• Haai,
    Ik heb geen idee of dit hier hoort, maar ik dacht dat dit het meest logisch was.

    okay ik heb een aantal vraagjes.
    Ik wil dus beginnen met de pil, maar ik heb wat probleempjes met me houden aan vaste tijden enzo, dus ik ben erg bang dat ik die vergeet. Nu is de prikpil een goed alternatief. En juist hier heb ik vraagjes over. Ik ga volgende week naar de huisarts want die is nu op vakantie maar ik wilde toch graag wat info alvast van te voren. Nu mijn vraagjes:

    - Word je ongesteld als je de prikpil gebruikt?(heb je dus een normale cyclus)
    - Geeft de prikpil erg veel veranderingen, zoals meer eetlust, minder eetlust, gewichts toename?
    - zijn er hier mensen die de prikpil doen, en hier goede ervaring mee hebben?

    xxx alvast bedankt!


    It is the unknown we fear when we look upon death & darkness nothing more. - albus dumbledore

    Je kan nog altijd de gewone pil nemen en een alarm instellen op je gsm? Zo doe ik het ook soms. (:

    Verder kan je eens google'en want ik weet er niet zo veel van sorry. Wou alleen het bovenste even zeggen. ^^


    O, look at all the fucks I give:

    Tbqh, ik ben ook heel vergeetachtig en ik heb mijn pil nog nooit echt vergeten - behalve op Pukkelpop maar toen had ik die in mijn tent laten liggen en was ik gaan slapen bij een vriendin. Als je de pil neemt telkens je gaat slapen, kan het toch niet echt fout lopen?
    Maar wat prikpil betreft, weet ik niks. Dat vraag je beter aan de docteur.

    Mijn nicht neemt de prikpil en zij wordt dan niet ongesteld voor drie maanden (maar ze heeft dan wel een aantal dagen per maand buikpijn en rugpijn etc. Geen bloed). Qua eetlust weet ik niet of het iets verandert.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Het verschilt per persoon, sommigen houden normale cyclus, anderen worden pas na een paar maanden voor het eerst weer ongesteld en anderen helemaal niet.
    En voor zover ik weet heeft de prikpil geen bijwerkingen.

    [ bericht aangepast op 23 aug 2012 - 20:57 ]


    #WWED - What Would Emma Do?

    Geen ervaring, sorry


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Ik slik de pil maar ik neem die soms op onregelmatige tijden in. Maar ik vergeet hem nooit.


    Enjoy the best things in you life, cause you aint gonna live it twice.

    Wiarda schreef:
    Mijn nicht neemt de prikpil en zij wordt dan niet ongesteld voor drie maanden (maar ze heeft dan wel een aantal dagen per maand buikpijn en rugpijn etc. Geen bloed). Qua eetlust weet ik niet of het iets verandert.


    Okay, dankjee

    Junns schreef:
    Het verschilt per persoon, sommigen houden normale cyclus, anderen worden pas na een paar maanden voor het eerst weer ongesteld en anderen helemaal niet.
    En voor zover ik weet heeft de prikpil geen bijwerkingen.


    Dus het zou kunnen dat je ongesteld word?


    It is the unknown we fear when we look upon death & darkness nothing more. - albus dumbledore

    Ik zou gewoon voor de pil gaan en een alarm instellen op je gsm? Dat is toch handiger?
    Of anders kan je ook pleisters nemen, die moet je maar één keer per week vervangen.


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Alle pillen hebben alleen de eerste 3 maanden bijwerkingen. Maar die zijn niet op iedereen van toepassing.
    Als je de gewone pil neemt krijg je vanzelf een ritme erin. Net als je elke avond je pyjama aandoet, neem je de pil erbij. Of als je elke ochtend je gezicht wast, je aankleed, douchen, make-up, komt de pil er gewoon automatisch bij, je wend er gewoon aan. Als je hem vergeet is het geen ramp, je kan hem tot 12 uur later nog innemen en als je hem één keer helemaal vergeet is het ook niet zo erg.
    Bij de prikpil is het geloof ik verschillend of je ongesteld word of niet. Sommigen worden het wel, anderen worden het niet.


    Your make-up is terrible

    Ik bloed wel ondanks de prikpil, maar dat is altijd zo na de eerste keer. Bij de tweede keer dat je een prikpil neemt zal het afzwakken en zal je er volgens mij geen last meer van hebben.


    26 - 02 - '16