• Ik heb een paaar maanden geleden een best onbekend, maar leuk boek gelezen: Furie (in het Engels: Malice) en ik bedacht me net dat dat best wel leuk zou zijn voor een rpg.

    Furie is een strip die bekend is bij onder kinderen. Het is ongelooflijk moeilijk om een exemplaar in handen te krijgen en als het lukt verdwijnt de inkt na en paar dagen. De strip speelt zich af in de wereld van Furie waarin kinderen uit hun wereld rondlopen die het ritueel hebben durven uitvoeren en daardoor Long Jake, de baas van die wereld hebben uitgenodigt om hen mee te nemen. De kinderen overleven meestal niet en de strip laat allerlei losse fragmenten zien. Niemand had geacht dat het echt was, maar als je het ritueel uitvoerde kwam je daar terecht. Er zijn verschillende plaatsen zoals de klokkentoren en de oubliette, verbonden met een trein. Je kan reizen met treinkaartjes die lastig zijn om te vinden. Zwarte kaartjes staan je toe om binnen Furie te reizen, witte laten je overal, zelfs naar huis gaan. Als je et toch uit Furie weet te reedden, zul je je er echter niets mee van herinneren. Ook is er een rebellengroep: de Havoc, die zich regen Long Jake verzetten.

    Ik zal het beter uitleggen als er wat animo voor is. Anyone?

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    yeehh

    wel leuk:) ik zal er wel aan mee willen doen xD


    Pumped. Yeah I'm so friggen' pumped