• Nou super dus, er is z'n huppel fan van Tokio Hotel. Nou niks mis mee, zou je denken. (Alleen dat ze een huppel is maar oké..) Zij heeft dus een hele rijke vader, en nou heeft ze gevraagt of ze een wassen beeld van Tom mag. Ik dacht echt zo van: 'WTF!' Haar vader heeft een bedrijf dat met was werkt en heeft dus zijn werknemers een wassenbeeld van Tom laten maken. Hij lijkt niet zo echt als die van Bill in Berlijn maar dan nog... Tjees doe eens wat zinnigs met je geld, doneer het dan aan een goed doel ofzo! Want dat kind wisslet nogal graag van bands... Eerst was ze fan van Linking park en had ze daar allemaal spullen van en toen werd ze fan van TH en heeft ze al haar LP spullen weg gepleurt en een Tom beeld laten maken--'
    Haar vader heeft haar ook voor haar verjaardag backstage pasjes belooft zodat ze ze mag ontmoeten... En dat vind ik niet eerlijk! Met geld kom je er zo, terwijl wij maar moeten bidden of we ze een keertje mogen ontmoeten...
    Wat vinden jullie?! <33


    Tears are crashing out of my eyes

    dat is ZIEK
    okee als je fan bent dan nog als ik hekel heb aan mensen zijn het zo een mensen wel verwende kutjes die hun gekd weg gooie

    (...)
    Ze gaf niks aan andere mensen. Als er LP fans kwamen vragen of ze de spullen mochten hebben liep ze gewoon door! Ze heeft alles op de stort gedumpt...
    Hoezo gierig.


    I live for the applause, you will die for it.

    Natuurlijk mogen we jaloers zijn met zn allen, maar ga niet dom over haar lopen doen ajb, als wij rijk waren geweest hadden we dus precies hetzelfde gedaan

    ik zou geen misvormde tom laten maken hoor! maar wel die backstage pasjes UND dan me BFFe mee nemen Von quizlet x33


    when words fail, music speaks.

    ik ben fan al 4 jaar,
    maar heb er niet eens geld voor om naar een cocert te gaan.
    ik ga niet, ik hunker er wel naar,ben jaloers alles!
    maar ik spaar voor mijn toekomst. =)

    Anouk ,,lijkt se een beetje op MOI
    Wnt ik sit er over te denken om dan haar plaatst in te nemen als ik en bo haar vermoord hbben ,,en dan sorg ik voor backstage pasjes voor heel quizlet en dan gaan we gesellig 1 voor 1 th op de bek nemen (A) [/fantasy]


    Crack a bottle

    WE moeten moordplan maken chantou.. gehehe maar dat was myn idee al!!


    when words fail, music speaks.

    OH ,, BO dan gaan we dat tog samen doen?
    En ik hb een idee!
    Kijk we gaan ons verkleden als Tom & BIll ,Of Georg & Gustav,, Gwn als iemand vn TH en dan bij haar aanbellen. Dan doet se open en dan gaat se flauwvallen ,dan verminken we haar ,, met make-up en haar haar verpesten! en dan word se weer wkkr en dan sitten wij in de bosjes verstopt en dan kijkt se in de spiegel en dan sgrikt se sig DOOD!
    EN weg is se (A) goed plan ofwat?


    Crack a bottle

    x'D


    Tears are crashing out of my eyes

    (...)
    ik zou geen misvormde tom laten maken hoor! maar wel die backstage pasjes UND dan me BFFe mee nemen Von quizlet x33


    Nee ik had het ook niet over die wassenbeeld:P Dat is idd overdreven ja--' Maarja moet dat kind weten


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    SUPER PLAN !!
    IK TOM *steekt vinger in de lucht*


    when words fail, music speaks.

    wtf

    das best oneerlijk:S


    <3

    Nou ,, dan word ik .. Uhh Een kruising tussen Bill en Gustav X'D


    Crack a bottle

    That's life get used to it kiddo


    I'm right 97% of the time. Who gives a crap about the other 3%?

    dat kind spoort niet 0.o seriously, ik zou dan eerder 100 boeken aanschaffen 0.o


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Nou ,, dan word ik .. Uhh Een kruising tussen Bill en Gustav X'D

    whaha x33 dat word lkkr lastig


    when words fail, music speaks.