• Ja echt waar.

    Wij zijn dus verhuisd en kort daarna ben ik op vakantie geweest met familie wat eerst niet de bedoeling was. Heel leuk allemaal, vooral omdat het mijn eerste vakantie was. Ik ben naar Italië geweest voor de nieuwsgierigen. Maar we moesten mij nog inschrijven op een school en we wisten al welke. Vanaf 16 augustus kon het weer en mijn moeder was dan ook gegaan. Nu is het dus zo dat je - je legitimatie nodig hebt en dat was mijn moeder helemaal vergeten. Maar omdat ik de 13de tot de 25ste op vakantie was, had ik die en kon mijn moeder me niet inschrijven. Nu zijn we dus vandaag geweest, komen we daar zeggen ze dat alles al vol is.

    fml ja, want nu moet ik naar een andere school die nog verder uit de buurt ligt en dan over een jaar kan ik pas naar die school. En ik keek er echt naar uit om naar die school te gaan, want iedereen was er heel positief over. Nu heb ik totaal geen zin om naar school te gaan. En ik weet dat die school waar ik nu dan naar toe ga, ook goed kan zijn, maar toch. Maar goed, ik zal er maar het beste van maken zeker?

    Iemand van jullie vandaag nog iets teleurstellend meegemaakt?

    Jep. Dat ik tot morgen moet wachten dat het weer goed komt.


    26 - 02 - '16

    Dat ik knallende ruzie heb met mijn beste vriendin.