• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang: LittleLiar
    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman: LittleLiar
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James: LittleLiar
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester:
    Emma Pillsbury:
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages:
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Damon Tyler Smythe : Sebtana
    - Damien Smith : WhiteLips
    - Amen Nicholas Elyon : Escritura
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar
    - Tyler Jay Delaino : Sebtana
    - Luke André Basias : MissStoran
    - David Lopez : Insano
    - Jason Andrew Montez : Wonderwatch

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!

    [ bericht aangepast op 21 aug 2012 - 15:20 ]


    El Diablo.

    rachel
    Ik negeer het eerste. "misschien kunnen we wat regelen bij de zusters." ik dach even na "waarom liet ik je ook alweer gaan" mompel ik.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Santana

    Ik grinnik, en trek hem mee naar de woonkamer.
    Iedereen was er al, Real Madrid, onze vrienden...
    'Je bent laat bro!' riep Damon grijnzend...


    El Diablo.

    Kurt Hummel

    'Omdat niemand kon voorspellen dat Alex ineens zo ging doen en omdat ik soms eigenwijs en koppig ben?' vroeg ik waarna ik zuchtte en naar het zwarte televisie scherm staarde. Ik trappelde zachtjes met mijn voet uit verveling. Waarschijnlijk hoefde ik hier niet zolang te blijven.

    Finn Hudson

    Ik keek verrast toen iedereen er al was van Real Madrid. 'Damon!' begroette ik hem glimlachend waarna ik hem een mannelijke omhelzing gaf, en zo deed ik dat bij andere spelers ook.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    [btw morgen avond ga ik naar het ziekenhuis even want mijn vader is dan geopereerd. mijn broer kan daar slecht tegen dus ik zal niet lang weg zijn]
    rachel
    "het ligt aan hem Kurt, hij moet je niet zoenen. dat hij verliefd is oke, maar je bent verloofd" Onbewust zakte ik in ee lichte slaap. En dat terwijl ik nog iets wou zegen

    [ bericht aangepast op 22 aug 2012 - 15:43 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    alex
    na een tijd voel ik me zo slecht door wat ik gedaan heb.
    het was gewoon echt mijn bedoeling niet om dat bij kurt te doen
    ik kom bij het ziekenhuis aan en vraag bij het ziekenhuis om Kurt hummel
    meteen word ik naar een kamer gebracht en klop ik op de deur en zie ik rachel en kurt zitten
    Ik weet even niet wat ik moet zeggen en loop maar gewoon binnen..


    Music is my life

    Kurt Hummel

    Ik keek naar Rachel die in slaap viel op mijn schouder en grinnikte zachtjes. Ik dekte haar voorzichtig onder zodat ze geen kou zou vatten en staarde nog altijd verveeld naar het plafond. Ineens hoorde ik de deur open gaan en keek ik naar Alex. Mijn ogen werden groter en ik keek hem angstig aan. 'Ga weg..' bracht ik schor uit tegen hem.

    [ bericht aangepast op 22 aug 2012 - 15:45 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Alex
    'kurt luister alsjeblieft even naar me' smeek ik hem
    ik slik als ik me besef dat hij hier door mijn schuld ligt
    'het spijt me vreselijk, ik weet dat het geen excuus is
    maar ik had weer zo'n bui waarin ik geen zelfbeheersing heb' zeg ik
    'het spijt me echt en ik wil dat je dat weet..'


    Music is my life

    Santana

    Ik grinnik kort, en strijk mijn jurkje glad.
    'let's party' grijns ik, en geef Finn een glas vodka...


    El Diablo.

    Rachela
    ik word weer wakker dor wat gepraat.
    ALs ik mijn ogen open zie ik Alex staan.
    Boos schiet ik omhoog en kreun ik zachtjes door de pijn.
    "waarom, waarom Alex, ik vertrouwde je Kurt toe. Na alles wat we hebben mee moeten maken vermoord je hem bijna" scxhreeuw ik naar hem.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt Hummel

    Ik luisterde naar wat Rachel zei en keek hem bangig aan. Ik kon hem nu echt even niet vergeven. Ik snapte dat hij het niet met opzet deed, maar ik kon nu niet doodleuk zijn excuses aanvaarden. Door hem lag ik hier en had ik het benauwd. Wat gebeurt er als hij weer zo'n aanval krijgt? Zou hij me dan vermoorden? Ik voelde me angstig en keek hem bangig aan. 'Rachel, rustig alsjeblieft.' zei ik terwijl ik haar voorzichtig weer plat op bed duwde.

    Finn Hudson

    Ik grinnikte om Santana en begon aan de vodka, het smaakte goed en het was even heerlijk om bij te komen door drank. Ik voelde het zachtjes branden in mijn keel. Het was echt fijn om alle stress even te vergeten van de afgelopen tijd.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    alex
    ik zucht en kijk naar rachel
    'rachel, laat me even gewoon tegen hem praten, ok?' vraag ik..


    Music is my life

    Rachel
    Kurt probeerd me weer terug te duwen maar ik ga eigenwijs overeind zitten. "niks ervan. Je wurgt hem. Ooit gedacht hoe wij ons moesten voelen. ik dacht dat er zo'n gek weer was ja. Ik laat je niet uitpraten want dat recht heb je niet." schreeuw ik en boos sta ik op en loop ik naar hem toe. Uit het niets geef ik hem een mep tegen zijn wang. "alsof we nog niets hebben mee moeten maken" sis ik tegen heml


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    alex
    'denk je dat ik dat godverdomme expres gedaan heb! natuurlijk weet ik wat jullie allemaal hebben meegemaakt
    ik steunde kurt toen hij iemand nodig had ja!' zeg ik boos en duw haar iets verder weg
    'kurt alsjeblieft' zeg ik en loop naar zijn bed
    'we zijn goede vrienden ik wil dit niet verpesten'


    Music is my life

    Rachel
    Dat opzij duwen had hij beter niet kunnen doen. Vol woede trek ik hem aan zijn schouder naar achter en duw ik hem tegen de muur "Je laat hem met rust ja, heb je het gehoord en begrepen. Flikker een eind op en laat ze met rust"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt Hummel

    Ik keek naar Rachel en dan naar Alex die bij mijn bed kwam staan. Ik hoorde wat hij zei maar was toch bang. Wat als hij ineens weer agressief werd? Ik kromp angstig in elkaar en hoopte maar dat hij snel weg zou gaan. 'Ga gewoon weg, alsjeblieft.' zei ik zacht. Ineens zag ik wat Rachel deed en keek ik er met open mond naar. 'Rachel, alsjeblieft stop!' zei ik, ik wilde het roepen maar dat ging niet. Ik stond op en liep naar haar toe. 'Stop dit!' zei ik schor terwijl ik aan Rachels arm trok.

    [ bericht aangepast op 22 aug 2012 - 16:06 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.