• Ik begin hem echt geweldig te vinden!

Like omg,, hoe hij zingt en he looks hot. What do you think?

x

Firm believer of all that is magic

I'm in love with him!! *.* Hij zingt echt goed. :-D

Where the light is, there will be darkness.Where the darkness is, there will be light.

Alcyone schreef:
    I'm in love with him!! *.* Hij zingt echt goed. :-D

Jij snapt mij, he is just wow.

Hij is echt leuk (:

Take risks and conquer your fears.

Weet je, volgens mij gaat het bij meisjes vooral om het uiterlijk en word de stem daardoor automatisch beter. En tot nu toe is mijn theorie bevestigd.

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

FuckIbi schreef:
    (...)

Jij snapt mij, he is just wow.

I knoww, right! Ik baal er echt van dat zijn tour met Victoria Justice niet in Nederland is. ><

Where the light is, there will be darkness.Where the darkness is, there will be light.

CyberLord schreef:
    Weet je, volgens mij gaat het bij meisjes vooral om het uiterlijk en word de stem daardoor automatisch beter. En tot nu toe is mijn theorie bevestigd.

Niet bij mij. Ik ken hem al een tijdje, maar was pas echt weg van hem toen ik zijn medley van Bruno Mars had gehoord.

-_-'
    echt, nu hij in die kinderfilm speelt, houd iedereen opeens van hem.

''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

CyberLord schreef:

Dit gebeurt wel eens ja, maar in mijn geval was dat niet zo :Y) ik las een boek en me zus keek tv. En toen hoorde ik zijn stem.
    En toen keek ik op en zag hij er opk nog eens goed uit :Y)

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

Lamebrain schreef:
    -_-'
    echt, nu hij in die kinderfilm speelt, houd iedereen opeens van hem.

Ik ken hem van youtube en weet pas sinds een paar dagen dat hij in zo'n film speelt.

Take risks and conquer your fears.

Insurgent schreef:
    (...)
    Ik ken hem van youtube en weet pas sinds een paar dagen dat hij in zo'n film speelt.

ja oke, mischien was iedereen een beetje een groot woord, want ik zelf ken hem ook al lang van Youtube, en omdat Kurt het ooit vertelde over die film na een liedje, weet ik daarvan.
    Maar die film is voor een helle hoop mensen een reden om op hem e geilen.

[ bericht aangepast op 24 aug 2012 - 16:13 ]

''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

Nope. Ik ken hem niet.

26 - 02 - '16

Is dat die gast van die film die zondag op Nickelodeon was?

I am not going to be a star, I am going to be a legend - Freddie Mercury

Ik ben al een tijdje op hem geabonneerd, maar echt knap vind ik hem helemaal niet.

Ex astris, sciencia

Alcyone schreef:
    (...)

Niet bij mij. Ik ken hem al een tijdje, maar was pas echt weg van hem toen ik zijn medley van Bruno Mars had gehoord.

Ik ook. Not over you, is ook echt goed. :)

CyberLord schreef:

Lol, bij Max is het voor mij andersom. Ik vind zijn covers ontzettend goed en als ik de filmpjes erbij zie denk ik 'jammie', maar wanneer ik foto's van hem zie, heb ik het idee dat hij nogal uit verhouding is.(cat)

everything, in time