• Mijn vriendin is in Januari jarig en ik wou haar graag meenemen naar het concert van Justin. Ze is daar namelijk fan van. Mijn ouders vinden het te duur, maar ik heb genoeg geld voor twee kaartjes. Weet iemand hoe ik mijn ouders kan overhalen dat ik het mag kopen?


    (sorry als dit het verkeerde topic is)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Het is jouw geld, toch? Nou, dan hebben zij daar niks over te zeggen ;]
    Al kan ik begrijpen dat ze het wat prijzig vinden, je bent immers pas 14.
    Koop anders een leuk sieraad en een leuke cadeauverpakking? (: Of verzin iets anders origineels.

    [ bericht aangepast op 20 aug 2012 - 16:12 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Hmm, ik wil toch dat kaartje voor haar kopen...(sorry, ben nogal eigenwijs) en zeggen dat het mijn geld is helpt niet, al vaak genoeg geprobeerd.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Als jij het geld hebt, waar moeien ze zich dan mee xd.


    None but ourselves can free our minds.

    Je kunt ze zelf niet kopen, aangezien je geen internet bankieren of Paypal hebt. Sorry kiddo, je zult echt je ouders moeten overhalen ..


    To infinity and beyond •

    Moonly schreef:
    Hmm, ik wil toch dat kaartje voor haar kopen...(sorry, ben nogal eigenwijs) en zeggen dat het mijn geld is helpt niet, al vaak genoeg geprobeerd.


    Dan moet je je er maar bij neerleggen en onthouden dat je ouders het bijna altijd écht beter weten wat goed voor je is en niet doen alsof.

    Daarnaast zou het ook vervelend zijn voor die vriendin. Natuurlijk heel gaaf dat ze zo'ng root cadeau krijgt, maar ook wat ongemakkelijk. Ikzelf vind het altijd lastig iets aan te nemen wat heel duur is enzo en als jij dan jarig bent voelt ze zich misschien verplicht ook iets heel duurs voor jou te kopen.

    Anders gaan jullie samen op jouw kosten naar de bios? Maak een leuke kaart of koop er één en neem haar dan gezellig mee.

    [ bericht aangepast op 20 aug 2012 - 16:30 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    REC0VERY schreef:
    Als jij het geld hebt, waar moeien ze zich dan mee xd.


    26 - 02 - '16

    Endure schreef:
    (...)

    Dan moet je je er maar bij neerleggen en onthouden dat je ouders het bijna altijd écht beter weten wat goed voor je is en niet doen alsof.

    Daarnaast zou het ook vervelend zijn voor die vriendin. Natuurlijk heel gaaf dat ze zo'ng root cadeau krijgt, maar ook wat ongemakkelijk. Ikzelf vind het altijd lastig iets aan te nemen wat heel duur is enzo en als jij dan jarig bent voelt ze zich misschien verplicht ook iets heel duurs voor jou te kopen.

    Anders gaan jullie samen op jouw kosten naar de bios? Maak een leuke kaart of koop er één en neem haar dan gezellig mee.



    Ja, dat is ook wel weer zo. Ik zie nog wel of ik die kaartjes koop.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ik zou niet eens willen dat mijn vriendinnen me een duur kado zou geven want dat zorgt ervoor dat je verplicht bent diegene ook een duur kado te geven, en in deze situatie geef ik jouw ouders gelijk


    (Be)lieve in (you)rself

    REC0VERY schreef:
    Als jij het geld hebt, waar moeien ze zich dan mee xd.


    Haar ouders willen alleen het beste voor haar. >_>


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Zoals Simone al zegt, voelt jouw vriendin zich dan waarschijnlijk verplicht ook iets duurs te kopen voor jouw verjaardag.

    Ben je trouwens zelf wel fan van Justin Bieber? Anders is het al helemaal pure geldverspilling.


    everything, in time

    REC0VERY schreef:
    Als jij het geld hebt, waar moeien ze zich dan mee xd.


    Life is full of fake people

    ik snap eigenlijk je ouders wel, lol :'D Dat kost niet zomaar veel geld, maar echt enorm veel geld, en op je 14 is dat niet even een leuk cadeau dat je koopt voor een goede vriendin, maar is dat gewoon echt het geld van maanden sparen. Ik weet zeker dat je vriendin wel tevreden zal zijn met een iets goedkoper cadeau, hoor (;


    effort never betrays you

    Ik geef jouw ouders gelijk. Zo'n groot en duur kado is iets wat je elkaar eerder zou geven als jullie volwassen zij en allebei genoeg geld hebben.
    En zoals 30seconds zegt: Ik zou me echt opgelaten voelen en ook paniekerig. Zo'n duur kado vraagt toch om een duur kado terug. En aan een concert kan bijna geen enkel kado toppen.
    Ik denk dat je beter jouw vriendin een leuke Justin Bieber goodie kan geven dan concertkaartjes. Dat is iets betaalbaarder en is niet na 1 dag "op".
    Het is gewoon geen geschikt kado.


    Today will be Girl's Day party with you~

    hm dat is echt een beetje duur als een gewoon cadeau voor iemands verjaardag en ik snap ook wel dat je ouders je liever niet die kaartjes laten kopen(:
    oke het is niet mijn cadeau maar de jouwe, dus jij beslist wat je doet(;


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."