• Volgens mij was hier een lange tijd geleden ook een topic over? Not sure.
    Ik zoek deze schoenen, maar het liefst wil ik ze niet op internet kopen. Mocht ik ze uiteindelijk echt niet kunnen vinden in de stad, dan wel.
    Maar heeft één van jullie enig idee in welke winkel je ze kunt vinden?
    Niet per se in deze vorm/kleur. Het gaat erom dat er vleugels aan zitten.

    Een vriend van mij heeft zulke van Adidas! Wacht, ik zoek een foto voor je. Hij heeft ze in ieder geval gekocht bij de Adidas winkel in Maastricht. Waar woon je? Geen Maastricht dus :'D

    Edit:

    (klik voor groter.
    De bovenste zijn zijn zusje, en de onderste zijn van hem. Waarschijnlijk hebben ze ook andere modellen en kleuren enzo, misschien eens kijken op de site om ze vervolgens in de winkel te kopen?

    [ bericht aangepast op 21 aug 2012 - 10:59 ]


    ''I am who they couldn't even dare to be.''

    ik heb deze net gezien bij iemands profielplaatje(:
    ik ga wel even voor je zoeken(:


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Graziano schreef:
    Een vriend van mij heeft zulke van Adidas! Wacht, ik zoek een foto voor je. Hij heeft ze in ieder geval gekocht bij de Adidas winkel in Maastricht. Waar woon je?

    Hengelo, vlak bij Enschede.
    Maastricht is voor een paar schoenen voor mij net iets te ver haha.

    Die van Adidas zag ik laatst volgens mij bij de Footlocker in Enschede

    [ bericht aangepast op 21 aug 2012 - 11:00 ]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    ik zou kijken bij adidas(:


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Strider schreef:
    (...)
    Hengelo, vlak bij Enschede.
    Maastricht is voor een paar schoenen voor mij net iets te ver haha.
    Ik denk toch wel dat ze in Enschede oid, of ergens in de buurt een Adidaswinkel hebben! Haha, ja kan ik begrijpen :'D


    ''I am who they couldn't even dare to be.''

    Lancaster schreef:
    Die van Adidas zag ik laatst volgens mij bij de Footlocker in Enschede

    Ik ga morgen naar Enschede dus dat komt mooi uit! *O*

    Graziano schreef:
    (...)Ik denk toch wel dat ze in Enschede oid, of ergens in de buurt een Adidaswinkel hebben! Haha, ja kan ik begrijpen :'D

    Jaa ik ga nog wel even kijken op internet waar al die winkels eventueel zitten. ^^

    Kun je ze eventueel niet los kopen, die vleugels dan? Op dat plaatje ziet het eruit alsof je ze gewoon door middel van je veters, ze aan je schoen vast kunt maken?


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Graziano schreef:
    Een vriend van mij heeft zulke van Adidas! Wacht, ik zoek een foto voor je. Hij heeft ze in ieder geval gekocht bij de Adidas winkel in Maastricht. Waar woon je? Geen Maastricht dus :'D

    Edit:

    (klik voor groter.
    De bovenste zijn zijn zusje, en de onderste zijn van hem. Waarschijnlijk hebben ze ook andere modellen en kleuren enzo, misschien eens kijken op de site om ze vervolgens in de winkel te kopen?

    Sorry maar die vind ik echt lelijk :x

    Graziano schreef:
    Een vriend van mij heeft zulke van Adidas! Wacht, ik zoek een foto voor je. Hij heeft ze in ieder geval gekocht bij de Adidas winkel in Maastricht. Waar woon je? Geen Maastricht dus :'D

    Edit:

    (klik voor groter.
    De bovenste zijn zijn zusje, en de onderste zijn van hem. Waarschijnlijk hebben ze ook andere modellen en kleuren enzo, misschien eens kijken op de site om ze vervolgens in de winkel te kopen?

    Bedankt voor de tip! ^^
    Die schoenen van hun vind ik net iets te druk. ;P

    Lancaster schreef:
    Kun je ze eventueel niet los kopen, die vleugels dan? Op dat plaatje ziet het eruit alsof je ze gewoon door middel van je veters, ze aan je schoen vast kunt maken?

    Vraag ik me eigenlijk ook wel af.
    Maar volgens mij kan dat niet... tenminste, heb ze nog nooit los gezien.

    Eerlijk gezegd vind ik zulke schoenen niet zo mooi. Maar ik heb ze wel gezien bij de coach, en ze waren van Adidas. Anders heb je ze vast wel in elke Adidas shop.
    Maar volgens mij was dit een collectie van vorig jaar, dus ik weet niet zeker of ze hem nog wel hebben.


    Alleen maar tranen van geluk

    Invaesion schreef:
    (...)
    Sorry maar die vind ik echt lelijk :x

    Toen hij er voor het eerst mee aankwam had ik ook zoiets van, oh God wat heb je nu gekocht! Hij heeft een hele... aparte smaak haha. Maar ik vind ze nu wel leuk, alleen niets voor mij


    ''I am who they couldn't even dare to be.''

    Calderone schreef:
    Eerlijk gezegd vind ik zulke schoenen niet zo mooi. Maar ik heb ze wel gezien bij de coach, en ze waren van Adidas. Anders heb je ze vast wel in elke Adidas shop.
    Maar volgens mij was dit een collectie van vorig jaar, dus ik weet niet zeker of ze hem nog wel hebben.

    Kan. En ja, ik was ook al van plan om daar te kijken.
    En zoals ik al had gezegd in mijn post, het maakt me niet uit welk model of welke kleur, als hij maar vleugels heeft.