• Survival of the Fittest
    Het jaar 3120, het jaar waarin de mensheid zichzelf voor goed van de aarde vervaagde… Dácht men.

    Rampen zoals hongersnood en tsunami’s waren niet meer het ergste wat men zich kon voorstellen. Oorlogen werden de gewoonste zaak van de wereld, overal ter wereld slachtten mensen elkaar af en lieten straten verlaten achter. Huizen kwamen leeg, winkels werden gesloten, mensen vluchtten… Maar uiteindelijk kon niet ontsnappen aan de verwoesting van de mens.

    Er was één ding dat iedereen was vergeten. In het jaar 3082 was er namelijk een doorbraak, het zou voortaan mogelijk zijn je in te laten vriezen. Het was te vergelijken met een kunstmatige coma van een aantal jaren, waarna je weer zou ontwaken alsof je enkel een paar uur had liggen slapen.
    Alleen stond niet iedereen te popelen om zich in te laten vriezen, het was de eerste keer dat het mogelijk was en de mensen wisten niet wat ze er van moesten denken. Was het wel veilig?

    Hier verzon de regering iets op. Op er voor te zorgen dat er mensen zouden komen die het wilden testen loonden ze een flinke som geld uit aan diegene die zich aanboden als ‘proefpersoon’. Verscheidene mensen meldden zich aan, ieder met zijn eigen reden. Het geld voor hun arme familie, het avontuur, omdat ze hun eigen leven zat waren.. Toch hadden ze één ding gemeen, al wisten ze dat niet voordat ze instapten en hun eigen, veilige, rustige en bijna saaie leventje voorgoed gedag zeiden.

    De lichamen werden bewaard in de grote stad New York City, het was toen groots, prachtig en vol leven, maar in 3120 was het totaal uitgestorven en deels verwoest. De omgeving om de stad was totaal weggevaagd waardoor de stad in de middle of nowehere gekomen was.
    Eén jaar nadat de gehele mensheid verwoest was werden de ingevroren mensen wakker en het enige wat ze hadden was een grote sporttas die ze voordat ze ingevroren werden zelf hadden mogen inpakken naar hun wensen.

    Het jaar 3121, het jaar waarin de ooit ingevroren mensen ontwaakten in een wereld die ze niet kennen met geen andere keus dan een manier te vinden om te overleven. Doen ze dit alleen, of zoeken ze bondgenoten? Bedriegen ze hun eigen vrienden om alles voor zichzelf te houden, of doen ze er geen moeite voor hun heblust naar al het kostbare dat nog over is te verbergen. Of nog erger, zullen ze de rest uitroeien, enkel om hun eigen hachje te redden?


    Verhaallijn in het kort.
    Het is het jaar 4033 en de mensen die ooit ingevroren waren zijn sinds een twee weken weer ontwaakt. Er zijn mensen die al gauw bondgenoten vonden en zo werden er twee groepen gevormd, ieder met een eigen leider. Deze twee groepen raakten al gauw verwikkelt in een strijd om leven en dood. Het voedsel is immers schaars, net zoals het drinken, en dat terwijl het gevaar continue op de loer ligt. Een aantal dieren blijken de verwoestingen te hebben overleefd, doordat ze bijvoorbeeld onder de grond leefden, en zijn langzaamaan gemuteerd tot wezens die nieuw zijn voor de ooit ingevroren mensen. Hoe redden ze zich hieruit?

    Meedoen.
    Je kan mee doen als je:
    1) Graag langere stukken schrijven (zeker min. 15) en bereidt zijn dit te doen.
    2) Graag meedoen aan RPG's die beter uitgewerkt zijn, dus niet 'het gaat over 4 vrienden die op vakantie gaan', maar een dieper verhaal.
    3) Liever geen Mary Sue's hebben in RPG's en die zelf ook niet spelen.
    4) Graag meedoen aan RPG's waarbij het topic niet na één dag alweer vol zit, waardoor als je het wat drukker met school hebt, ook gewoon nog mee kan doen, omdat er simpelweg minder vaak gepost wordt (maar wel langer geschreven natuurlijk)..
    5) Het prettig vinden dat het gemeld wordt als iemand wilt stoppen met de RPG en als ze dit zelf ook doen.

    Als je het eens bent met alle bovenstaande punten kun je het volgende lijstje invullen:

    Naam: Volledige namen, desnoods met bijnamen, graag.
    Leeftijd: 18-28
    Geslacht:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Geschiedenis: Stukje verleden van desbetreffende persoon + reden waarom hij/zij zich liet invriezen.
    Heden: Ergens bij aangesloten? Als lid of leider? Is hij/zij alleen gebleven? Hoe zit het qua slaapplek, eten, wapens etc.

    Personages:
    Groep A – Chase
    Lexus; Chase Armedi - 22
    Iyatiku; Clyve Qwynn Lovell - 22
    SUMMERx; Luca Keegan Fanning - 21
    Cyberlord; Donovan Nickolas - 21

    Yuffie; Desirae Amelia Brown - 24
    General; Olivia Lanee Peterson - 26


    Groep X – Elisabeth
    Keegan; Elisabeth Romy Hirsch - 23
    Cocon; Roxanne (Roxy) Veronica Barlow – Lolita - 22
    Ebola; Natalya Krupin - 21

    Roden; Prescott Elias Whittemore - 24
    Aotearoa; Lucien Nicola Castellan - 19


    Loners:
    Endure; Alison Jade Skyler - 23
    Sid; Richard Hirsch - 25

    Nog niet ingedeelde mensen
    Goldenwing ? - ?

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 19 sep 2012 - 7:30 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Lexus schreef:
    (...)

    Ah zo, dat kan wel. Dan moet je wel even kijken naar mijn personage beschrijving, want daar heb ik ook iets over die broer staan (niet grote dingen, maar wel wat)

    ik zal eens kijken
    maar weten ze dan van elkaar/zijn ze samen opgegroeid of niet?
    ow en het zijn totaal verschillende types (nu) en Luc is wat jonger (nu)

    [ bericht aangepast op 17 sep 2012 - 21:14 ]

    Aotearoa schreef:
    (...)
    ik zal eens kijken
    maar weten ze dan van elkaar/zijn ze samen opgegroeid of niet?


    Dat lijkt me wel, want ze hebben wel samen een jeugd gehad. En je herkent je familie echt wel. Ze kunnen wel elkaar een lange tijd niet hebben gezien en het lijkt me het leukste als de een niet weet dat de ander zich heeft ingevroren en de ander wel. Dat de een dan op zoek gaat naar de ander of in ieder geval van diens bestaan weet. Oke, ik ga al helemaal plotjes verzinnen, daar moet je je maar niets van aan trekken.

    [ bericht aangepast op 17 sep 2012 - 21:16 ]


    Aan niets denken is ook denken.

    Lexus schreef:
    (...)

    Dat lijkt me wel, want ze hebben wel samen een jeugd gehad. En je herkent je familie echt wel. Ze kunnen wel elkaar een lange tijd niet hebben gezien en het lijkt me het leukste als de een niet weet dat de ander zich heeft ingevroren en de ander wel. Dat de een dan op zoek gaat naar de ander of in ieder geval van diens bestaan weet. Oke, ik ga al helemaal pootjes verzinnen, daar moet je je maar niets van aan trekken.

    Het kan wel opzich aangezien Luc in zijn jeugd best veel van huis is geweest en bij vrienden was, waardoor hij zich nooit echt met familie bemoeit heeft. Alleen hij is wel jonger dan Chase en met een totaal ander karakter.
    En ik vind ze wel grappig om te lezen.

    Aotearoa schreef:
    (...)
    Het kan wel opzich aangezien Luc in zijn jeugd best veel van huis is geweest en bij vrienden was, waardoor hij zich nooit echt met familie bemoeit heeft. Alleen hij is wel jonger dan Chase en met een totaal ander karakter.
    En ik vind ze wel grappig om te lezen.


    De leeftijd kun je wel aanpassen. Dat totaal andere karakter vind ik wel leuk juist. Maar je moet even bij mijn dinkie kijken want daar staat wel dat chase zijn hele leven in een achterstandsbuurt woonde met zijn broer.


    Aan niets denken is ook denken.

    Lexus schreef:
    (...)

    De leeftijd kun je wel aanpassen. Dat totaal andere karakter vind ik wel leuk juist. Maar je moet even bij mijn dinkie kijken want daar staat wel dat chase zijn hele leven in een achterstandsbuurt woonde met zijn broer.

    ja dat had ik gelezen, dat achterstandsbuurt kan ik best goed inkomen aangezien Luc (wat ik voor Luc had gemaakt) ook niet rijk is geweest en altijd een beetje een buitenbeentje was en dus zeker niet luxe heeft geleefd.
    Maar ik bedoelde meer dat Luc gewoon vaak een aantal dagen van huis was. En ik wou liever niet zo'n oud personage maken, omdat er dan juist geen jongere personages zijn.

    Aotearoa schreef:
    (...)
    ja dat had ik gelezen, dat achterstandsbuurt kan ik best goed inkomen aangezien Luc (wat ik voor Luc had gemaakt) ook niet rijk is geweest en altijd een beetje een buitenbeentje was en dus zeker niet luxe heeft geleefd.
    Maar ik bedoelde meer dat Luc gewoon vaak een aantal dagen van huis was. En ik wou liever niet zo'n oud personage maken, omdat er dan juist geen jongere personages zijn.


    Oke, is goed ;3


    Aan niets denken is ook denken.

    Lexus schreef:
    (...)

    Oke, is goed ;3

    dus Luc wordt jongere broer van Chase (jeej ben ik ook eens een jongere broer, een oudere heb ik al eens gespeeld) En weet Chase dat Luc zich heeft ingevroren?

    Aotearoa schreef:
    (...)
    dus Luc wordt jongere broer van Chase (jeej ben ik ook eens een jongere broer, een oudere heb ik al eens gespeeld) En weet Chase dat Luc zich heeft ingevroren?


    Eh nee dat weet i niet, want hij heeft het zelf gedaan omdat hij geld nodig had (vanwege zijn drugs schuld) en hiermee heeft hij geen rekening gehouden met zijn familie. But okay, jonger broertje is leuk, al zijn ze allebei gewoon volwassen (like dan hoeft hij niet tegen zijn broer op te kijken of zon ander standaard jonger - oudere broer iets geval)


    Aan niets denken is ook denken.

    Lexus schreef:
    (...)

    Eh nee dat weet i niet, want hij heeft het zelf gedaan omdat hij geld nodig had (vanwege zijn drugs schuld) en hiermee heeft hij geen rekening gehouden met zijn familie. But okay, jonger broertje is leuk, al zijn ze allebei gewoon volwassen (like dan hoeft hij niet tegen zijn broer op te kijken of zon ander standaard jonger - oudere broer iets geval)

    Nee van mij hoeft het ook geen jonger broertje- oudere broer geval te worden.
    En Luc heef zich ook voor geld ingevroren. Het kan ook zijn dat ze geen van beide weten dat de ander zich ook heeft ingevroren en dat ze elkaar dan tegen komen en elkaar herkennen.
    En dan pas ik dat even aan in mijn beschrijving.

    Aotearoa schreef:
    (...)
    Nee van mij hoeft het ook geen jonger broertje- oudere broer geval te worden.
    En Luc heef zich ook voor geld ingevroren. Het kan ook zijn dat ze geen van beide weten dat de ander zich ook heeft ingevroren en dat ze elkaar dan tegen komen en elkaar herkennen.
    En dan pas ik dat even aan in mijn beschrijving.


    Ja, dat kan ook. We kunnen het wel gewoon zien, gewoon laten gebeuren. Ze hebben elkaar misschien ook een tijd niet gezien, dat maakt het logischer dat ze het dan niet van elkaar weten. Of de een weet het wel, maar ze hebben denk ik wel individueel de keuze gemaakt. Dat ze het allebei niet van elkaar weten vind ik overigens wel het interessantst, lekker pijnlijke situatie om opeens je familie in een uitgestorven stad tegen te komen.
    Achternamen moeten ook even hetzelfde worden.

    [ bericht aangepast op 17 sep 2012 - 22:08 ]


    Aan niets denken is ook denken.

    Lexus schreef:
    (...)

    Ja, dat kan ook. We kunnen het wel gewoon zien, gewoon laten gebeuren. Ze hebben elkaar misschien ook een tijd niet gezien, dat maakt het logischer dat ze het dan niet van elkaar weten. Of de een weet het wel, maar ze hebben denk ik wel individueel de keuze gemaakt. Dat ze het allebei niet van elkaar weten vind ik overigens wel het interessantst, lekker pijnlijke situatie om opeens je familie in een uitgestorven stad tegen te komen.

    Inderdaad we zien wel.
    En nu zie ik zo'n "wtf doe jij hier!" situatie voor me midden tussen de puin van een vuilnisbelt.

    Lexus schreef:
    (...).
    Achternamen moeten ook even hetzelfde worden.

    Voorkeur? Armedi of Castellan?

    Aotearoa schreef:
    (...)
    Inderdaad we zien wel.
    En nu zie ik zo'n "wtf doe jij hier!" situatie voor me midden tussen de puin van een vuilnisbelt.


    Ja, ik ook. K weet al wat mijn personage gaat doen, heb al een idee ghehe.
    Ik vind ze beide tof, maar ik heb al armedi gebruikt, dus die lijkt me handiger, if u dont mind.

    [ bericht aangepast op 17 sep 2012 - 22:12 ]


    Aan niets denken is ook denken.

    Lexus schreef:
    (...)

    Ja, ik ook. K weet al wat mijn personage gaat doen, heb al een idee ghehe.
    Ik vind ze beide tof, maar ik heb al armedi gebruikt, dus die lijkt me handiger, if u dont mind.

    Is het anders goed dat Castellan de achternaam van zijn moeder is en Luc die gebruikt als schuilnaam? En ik pas het morgen aan, vandaag lukt het niet.

    Aotearoa schreef:
    (...)
    Is het anders goed dat Castellan de achternaam van zijn moeder is en Luc die gebruikt als schuilnaam? En ik pas het morgen aan, vandaag lukt het niet.


    Van hun moeder bedoel je. Maar dat is goed ja. Doe maar rustig aan met aanpassen, ik heb geen haast.


    Aan niets denken is ook denken.