik goed RPG en goede, lange stukken schrijf. Het zal vast wel een reden hebben waarom mensen je negeren/niet met je willen RPG'en?
    Dring je jezelf opeens tussen 2 mensen die druk bezig zijn met hun personages? Schrijf je korte stukjes? Doe je alsof je karakter haast onmogelijk te verslaan is (als dat het geval is)? Of meer van dat soort dingen?
    Dat zijn allemaal dingen waaraan ik me dooderger en ook een reden voor mij zou kunnen zijn om posts van een persoon te negeren.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik volg je niet helemaal ....


    Life is full of fake people

    Inifinity schreef:
    Ik volg je niet helemaal ....

    Ze denkt dat mensen haar negeren/niet mogen bij RPG's.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    Nee, dat gevoel heb ik niet. Maar dat komt vast omdat ik goed RPG en goede, lange stukken schrijf. Het zal vast wel een reden hebben waarom mensen je negeren/niet met je willen RPG'en?
    Dring je jezelf opeens tussen 2 mensen die druk bezig zijn met hun personages? Schrijf je korte stukjes? Doe je alsof je karakter haast onmogelijk te verslaan is (als dat het geval is)? Of meer van dat soort dingen?
    Dat zijn allemaal dingen waaraan ik me dooderger en ook een reden voor mij zou kunnen zijn om posts van een persoon te negeren.


    Uhm...

    Ik dring mij nooit opeens ergens tussen. Meestal vraag ik of mijn personage nog ergens heen kan of reageer ik op iemand die vraagt of er iemand is om mee te praten.
    Ik schrijf alleen korte stukjes als het een RPG is met mensen die dat allemaal doen en de korte stukjes zijn dan sws wel langer dan meestal wel langer dan vijf zinnen, tenzij er niet echt veel is om op te reageren. (Dan bedoel ik dat de persoon waartegen ik praat maar twee zinnen typt waar totaal niks instaat.)
    Weet niet, maar ik heb gecheckt of ik niet perongeluk Mary Sue's maak, maar dat is niet het geval. (Heb die ene quiz hier op Q gedaan en heb het opgezocht op wiki enzo. Ik laat mijn karakters overigens gewoon gewond raken/doodgaan in dat soort gevallen, dus denk het eigenlijk niet. Al ben ik niet echt zeker van mijn zaak)

    Dus ik weet ook echt niet waar het aan kan liggen. Maar heel erg bedankt voor de suggesties waar het aan zou kunnen liggen.

    [ bericht aangepast op 29 aug 2012 - 18:46 ]


    Je hebt magie, maar je moet wel absoluut geloven dat jij de sterkste bent

    Hmm, dan weet ik het zo snel ook niet. Je typt ook gewoon normaal correct Nederlands dus dat zal het ook niet zijn. Zover ik nu kan beoordelen zit het waarschijnlijk in je hoofd. Maar, ja. Ik weet niet wie je normaal bent en of ik met je RPG anders had ik vast meer dingen kunnen opnoemen. xd


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik ben er nog niet aan begonnen (rpg) en weet ook niet of ik begin. Veel willen namelijk een ervaren rpg-er, heb ik het idee.
    Ik weet niet hoe je schrijftalenten zijn, maar ze zouden je iniedergeval niet moeten negeren.


    You are beautiful, you are love.

    Doe je vaak aan RPG's mee met dezelfde mensen? Er zijn best veel van die mensen die al heel lang met elkaar RPG'en en dan is het lastig om daar nog tussen te komen. Ik spreek uit ervaring, op een andere RPG-site vormden een vriendin en ik zo ongeveer het "middelpunt" van een bepaalde groep mensen en omdat we zo op elkaar gefocust waren hadden we het maar amper door als er iemand tussen probeerde te komen. Dat gaat eigenlijk vanzelf... Best naar voor die anderen, maar ja.


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Dat heb ik ook wel eens ja.


    26 - 02 - '16

    Veel rpg'ers vormen groepjes hier waar je geloof ik niet in mag komen, als ik het zo lees. Was niet zo lang geleden ook gedoe in een topic voor rpg'ers die een rpg zochten omdat twee mensen niet op de lijst mochten.


    quidquid excusatio prandium pro