• Jep, vandaag komt Michelle Martin (waarschijnlijk) vrij.
    Voor de mensen die haar niet kennen; klik hier dan
    Alleszins; normaal gezien moest ze 30 jaar in de cel door alles wat ze gedaan heeft. Maar nadat ze enkele keren heeft gevraagd om vrij te komen, komt ze dus na 16/17 jaar cel gewoon vrij.
    Ze gaat dan wel naar een klooster ergens in Malonne, maar ik vind het gewoon belachelijk. Al zat ze in één of andere bunker, ik kan er echt niet bij dat ze zo iemand nog vrijlaten.
    België is een apenland.
    Ik hoop serieus dat ze haar één van de komende dagen/weken ergens dood aan de rand van de baan vinden.
    Wat denken jullie hiervan?

    Ik vind in ieder geval dat ze haar niet vrij mogen laten. Eigenlijk hoort ze ook gewoon niet meer vrij te komen. Niet dat ik haar dood wens, maar het is gewoon schandalig.


    Ex astris, sciencia

    Utlapa schreef:
    Ik vind in ieder geval dat ze haar niet vrij mogen laten. Eigenlijk hoort ze ook gewoon niet meer vrij te komen. Niet dat ik haar dood wens, maar het is gewoon schandalig.


    26 - 02 - '16

    Tja, ik vind het lastig te zeggen... Aan de ene kant denk ik niet dat iemand last van d'r zal hebben in dat klooster, aan de andere kant mag hetgene wat zij gedaan heeft niet zomaar vergeven worden. Ik denk dat ze beter in de gevangenis gehouden had moeten worden.


    i put the fun in funeral

    Schandalig gewoon, zoals Utlapa al zei. Dat ze haar niet levenslang gegeven hebben, blijft me ook een raadsel.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Utlapa schreef:
    Ik vind in ieder geval dat ze haar niet vrij mogen laten. Eigenlijk hoort ze ook gewoon niet meer vrij te komen. Niet dat ik haar dood wens, maar het is gewoon schandalig.


    Fighting for peace is like fucking for virginity.

    Stiekem hoop ik dat er iemand dat klooster binnendringt en haar eens goed martelt.

    Inderdaad, ze had levenslang moeten krijgen. Op de beelden dat ze tonen van haar proces, zit ze gewoon te grijnzen! Ze hadden haar moeten opsluiten en de sleutel weg moeten gooien!


    I am not going to be a star, I am going to be a legend - Freddie Mercury

    Ze zouden die eigenlijk beter in een klooster in het Buitenland steken.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Utlapa schreef:
    Ik vind in ieder geval dat ze haar niet vrij mogen laten. Eigenlijk hoort ze ook gewoon niet meer vrij te komen. Niet dat ik haar dood wens, maar het is gewoon schandalig.


    So I guess we are who we are for a lot of reasons. And maybe we'll never know most of them.

    Utlapa schreef:
    Ik vind in ieder geval dat ze haar niet vrij mogen laten. Eigenlijk hoort ze ook gewoon niet meer vrij te komen. Niet dat ik haar dood wens, maar het is gewoon schandalig.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Utlapa schreef:
    Ik vind in ieder geval dat ze haar niet vrij mogen laten. Eigenlijk hoort ze ook gewoon niet meer vrij te komen. Niet dat ik haar dood wens, maar het is gewoon schandalig.


    Tears are words the heart can't say.

    Utlapa schreef:
    Ik vind in ieder geval dat ze haar niet vrij mogen laten. Eigenlijk hoort ze ook gewoon niet meer vrij te komen. Niet dat ik haar dood wens, maar het is gewoon schandalig.

    + Heel veel mensen hebben een zo'n grote hekel aan haar, dat ze niet veilig is buiten de gevangenis


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik heb er geen mening over. Haar daden zijn niet goed te praten, maar langs de andere kant ben ik ook van het principe van tweede kansen.

    Ik weet het nog dat toen ik 11 was alles ineens in rep en roer stond vanwege de ontdekking dat ze van alles af wist. Pff. Iedere ouder werd weer even heel beschermend en legde de nadruk erop dat je nooit met vreemde mensen mee mocht. :')


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik vind het schandalig dat ze vrij komt, ze wist gewoon wat Dutroux deed en heeft gewoon twee meisjes aan hun lot over gelaten waardoor ze uiteindelijk stierven. En die nonnen begrijp ik helemaal niet, iedereen maakt fouten dat begrijp ik maar zo iemand onderdak verlenen is met recht van de zotte.


    Physics is awesome

    Utlapa schreef:
    Ik vind in ieder geval dat ze haar niet vrij mogen laten. Eigenlijk hoort ze ook gewoon niet meer vrij te komen. Niet dat ik haar dood wens, maar het is gewoon schandalig.


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    Occhi schreef:
    Ik vind het schandalig dat ze vrij komt, ze wist gewoon wat Dutroux deed en heeft gewoon twee meisjes aan hun lot over gelaten waardoor ze uiteindelijk stierven. En die nonnen begrijp ik helemaal niet, iedereen maakt fouten dat begrijp ik maar zo iemand onderdak verlenen is met recht van de zotte.

    Ik ook niet ! Tweede kansen kan je geven aan mensen die het verdienen, niet aan mensen die zulke dingen hebben gedaan. Die verdienen geen tweede kansen. Zij hebben die meisjes ook geen tweede kansen gegeven.