• Oke, ik zag dus op twitter van dat Perrie ja heeft gezegd ofzo iets maar het filmpje wat erbij zat deed het niet, en Zayn zei ook op twitter dat hij niet kan wachten ons het grote nieuws te vertellen. Over LWWY weet iedereen het al, dus ik dacht miss heeft hij het daarover, maar ik weet het niet, wat denken jullie?

    [ bericht aangepast op 26 aug 2012 - 16:51 ]


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That is Life - Zayn Malik

    Nah, volgens mij niet.


    The universal language of art.

    Die jongens zijn nog hartstikke jong. Ik geloof er niets van.

    ze zijn nog jong, ze daten nog niet zo heel lang, en de enige bron is twitter. Dus ik geloof het niet helemaal.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Het lijkt me van niet.

    @Pookiebear

    Er stond een link in naar een site, waar ze ja zei of zo iets maar dat filmpje kon ik niet bekijken


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That is Life - Zayn Malik

    Strider schreef:
    Die jongens zijn nog hartstikke jong. Ik geloof er niets van.


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    GottaBeMe schreef:
    @Pookiebear

    Er stond een link in naar een site, waar ze ja zei of zo iets maar dat filmpje kon ik niet bekijken

    de reden dat je het filmpje nie tkan bekijken heeft waarschijnlijk iets te maken met het feit dat hij, of niet bestaat, of ge-edit is en niet beschikbaar is in Nederland. Want ik kan nergens anders iets vinden over zijn aanzoek.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Ik kan het natuurlijk altijd fout hebben, maar ik ben er van overtuigd dat ze nog niet gaan trouwen.


    You've cat to be kitten me right meow.

    GottaBeMe schreef:
    @Pookiebear

    Er stond een link in naar een site, waar ze ja zei of zo iets maar dat filmpje kon ik niet bekijken

    Dat was gewoon tijdens een interview. Iemand vroeg met mie ze wilden trouwen en toen zei Perrie iets als ' met Zayn, waarschijnlijk' omdat hij haar vriendje is. Ik denk dat hier rond die heel roddel ontstaan is.


    Save me from myself.

    Euhm, sorry hoor, maar de recentste tweet van Zayn waar iets van 'big news' instaat was van de dag voor dat LWWY bekent werd. het was dus daarvoor


    "You'll stay with me?" "Until the very end."

    De enige van wie ik dat verwacht is of van Louis of van Liam omdat ze al wat langer een relatie met hun vriendinnen hebben. En omdat ik heb gehoord/gelezen dat Liam wil gaan samen wonen met Danielle.


    Physics is awesome

    had ie niet zen twitter verwijderd?


    Life is hard, just break it with your head <3

    FloortjeO schreef:
    had ie niet zen twitter verwijderd?



    Alweer een nieuwe aangemaakt :')
    Ik ben geen Directioner, dus ik weet er niks van, en het kan me ook niet heel veel schelen ;)

    [ bericht aangepast op 26 aug 2012 - 17:54 ]


    Tijd voor koffie.

    Strider schreef:
    Die jongens zijn nog hartstikke jong. Ik geloof er niets van.


    Fighting for peace is like fucking for virginity.

    Oke, weet iemand hoe hier een slotje op moet? :$


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That is Life - Zayn Malik