• De laatste keer dat ik zo zenuwachtig was, was toen ik voor het eerst naar de middelbare ging D:. Morgen begint voor mij en natuurlijk sommige mensjes school weer. Nu ben ik super zenuwachtig, omdat ik in een andere klas zit en maar 2 mensen ken. Ik ben namelijk uit mijn oude klas gegaan samen met mijn vriendin Kristy -Ze staat nu inactief hier op Q-. We kregen een lijst met klassen en we hebben er 1 uitgekozen. Ik had echt geen zin om nog een jaar in zo'n rot klas te zitten. Ook al was het voor een jaar. Daarna zou ik toch een vakkenpakket kiezen.
    Nu het probleem waarom ik zenuwachtig ben naar mijn nieuwe klas: Ik heb al jaren niet meer in een gezellige klas gezeten(cat). En ik hoop dat deze leuk gaat worden. Ik word hier echt gek van mezelf.

    Iemand een maniertje dat ik een beetje rustig word D:?


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Prul schreef:
    Hoe ging het?
    Ik ben inmiddels al weer twee weken bezig op een nieuwe school en het valt me allemaal erg mee

    Ik heb ze 1 uurtje gezien, waar 3 kwartier daarvan een jaar opening was.
    Much better dan mijn oude klas :3


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik was vorig jaar -ik ging toen naar de vierde- de eerste dag niet op school, omdat ik was aangereden. Geen aanrader vanwege de pijn, maar iedereen vroeg wel daarna -zowel leraren als leerlingen- waarom ik er niet was. x'D


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    LacunaCoil schreef:
    (...)
    Ik heb ze 1 uurtje gezien, waar 3 kwartier daarvan een jaar opening was.
    Much better dan mijn oude klas :3

    Gelukkig
    Maar waarom begint iedereen zo kort?
    Ik ben gelijk begonnen met les enzo


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Prul schreef:
    (...)
    Gelukkig
    Maar waarom begint iedereen zo kort?
    Ik ben gelijk begonnen met les enzo

    De eerste dag is gewoon jaaropening en kennismaking met de Mentor. Ik begin morgen pas met de lessen.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    LacunaCoil schreef:
    (...)
    De eerste dag is gewoon jaaropening en kennismaking met de Mentor. Ik begin morgen pas met de lessen.

    Ik ben morgen vrij, elke dinsdag.
    Maar ik begon gelijk, wist niet wie er in mijn klas zaten, wist niet waar de lokalen waren.
    Maar nu voel ik me er al helemaal thuis


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Prul schreef:
    (...)
    Gelukkig
    Maar waarom begint iedereen zo kort?
    Ik ben gelijk begonnen met les enzo
    Vele scholen beginnen met een jaaropening.

    Damn Loïs jou oude klas was echt asociaal (en ik was daar 5min). Gelukkig zit je nu in een andere :3.


    Shoganai i ne~