• korte uitleg



    What Shall We Die For

    Angelica is de meest gevreesde piraat van de zeven zeeen samen met haar boot ' The Revenge' en haar bemanning staat niets in haar weg. ze word gezocht in Port Royal voor ontvoering, muiterij,aanval tegen de kroon, diefstal en talloze moorden. op een dag komt ze in onbekende wateren en maakt ze kennis met de kapitein van de Flying Ducthman die meteen zonder pardon haar schip kelderde naar de zeebodem met bemanning en muis. sinds die dag zweert ze dat ze wraak zal nemen op hem al was dat het laatste wat ze zal doen.

    soundtrack


    ~ gestart op 27.08.2012
    ~ neem abo want ik waarschuw niet ;)
    ~ geinspireerd op Deads man's chest
    ~ muziek is gebasseerd op Hans Zimmer en zal bij elk hoofdstukje
    de soundtracks laten horen.
    ~ leeftijd vanaf 16+
    ~ nederlands gesproken
    ~ opbouwende kritiek is altijd welkom ^.^ want dit is men eerste
    piraten verhaal

    did you likes it? just scroll ^0^

    Rollen

    The Revenge : zes personages zowel mannen als vrouwen
    - XblackXnekoX as Lucia "lucy" Grain
    - Lunaaaaa as Faith July Heathers
    - JakexBlack as Jack
    - XblackXnekoX as Devin Layland
    - Feline as Kanye Greggory Gray
    - Feline as Ilyana Roselynn Grace



    The Black Pearl zes peronages zowel mannen als vrouwen
    + een meisje moet een soort van relatie hebben met Jack Sparrow
    - Feline as Evelyn Rose Montgommery
    - Beliebery as Florence Lotta Norah Vivaldi
    - Kaliophe as Jenifer Banderas
    - Billcake as Kaylee Randers
    - XblackXnekoX as Hades Fray
    - Feline as Lilith Georginia Collins



    The Endeavour zes personages zowel mannen als vrouwen

    - Feline as Jonathan 'John' Harris
    - Kaliophe as generaal Alexander Norington
    - XblackXnekoX as Chelsey Queens
    - Billcake as Trayon Gargon
    - XblackXnekoX as Esmeralda Tapia
    - Lunaaaaa as Luca Gabriela Morena


    Tia Dalma : [/i] Feline as Tia Dalma

    Algemene informatie:

    naam ( Volledige naam)
    leeftijd
    afkomst
    uiterlijk
    karakter
    extra's

    * enkel bij The Revenge en The Black Pearl *

    naam
    leeftijd
    afkomst
    uiterlijk
    karakter
    extra's ( moet niet maar mag )
    wapens
    relatie met de kapitein
    welk verleden hebben de bemanningsleden ( ooit iemand vermoord, gezocht voor...dat soort dingen )

    i hopes you likes and maby see you soon (flower)

    [ bericht aangepast op 8 sep 2012 - 11:29 ]


    Nothing is true, everything is permitted ~ Ezio Auditore



    schip The Revenge
    naam Kanye Greggory Gray
    leeftijd 25
    afkomst Frankrijk
    uiterlijk Hij heeft donker haar, bruin om precies te zijn. En hij heeft een redelijk mooie gebruinde tint. Zijn ogen zijn groen en hij is redelijk gespierd.
    karakterKayne is homo en heeft het daar soms best wel moeilijk mee. Andere mensen ook. Dit heeft veel woede bij hem los gemaakt, maar hij kropt alles op. Hierdoor heeft hij last van veel opgekropte woede en kan hij zomaar gefrustreerd raken om niets. Verder is hij best wel ongeduldig en hij heeft veel humor. Hij maakt vaak schuine grappen tot ergernis van de rest.
    extra's Hij had ooit een vriendin tot hij ontdekte dat hij homo was.
    wapens Hij vecht het liefst met een pistool of met een zeeroverszwaard. De kanonnen vindt hij ook erg leuk.
    relatie met de kapitein Hij is een vijand. De kapitein haat hem omdat hij homo is.
    welk verleden hebben de bemanningsleden Hij vermoordde ooit een pestkop die pestte doordat hij uit de kast kwam.

    [ bericht aangepast op 30 aug 2012 - 18:23 ]


    26 - 02 - '16

    mag ik een vrouw voor de black pearl maken?


    Miep

    Ik zou een man doen als ik jou was. Anders zijn er straks alleen maar vrouwen :')


    26 - 02 - '16

    Feline schreef:
    Ik zou een man doen als ik jou was. Anders zijn er straks alleen maar vrouwen :')


    I know maar ik ben heel slecht in mannen op de een of andere manier. ik kan hen nooit zo goed beschrijven in een rollentopic.


    Miep

    Maak er dan een op de Endeavour. Daar zijn er nog niet zoveel (:


    26 - 02 - '16

    Feline schreef:
    Maak er dan een op de Endeavour. Daar zijn er nog niet zoveel (:


    slimmerd. :'D
    en ik zeg gewoon dat ze stiekem piraten geweldig vind en ze er eigelijk een wil zijn. En dan zien we wel wat er gebeurd.


    Miep

    mag ik morgen een vrouw invullen voor de Endeavour?


    Miep

    Ik ben niet de topicmaker maar ik denk dat de topicmaker zoveel mogelijk rollen wel zou waarderen, dus vul maar in zou ik zeggen :3


    26 - 02 - '16

    schip: The Revenge
    naam: Devin Layland
    leeftijd: 23
    afkomst: Amerikaans
    uiterlijk:


    Devin heeft een gespierd lichaam en is ongeveer 1,80 lang.
    Hij heeft een tattoo van een schip op zijn rug staan.


    karakter: Devin is iemand waar je niet snel iets over te weten komt. Hij is een steen hard persoon dat niet veel medelijden heeft. Hij leeft om te moorden. Je zal Devin niet vaak blij tegenkomen. Hij heeft ook niet veel contact met anderen en werk graag in zijn eentje. Alleen op het schip kan hij samenwerken als het echt moet.
    extra's: Hij heeft een oogje op Lucia, maar geeft het niet toe.
    wapens: Hij werkt veel met verschillende geweren of zijn vuisten
    relatie met de kapitein:Devin heeft geen goed contact met de kapitein, maar ze haten elkaar niet.
    welk verleden hebben de bemanningsleden: Devin wordt gezocht nadat hij verschillende schepen heeft gekaapt met een paar andere piraten.

    [ bericht aangepast op 1 sep 2012 - 19:55 ]


    Can I ask? Your true face...What kind of face is it? I wonder...The face under the mask...Is that your true face?

    Science schreef:
    mag ik morgen een vrouw invullen voor de Endeavour?


    eerst en vooral thxx om deze topic te openen :D
    en ik zou zeggen ga je gang ik moet drie mannen en drie vrouwen hebben en ja op de Black Pearl heb ik nog een paar dames nodig ( mss eentje die een soort van relatie heeft met Jack Sparrow :X ) jij beslist natuurlijk ^.^

    thxx a lot (H)(flower)


    Nothing is true, everything is permitted ~ Ezio Auditore

    ok lieve mensjes even een korte update :

    1. ik heb nog één vrouw nodig voor de Revenge geen mannen meer
    2. bij de Black Pearl heb ik nog drie gaatjes open je kan techinisch gezien nog één vrouw ingeven maar daarna moeten er ook nog ventjes zijn ( ik heb Will Turner, Mr.Gibss, Hector Barbossa ook in gerekend :X )
    3. ik weet dat de endeavour een beetje saaie boel is xD maar i beg you kmoet nog 4 plaatjes hebben :$
    4. eerste chapter is bijna af hier en daar nog een paar aanpassingen maar als we zo voort blijven doen kan het verhaal misschien al volgende week geplaatst worden whiiiii (yeah)
    5. last but not last thxx a lot voor al die toffe rollen echt txx a big lot (H)(flower)(H)


    Nothing is true, everything is permitted ~ Ezio Auditore

    Science schreef:
    mag ik morgen een vrouw invullen voor de Endeavour?


    ja mag voor beiden schepen een rol invoeren dat is jouw keus natuurlijk ^.^


    Nothing is true, everything is permitted ~ Ezio Auditore

    XblackXnekoX schreef:
    schip: The Revenge
    naam: Devin Layland
    leeftijd: 23
    afkomst: Amerikaans
    uiterlijk:


    Devin heeft een gespierd lichaam en is ongeveer 1,80 lang.
    Hij heeft een tattoo van een schip op zijn rug staan.


    karakter: Devin is iemand waar je niet snel iets over te weten komt. Hij is een steen hard persoon dat niet veel medelijden heeft. Hij leeft om te moorden. Je zal Devin niet vaak blij tegenkomen. Hij heeft ook niet veel contact met anderen en werk graag in zijn eentje. Alleen op het schip kan hij samenwerken als het echt moet.
    extra's: Hij heeft een oogje op Lucia, maar geeft het niet toe.
    wapens: Hij werkt veel met verschillende geweren of zijn vuisten
    relatie met de kapitein:Devin heeft geen goed contact met de kapitein, maar ze haten elkaar niet.
    welk verleden hebben de bemanningsleden: Devin wordt gezocht nadat hij verschillende schepen heeft gekaapt met een paar andere piraten.




    ey kun je anders een ander plaatje toevoegen? want het is nogal onduidelijk om wie het gaat
    kweet dat ik een beetje zaag :X

    [ bericht aangepast op 31 aug 2012 - 22:14 ]


    Nothing is true, everything is permitted ~ Ezio Auditore

    Van het personage? Als het goed is zal die er morgenavond bijkomen :) k zit namelijk nu op mijn mobiel en ik moet morgen werken xD hij komt er zo snel mogelijk aan. Of kijk anders even alvast onder de naam Jensen Ackels ;)


    Can I ask? Your true face...What kind of face is it? I wonder...The face under the mask...Is that your true face?

    XblackXnekoX schreef:
    Van het personage? Als het goed is zal die er morgenavond bijkomen :) k zit namelijk nu op mijn mobiel en ik moet morgen werken xD hij komt er zo snel mogelijk aan. Of kijk anders even alvast onder de naam Jensen Ackels ;)


    ok is goed no problem xD

    rhxx a lot (flower)


    Nothing is true, everything is permitted ~ Ezio Auditore