• Heeft er hier al ooit iemand een lovestory in de Joepie geschreven? Zoja dan heb ik eigenlijk een paar vraagjes. Moet je zelf een titel geven? Een inleiding? Tussentitels want dat begrijp ik namelijk niet echt goed. Want op de nieuew site van de joepie lijkt het er op dat je gewoon je verhaal moet ingeven maar voor de rest niets? Klopt dat of niet?


    "Never say good-bye because saying good-bye means going away, and going away means forgetting." Peter Pan

    Nee, sorry, ik kan je niet helpen.


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Ik denk dat zij jouw verhaal wel editen en eventuele foutjes eruit halen. Als je zeker wilt spelen, kan je ze zelf toevoegen, maar ik denk niet dat het nodig is.


    Let the Night embrace you

    Sagitta schreef:
    Ik denk dat zij jouw verhaal wel editen en eventuele foutjes eruit halen. Als je zeker wilt spelen, kan je ze zelf toevoegen, maar ik denk niet dat het nodig is.

    Nope, nooit gedaan, is dat een tijdschrift?


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Blomkvist schreef:
    Nope, nooit gedaan, is dat een tijdschrift?


    26 - 02 - '16

    Ik vroeg mij dat ook al altijd af.

    Ik heb geen idee. Je kan het altijd zelf doen natuurlijk.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ja, Joepie is een tijdschrift, ik dacht dat het boekje ook bekent was in Nederland of vergis ik mij? Nouja, bedankt voor de tips ik zal het voor de zekerheid doen =)


    "Never say good-bye because saying good-bye means going away, and going away means forgetting." Peter Pan

    Inperfection schreef:
    Ja, Joepie is een tijdschrift, ik dacht dat het boekje ook bekent was in Nederland of vergis ik mij? Nouja, bedankt voor de tips ik zal het voor de zekerheid doen =)
    jha het is ook in nederland alleen 20 cent duurder


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ik heb een paar keer in de Cosmogirl en en paardenblad gestaan. Ik vroeg me dat eerst ook wel eens af, 't staat er nooit duidelijk bij >.< Ik weet niet wat voor iets je instuurt, maar je hoeft meestal geen titel, inleiding of tussenkopjes te schrijven, dat doen zij. Verder korten ze 't ook wat in als het te lang is en verbeteren ze spelfouten.


    i put the fun in funeral