• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang: LittleLiar
    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman: LittleLiar
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James: LittleLiar
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester:
    Emma Pillsbury:
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages:
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Damon Tyler Smythe : Sebtana
    - Damien Smith : WhiteLips
    - Amen Nicholas Elyon : Escritura
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar
    - Tyler Jay Delaino : Sebtana
    - Luke André Basias : MissStoran
    - David Lopez : Insano
    - Jason Andrew Montez : Wonderwatch

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!

    [ bericht aangepast op 21 aug 2012 - 15:20 ]


    El Diablo.

    Santana

    Ik grinnik, en zet een leuk nummer op.
    Iedereen begint met dansen, terwijl ik dans beweegt mijn jurk goed mee...


    El Diablo.

    alex
    'ik ben hier niet voor jouw, rachel!' roep ik en duw haar hard op de grond
    'jij, meekomen' roep ik naar kurt en trek hem mee naar de gang.
    'laat me even uitpraten kurt alsjeblieft' smeek ik hem
    ik voel een steek door mijn hart als ik naar hem kijk
    ik wou dit nooit doen
    'ik wou dit echt nooit doen kurt echt niet. ik ben veranderd en ik hou van je maar ik kan dat aan de kant schuiven.
    jij bent de enige die me hier doorheen sleept en jij begrijpt me.
    geef me nog een kans, alsjeblieft' smeek ik..


    Music is my life

    Rachel
    Ik kreun even als ik op de grond word gegooid.
    Ik raak in paniek en woede als hij Kurt mee trekt.
    Ik ren erachteraan. Ik zie ze praten maar straks zou hij het weer doen.
    Ik bedoel het is Alex. boos grijp ik hem bij zijn keel en knijp ik erin. "laat kurt met rust eikel"sis ik weer en trap in zijn edele


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt Hummel

    'Dit is niet het juiste moment om te praten, Alex.' zei ik zachtjes en probeerde mijn hand uit de zijne te trekken. 'Je hebt Rachel net hard tegen de grond op geduwd terwijl ze al zo zwak is. Ik weet dat je je best doet, maar voor nu is dat niet genoeg.' zei ik zuchtend waarna ik een paar stappen naar achteren deed. 'Pas als je echt bewezen hebt dat je veranderd ben kan ik weer met je omgaan. Wees eerlijk, Alex. Je bent een gevaar voor jezelf en anderen. Als je me langer had vastgehouden was ik er nu niet meer geweest.' probeerde ik rustig te blijven en mijn angst te onderdrukken. Op dat moment kwam Rachel aanrennen en greep ze hem bij zijn keel en trapte ze in zijn edele. 'Rachel, kalm aan, alsjeblieft.' smeekte ik haar terwijl ik haar met al mijn kracht probeerde mee te slepen naar onze kamer. Ik was doodsbang dat Alex haar ook iets aandeed.

    Finn Hudson

    Ik plofte op de bank met mijn drankje en keek toe haar Santana danste. Ik grinnikte even, ze kon aardig goed dansen. Ik ging niet dansen, aangezien ik zeker te weten de aller slechtste danser ooit ben en keek toe hoe bijna iedereen uit zijn dak ging


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    alex
    ik kreun en krimp in elkaar door wat rachel doet
    na een tijd herstel ik me en trek ik mijn arm weg
    'I get it, okay?!' roep ik boos naar haar
    'donder eens op rachel, ik kan niet eens normaal praten tegen hem!
    ik ben hier niet voor jou' sis ik..


    Music is my life

    Rachel
    "Dat komt verdomme omdat je hem bijna vermoorde, hoe kan ik je dan vertrouwen. Ik was ze bijna kwijt geraakt, denk je echt dat ik ze dan met een psychoot als jij mee laat gaan" schreeuw ik boos naar hem.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt Hummel

    'Rachel!' riep ik, mijn keel deed ongelofelijk veel pijn, maar dat probeerde ik te negeerde. 'Alsjeblieft Rachel, zo erg was het niet.' loog ik. Ik stikte bijna, maar ik hoopte gewoon dat ze afdroop en Alex gewoon liet gaan. Hij mocht haar niets doen. 'Je moet rusten, Rachel.' zei ik wat zachter, om mijn stem te sparen.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    {ik moet eten en kom zo terug}


    Music is my life

    [oke]
    Rachel
    Ik wil me omdraaien en schreeuwen naar Kurt dat hij niet moet liegen over zoiets. maar als ik zijn gezicht zie vallen mijn armen langs mijn lichaam en begin ik hard te snikken. Ik liep terug naar onze kamer en ging liggen in het bed. Hysterisch begin ik te snikken.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Santana

    Na een tijdje plofte ik neer naast Finn.
    'Dus.. Vermaak je je een beetje?' vraag ik, en trek mijn hak goed..


    El Diablo.

    Kurt Hummel

    'Alex, we praten later wel een keer, niet nu.' zuchtte ik waarna ik Rachel snikkend op bed aantrof. Ik keek haar aan en sloeg troostend mijn armen om haar heen. 'Shh, stil maar.' zei ik troostend. 'Je moet echt rustiger doen, Rachel.' zei ik bezorgd tegen haar.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    rachel
    Ik voel hoe Kurt zijn arm om me heen slaat "je moet echt rustiger doen Rachel"zegt hij bezorgd. Nog steeds huilend kijk ik hem aan "hij had je vermoord kunnen hebben Kurt" zeg ik zacht.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn Hudson

    'Ik vermaak me prima,' glimlachtte ik waarna ik het laatste beetje van mijn drankje opdronk en de lege beker op tafel zette. Het was echt een fijn om alles te vergeten over Bella. 'Heb je nog wat Vodka?' vroeg ik aan haar.

    Kurt Hummel

    'En ik had het verloren broertje kunnen zijn van Barbra Streisand of Lupone, maar dat is ook niet zo.' zei ik droogjes waarna ik bezorgd zuchtte om haar. 'Wat ik bedoel te zeggen? Is dat het niet gebeurt is en dat ik hier gewoon ben.' stelde ik haar gerust.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Santana

    Ik grinnik, en pak een fles.
    'Hier' grinnik ik.


    El Diablo.

    Rachel
    "maar nog ik heb je net terug"snik ik.
    Alles kwam eruit, al het pijn, vernedering, de keren dat ik uitgescholden werd en verrot getrapt werd. Alles


    Change is for weirdos ~ Niall Horan