• Weet iemand wat ik kan doen met mijn haar?? want ik heb het al 2 jaar zo en nu word ik er toch echt zat van. Alleen heb zelf geen inspiratie, dus weten jullie misschien wat??

    p.s ik mag mijn haar misschien ook weer opnieuw verven...

    xx Alvast bedankt ;D

    [ bericht aangepast op 4 juli 2017 - 19:42 ]


    “All those fairytales are full of shit.”

    Ik zou de 'laagjes' langer laten groeien tot ze gelijk zijn en je pony zo laten.

    Je haar langer laten groeien en je pony zo laten :3


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Strider schreef:
    Ik zou de 'laagjes' langer laten groeien tot ze gelijk zijn en je pony zo laten.


    Oke, zal ik gwn de laagjes bijknippen?? En hoe zal ik het dan verven?


    “All those fairytales are full of shit.”

    DaeHyun schreef:
    (...)

    Oke, zal ik gwn de laagjes bijknippen?? En hoe zal ik het dan verven?

    Misschien iets donkerder? En ik vind dit wel mooi bij je passen, maar ik denk dat langer je niet gaat staan. Waarom doe je niet eens iets helemaal anders?


    Save me from myself.

    You can try something like this? -the girl than- Dan zou je je haar moeten stijlen, het is iets totaal anders... Ik zeg ook maar wat, want ik weet het ook niet zo goed. Eerlijk gezegd vind ik dit ook wel mooi?


    [ bericht aangepast op 25 aug 2012 - 19:36 ]


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Oeh, jouw haar lijkt op de mijne, heb zelf alleen een schuine pony -had een rechte- en ik stijl het iedere dag. Ik weet dankzij jou zeker dat ik me pony weer recht laat knippen, hehe.


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Bridgewater schreef:
    (...)
    Misschien iets donkerder? En ik vind dit wel mooi bij je passen, maar ik denk dat langer je niet gaat staan. Waarom doe je niet eens iets helemaal anders?


    oké ;), ik zat misschien er ook aan te denken om al mijn laagjes eruit te laten knippen en mijn haar iets van eenrode kleur laten geven. En er elke dag overdreven krullen in zetten ofzo..


    “All those fairytales are full of shit.”

    DaeHyun schreef:
    (...)

    oké ;), ik zat misschien er ook aan te denken om al mijn laagjes eruit te laten knippen en mijn haar iets van eenrode kleur laten geven. En er elke dag overdreven krullen in zetten ofzo..


    Hou je die pony dan ?


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Namstar schreef:
    (...)

    Hou je die pony dan ?


    Ja, ben te gehecht aan mijn pony xdd


    “All those fairytales are full of shit.”