• Hoe maak je - je blogpagina een beetje mooi? Kan iemand me dat uitleggen met eventueel voorbeelden?


    26 - 02 - '16

    Bedoel je je dashboard? Of je thema?


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Sake schreef:
    Bedoel je je dashboard? Of je thema?


    Het thema


    26 - 02 - '16

    Sorry voor de bump, maar ik wil het echt graag weten. Ik heb namelijk net een blog aangemaakt, maar ik weet echt niet hoe ik het thema en alles mooi kan krijgen.


    26 - 02 - '16

    Ik wil je wel helpen, maar ik moet naar m'n werk over 10 minuutjes en ben dan met 2 a 3 uurtjes pas weer terug.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Feline schreef:
    (...)

    Het thema


    Op mijn pagina staat een link naar mijn tumblr, zo ziet die van mij eruit. En je op Google gaat zoeken naar themes kom je echt hele leuke dingen tegen c:


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Je zoekt gewoon een Thema op internet, of Tumblr zelf. Bij sommige blogs kun je zelfs op 'thema installeren' drukken en dan heb je het zelfde thema, wat je later kunt veranderen.

    Ik heb geen idee of je het bij mijn Tumblr ziet.

    Edit: Als je bij mij dat 'navigate' ziet staan, onder mijn bio. Dan kun je daarop klikken en zie je 'theme' staan. Als het goed is kom je dan bij degene die de theme heeft gemaakt, en kom je ook bij andere themes terecht.

    [ bericht aangepast op 24 aug 2012 - 16:23 ]


    To infinity and beyond •

    Dan heb ik nog een vraag: Hoe krijg je een eigen plaatje/header bovenaan?


    26 - 02 - '16

    Feline schreef:
    Dan heb ik nog een vraag: Hoe krijg je een eigen plaatje/header bovenaan?

    Dat hangt af van je thema. Soms heb je thema's waarbij je een achtergrond kan instellen (enkel achtergrond), maar mijn andere thema's staat er ook in dat blokje dat je een header kan instellen. (volgens mij)

    die van mij heb ik ook gewoon gezocht via google..
    + ik heb daarna beetje in de codes lopen rommelen.. Dit is die van mij als je het wou zien.
    Wat ik gedaan heb is het formaat van mijn plaatje veranderd [Anders ging het telkens jet blokje uit o-O.]
    + heb veranderd dat mijn achtergrond zichzelf niet meer herhaald.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Tumblr theme makers masterpost, misschien heb je er wat aan~
    Ik ben niet geweldig goed in html ofzo, maar kan je op tumblr gebied nog wel aardig helpen denk ik, dus als je iets wil weten, mag je het gewoon vragen :]


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo