• Voor mijn story Verloren hoop heb ik zojuist een trailer gemaakt die ik graag zou willen delen.
    Ik heb hier vooral gebruik gemaakt van de videoclip van het liedje en daarin andere beelden gestoken. Het liedje pas goed bij het verhaal, daarmee dat ik het ook zo gedaan heb.
    Ik heb ongelooflijk veel moeten knippen, plakken en luisteren om ervoor te zorgen dat haar mond goed zat. Al bij al ben ik blij met het resultaat. Wat vinden jullie? (Kijk trouwens vooral in HD)


    Before you ask which way to go, remember where you've been

    Ik kan niet in HD kijken -Dan doet youtube vervelend bij mij, maar dat is zo bij elk HD filmpje-, maar voor de rest is dit mijn mening:
    Ik vind het vooral storen dat je beelden zowel in bijna zwart-wit met een klein beetje kleur als in kleur zijn. Door het gebruik van beelden waar ze in zingt- waarbij deze dan ook nog ongeveer gelijk zijn met de tekst die ze zingt lijkt dit meer een music video dan een trailer. Daarbij kan ik er geen verhaallijn in vinden en zet je nergens de titel van je verhaal.


    Ex astris, sciencia

    Wauw, heel goed gelukt! ^^


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Ik snap niet helemaal waar het over gaat... Het gaat van het ene beeld op het andere en je ziet alleen maar mensen ergens heen staren of lopen.
    Maar de kwaliteit en zo zijn wel heel erg mooi!

    Amazayn :3


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    Hij is heel mooi geknipt en gemonteerd, dus dat maakt het wel een mooie trailer. Het enigste dat ik er precies uit kan halen is een eventuele breuk, want meer inhoud zie ik er precies niet in. Dat vind ik wel jammer. Ik weet ook niet waarover het verhaal gaat, dus misschien past hij er wel heel goed bij. Uiteindelijk bestaan er genoeg films zonder inhoud met een inhoudloze trailer als gevolg.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    LOVATOCREW schreef:
    Amazayn :3
    Fout.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Namstar schreef:
    Wauw, heel goed gelukt! ^^


    26 - 02 - '16

    Pyromancer schreef:
    (...)Fout.


    .. watte?


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    LOVATOCREW schreef:
    (...)

    .. watte?
    Zayn.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Pyromancer schreef:
    (...)Zayn.


    Aha.


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    Utlapa schreef:
    Ik kan niet in HD kijken -Dan doet youtube vervelend bij mij, maar dat is zo bij elk HD filmpje-, maar voor de rest is dit mijn mening:
    Ik vind het vooral storen dat je beelden zowel in bijna zwart-wit met een klein beetje kleur als in kleur zijn. Door het gebruik van beelden waar ze in zingt- waarbij deze dan ook nog ongeveer gelijk zijn met de tekst die ze zingt lijkt dit meer een music video dan een trailer. Daarbij kan ik er geen verhaallijn in vinden en zet je nergens de titel van je verhaal.

    Zeg dan meteen dat haar mond niet goed zit, als jij dat vindt. Het is ontzettend moeilijk om zo te plakken als je maar 1 spoor hebt om dat op te doen. (:
    En het was meer de bedoeling om een videoclip te maken dan een echte trailer, maar eigenlijk kan jij dat niet echt weten.
    Ik zet nooit titels in filmpjes omdat ik dat lelijk vind eigenlijk :x De titel staat er boven dus dat lijkt mij goed genoeg (:
    Maar bedankt voor je commentaar (;
    x

    [ bericht aangepast op 27 aug 2012 - 14:38 ]


    Before you ask which way to go, remember where you've been

    Anavae schreef:
    (...)
    Zeg dan meteen dat haar mond niet goed zit, als jij dat vindt. Het is ontzettend moeilijk om zo te plakken als je maar 1 spoor hebt om dat op te doen. (:
    En het was meer de bedoeling om een videoclip te maken dan een echte trailer, maar eigenlijk kan jij dat niet echt weten.
    Ik zet nooit titels in filmpjes omdat ik dat lelijk vind eigenlijk :x De titel staat er boven dus dat lijkt mij goed genoeg (:
    Maar bedankt voor je commentaar (;
    x

    Dat bedoel ik niet, hier en daar is het niet perfect, maar dat bedoel ik niet.
    In een trailer hoort het verhaal duidelijk te worden, dat is het vooral dat ik mis, om eerlijk te zijn, creative trailer/videoclip achtig ding of niet.
    Gewoon mijn mening, ieder heeft een andere.

    [ bericht aangepast op 27 aug 2012 - 14:46 ]


    Ex astris, sciencia

    Utlapa schreef:
    Ik kan niet in HD kijken -Dan doet youtube vervelend bij mij, maar dat is zo bij elk HD filmpje-, maar voor de rest is dit mijn mening:
    Ik vind het vooral storen dat je beelden zowel in bijna zwart-wit met een klein beetje kleur als in kleur zijn. Door het gebruik van beelden waar ze in zingt- waarbij deze dan ook nog ongeveer gelijk zijn met de tekst die ze zingt lijkt dit meer een music video dan een trailer. Daarbij kan ik er geen verhaallijn in vinden en zet je nergens de titel van je verhaal.


    comfort in c h a o s

    Utlapa schreef:
    (...)
    Dat bedoel ik niet, hier en daar is het niet perfect, maar dat bedoel ik niet.
    In een trailer hoort het verhaal duidelijk te worden, dat is het vooral dat ik mis, om eerlijk te zijn, creative trailer/videoclip achtig ding of niet.
    Gewoon mijn mening, ieder heeft een andere.

    Oh, ok, zo bedoel je. Ja ik vind het ook niet altijd goed, maar meestal hoor ik niet wat er precies voor of achter zit. Het is, zoals ik zeg, ontzettend moeilijk om dat op één spoor te doen.
    Eerlijk gezegd heb ik nog nooit een trailer gezien die hier gemaakt is met een zeer duidelijke verhaallijn in. Dat is ook praktisch onmogelijk als je geen gesproken tekst of film met hetzelfde idee hebt om de verhaallijn uit te halen.
    Natuurlijk bij zo'n plaatje-tekst-plaatje-trailers heb je dat wel, maar aan zoiets doe ik niet mee.


    Before you ask which way to go, remember where you've been

    Goed gelukt. Wat is de naam van het liedje?


    Imagination is more important than knowledge