• Echt ontzettend! :O

    Ik ben dus gister uit geweest heel gezellig de kroeg bestond zoveel jaar en er was ook iemand jarig.
    Zit alleen dus nu op mijn werk. Mijn baas komt normaal echt nooit langs. Behalve nu dus. Zat ik daar dus nog half slapend. Komt hij alle administratie ophalen helemaal tegen mij aan praten. Zegt hij: ik kan ruiken dat je een goede avond hebt gehad. Omg ik schaamde me dood!

    Het leukste is nog dat de kroeg naast het kantoor zit en ik straks naar het kantoor toe moet voor nieuwe administratie papieren...

    Ik weet het eigen schuld! Gelukkig is het mijn laatste week hier!


    I'll never be good enough... You make me wanna die!

    Owh, Awkwardddd.... ;P


    Tijd voor koffie.

    Dat is echt balen D:
    Ik zou me ook dood schamen als ik jou was


    26 - 02 - '16

    Synaisthmata schreef:
    Owh, Awkwardddd.... ;P


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Oehh, zéér pijnlijk moment.


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Aurorae schreef:
    Oehh, zéér pijnlijk moment.


    Jaa ik ben heel blij dat ik ze over 4 dagen nooit meer terug zie!


    I'll never be good enough... You make me wanna die!

    Hij zei toch niks ergs? Hij heeft je er niet op veroordeeld of wat dan ook. Waarom zou je je dan moeten schamen ofzo? Ik zou gaan lachen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    Hij zei toch niks ergs? Hij heeft je er niet op veroordeeld of wat dan ook. Waarom zou je je dan moeten schamen ofzo? Ik zou gaan lachen.


    Nee dat niet nee, maar om nu te zeggen dat het fijn is.
    Oké, nu vind ik dat hij niet veel mag zeggen over dat ik niet uit zou mogen.
    Hij gaat zelf ook uit!

    Haha, kan geen normaal gesprek meer met hem voeren zonder dat ik moet denken aan de rare verhalen die rondgaan over hem...


    I'll never be good enough... You make me wanna die!

    Synaisthmata schreef:
    Owh, Awkwardddd.... ;P


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    Aurorae schreef:
    Oehh, zéér pijnlijk moment.


    Life is full of fake people

    Ik zou juist gaan lachen in jouw geval ;)
    Alsof hij nooit uitgaat!


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    CyberLord schreef:
    Hij zei toch niks ergs? Hij heeft je er niet op veroordeeld of wat dan ook. Waarom zou je je dan moeten schamen ofzo? Ik zou gaan lachen.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    CyberLord schreef:
    Hij zei toch niks ergs? Hij heeft je er niet op veroordeeld of wat dan ook. Waarom zou je je dan moeten schamen ofzo? Ik zou gaan lachen.


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Synaisthmata schreef:
    Owh, Awkwardddd.... ;P


    Don't be like the rest of them, darling