• beschrijf jezelf en degene die na je komt laat een reactie achter met op wie jij van harry potter lijkt

    ik weet niet of deze topic goed staat :3

    ik begin wel:

    bruin haar, groen-bruine ogen, klein, soms opvliegend, serieus maar kan ook heel gestoord doen ;p

    Harry? ik kan verder niets bedenken

    Bruin haar, bruine ogen, "normale" lengte, hyper, lui en weird


    Monsters are real, and ghosts are real too. They live inside us, and sometimes, they win.

    Hagrid xD

    Blonde krullen, groene ogen, beetje verlegen, ook wel weird als ik met vriendinnen ben ;P


    Be who you are and say what you feel because those who mind don't matter and those who matter don't mind.

    -


    Be who you are and say what you feel because those who mind don't matter and those who matter don't mind.

    Loena Leeflang

    Blonde korte krullen, blauwe ogen, beetje dom soms en sta klaar voor vrienden.

    [ bericht aangepast op 23 sep 2012 - 20:43 ]


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Loena Leeflang ook. ;]

    Blond steil haar, groene ogen, rustig en betrouwbaar.


    You are beautiful, you are love.

    Katja Bell

    Bruin golvend haar, bruine ogen, klein, lief, spontaan, gek.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Hermione

    Klein, prettig gestoord, grote mond, groene ogen met wat bruin in, lang blondbruine haren en redelijk sarcastisch.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Harry.

    1.70m, blond golvend haar met donker onderaan, groen blauwe ogen, humoristisch en behulpzaam.


    26 - 02 - '16

    Lavender Brown. :Y)

    Blond steil haar, groene ogen, rustig, soms zelfs stil, zorgzaam.


    You are beautiful, you are love.

    Hannah Albedil

    Rood haar, bruine ogen, gestoord, raar, maar soms ook heel serieus.


    There are few sights sadder than a ruined book.

    Ron.
    Donkerblond/bruin/paars haar, blauwe ogen, verlegen, gek bij vrienden.

    Tops :D

    Donkerblond haar, verlegen, rustig (ook bij vrienden), geheimen die maar 1 of 2 mensen weten, meelevend


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Luna Lovegood.

    Donkerbruin (kort) haar, spontaan, druk, vertelt weinig over zichzelf met echt diepgang.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Lavender Brown ;D

    Blond lang haar, blauwe ogen, altijd bezig met Engels, boeken en leren, vriendelijk en behulpzaam.


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Luna :3
    Donkerblond/bruin/paars haar, blauwe ogen, verlegen, gek bij vrienden, houdt van films kijken, lezen, schrijven en tekenen.