• Ja ik heb dus mijn haar ge-dipdyed. Al een tijdje terug, 4 weken of zo. En nu vroeg ik me af, staat het? Ik krijg wel leuke reacties van mensen, maar ook veel mensen vinden het ''raar''. Feauteaus:
    Krullies



    Stijl haar (ja ermahgerd met mijn bril en n raar hoofd, gemaakt om half 4 's nachts dat verklaart een hoop)



    Wat vinden jullie? Ik wil het binnenkort ook eens met een felle kleur proberen, dus echt knalroze of zo. Wat zouden jullie aanraden?


    ''I am who they couldn't even dare to be.''

    Ik ben automatisch niet voor dipdyen.
    Maar ik veronderstel dat je krullen natuurlijk zijn?
    Daar is-ie mooier.
    En, ja, een felle kleur zou misschien mooier zijn.

    [ bericht aangepast op 21 aug 2012 - 10:36 ]


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Assassin schreef:
    Zeker met krullen vind ik het mooi! Stijl alleen iets minder, het lijkt net iets te hoog te zitten zo.


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Starkisch schreef:
    Ik ben automatisch niet voor dipdyen.
    Maar ik veronderstel dat je krullen natuurlijk zijn?
    Daar is-ie mooier.
    En, ja, een felle kleur zou misschien mooier zijn.
    Ja klopt :)


    ''I am who they couldn't even dare to be.''

    Ik vind het beide niet mooi - ik vind dipdye gewoon niet mooi- maar ik vind de krullen minder lelijk dan het stijle haar


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Lancaster schreef:
    Ik vind het beide niet mooi - ik vind dipdye gewoon niet mooi- maar ik vind de krullen minder lelijk dan het stijle haar

    Dit.


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Ik vind het super mooi joh!
    Vooral met krullen staat het je echt leuk!

    Ik heb zelf ook een dip dye, al heb ik iets minder krullen als jij, maar mijn dip dye is roze. Eerst had ik fel roze, maar omdat het ook een spoeling is ging het met elke wasbeurd er voor een deel uit, dus was het vaak minder fel dan dat ik het wilde. Nu is het een beetje zo'n flamingo/zalm achtige kleur..
    Maar ik heb nu een rode kleur gekocht, die ga ik er vandaag of morgen in zetten. Benieuwd hoe dat uit gaat zien c:


    Inspiration can hit you any time

    Assassin schreef:
    Zeker met krullen vind ik het mooi! Stijl alleen iets minder, het lijkt net iets te hoog te zitten zo.


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    Ik vind het enkel met de krullen heel mooi. (:


    Save me from myself.