• Ik vroeg me af of deze verhaallijn enige kans van slagen heeft? Ik gok het erop dus ik zou graag jullie mening willen weten of dit plan een kans van slagen heeft.

    Het is het jaar 2049 en in een Italiaans Instituut ergens in de Alpen komen wetenschappers tot de ontdekking dat de wereldolievoorraad nu echt bijna op is en alleen nog maar toegangkelijk zal zijn voor de elite. Niet lang daarna word dit vreselijke nieuws naar allerlei inlichtingendiensten overal ter wereld verstuurd. Maar vlak voor deze verschrikkelijke conclusie hebben ruimtevaarders een nieuwe planeet ontdekt genaamd Melquava, die vele gelijkenissen vertoond met de aarde. Wanneer er een afgezant van de VN het instituut betreed kondigt hij aan dat operatie Ares kan beginnen: het koloniseren van deze nieuwe planeet, ook voor de gewone mensen. Maar helaas blijkt operatie Ares geen samenwerkende operatie, sterker nog, landen splitsen zich op in teams en gaan in de 'nieuwe wereld' de strijd met elkaar, de natuur en de fauna aan. Dit verhaal volgt het dagelijks leven, de strijd en de onderzoeken van de kolonie waar onder andere Nederlanders zich hebben genesteld.

    Ik ben benieuwd naar de reacties! Suggesties zijn ook welkom, en alleen opbouwende kritiek aub.


    How many legs does a dog have if you call the tail a leg? Four. Calling a tail a leg doesn't make it a leg.

    Klinkt goed!
    Soort Avatar, maar dan anders... Me likes. Als je het besluit te doen, laat het me weten :')


    #WWED - What Would Emma Do?

    Thom, mij ook laten weten als je begint. (krul)


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Junns schreef:
    Klinkt goed!
    Soort Avatar, maar dan anders... Me likes. Als je het besluit te doen, laat het me weten :')


    Meer Terra Nova. Maar ik vind het wel een vet idee (:


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Het klinkt als Terra Nova, maar dat maakt het niet minder interessant. ;D
    Waarschuw me maar als je gaat schrijven. ^^


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Klinkt goed, waarschuw je me even als het eerste hoofdstuk er is?


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen

    Ben blij om de reacties dus zal het verder uit gaan werken. Binnenkort zal ik de storylayout aanmaken voor mensen die alvast een abo zouden willen hebben :)

    EDIT: Misschien iemand ideeën voor een mooie titel?

    [ bericht aangepast op 1 sep 2012 - 16:52 ]


    How many legs does a dog have if you call the tail a leg? Four. Calling a tail a leg doesn't make it a leg.

    Wauw lijkt me echt leuk, ! Waarschuwen als je begint ?;s


    Living The dream

    Let me know:D


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Me likes! ^^

    Sorry, in ben echt inspiratieloos op dit moment, dus ik weet zo snel geen titel te bedenken :x


    He's a lion. Who Can Talk.

    xSTARSHIP schreef:
    Me likes! ^^

    Sorry, in ben echt inspiratieloos op dit moment, dus ik weet zo snel geen titel te bedenken :x


    •*• Lululu •*•

    Leuk idee!


    Can't control my second personality

    Maak eerst je andere verhaal is af, Thom? :')


    Pretty is just a pretty word.

    Ik vind het ook ergens wat Terra Nova achtig, maar langs de andere kant dan ook weer niet. Het klinkt wel interessant dus veel succes :')


    The soul needs autumn.

    Nog iemand ideeën voor een eventuele titel? Nu ik het zo hoor: het heeft inderdaad iets van Terra Nova weg alleen zullen er sowieso zijn dino's rondlopen :p


    How many legs does a dog have if you call the tail a leg? Four. Calling a tail a leg doesn't make it a leg.

    Leuk idee, maar niets voor mij...


    Life is full of fake people